Rock dinleyen bayanları nasıl buluyorsunuz ?

rock müzik dinleyen ve seven kadınları nasıl buluyorsunuz ? sizce bu tarz müzik dinleyenlerin kişilik özellikleri nasıldır ?


0|0
6|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya rock söyleyecez ya da hicaz vallahi aç kalacaz

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Sevilir, sayılır...

    1|0
    0|0
  • Herhangi bir önyargım yok

    0|0
    0|0
  • Doğallıkları umursamazlıkları hosuma gidiyor

    1|0
    0|0
  • Rock iyidir. Dinleyende iyidir :)

    1|0
    0|0
  • ne farkı varki müzik keyfi çok saçma soru karakteri önemli karakteri katil olup dinleyen var karakteri melek olup dinleyen var aradaki fark çok fazla

    0|0
    1|0
  • çok çekici

    1|0
    0|0
  • yourock gibi buluyorum

    0|0
    0|0
  • normal hatta sıradan

    0|0
    0|0
  • Rockçı kızları ben böyle buluyorum :) link

    0|0
    0|0
  • normal ...

    0|0
    0|0
  • her tür müzik dinleyen her tür insanı normal buluyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • ben genelini ezik ve özenti buluyorum. ama gerçekten sevdiği için dinliyorsa enerjik biridir falan filan işte.. bende severim hard dışındakileri.

    1|0
    0|0
    • yorumunuz için teşekkür edrm bu konuda size katılıyorum :)

  • bende rock dinlerim. hattağa metal <33

    1|0
    0|0
  • ama rockçıyım herkes bilsin yani

    1|1
    0|0
  • Rock müzik sadece erkeklere özgü bir şey değil.Herkes dinleyebilir.Farklı bir gözle niye bakılsın ki

    0|0
    0|0
    • yok sadece erkeklere söylemedim hemcinslerimin yorumlarını da almak isterim

  • 4ever rocknroll ney nasıl bulcaklar nefes alsa yeter canım onlara..

    0|0
    0|0
    • haklısın canım öyle walla ;)

  • Çoğ beyeniyirim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...