Acemi üye soruları bilenler baksın efem

Balonu birileri var o ne demek?

Neden cinsellikte yazamadım?

Guru ne demek?

Zeki Müren de bizi görecek mi?

Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi ?


0|0
6|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Sarı ve kıpkırmızı balonu olanlar Modlar..

    Cinsellikte yazamadın çünkü henüz küçüksün.

    Guru aşmış bir şey oluyor.. Lakin sonuçta insan yani..

    Sanat güneşi seni de beni de görecek..

    Baban belli etmiyor lakin o aslında bir istihbarat ajanı, onlar her şeyi bilir..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • balonlu olanlarımız sitenin fişlediği azılı deliler. Cinsellikte yazarsın ama bigün tüm abazanlar saldırır sana.. Guru demek guru guruya cevap yazan para alamayan demek. Zekimüren ve daha birçok duayen görmekle kalmayıp elliyebilecekler bile bize. Baban böyle pasta yapmayı annenle evlendiği için egtimine son verdiği bolu gerede aşçılık m.y.okulunda ögrendi..

    0|0
    0|0
  • Bu yaşta bu merak.

    2|1
    1|1
  • oho daha dur bakalım ya kaç fırın ekmek yemen lazım senin haberin yok

    0|0
    0|0
  • Serefsizim benım aklıma gelmisti bu.

    Radyonun resimlisi.

    0|0
    0|0
  • uçuk birileri var

    seviyen tutmadı yazamadın

    guru esrar demek ot olarak guru yani yaş kuru dan

    zeki müren göremez bizi

    sevdiğine süpriz yapmaktan öğrendi çok ince birisi

    0|0
    0|0
  • Ara beni öğreteyim sana bilmek istediğin her şeyi 3<

    0|0
    1|1
    • Ohaaa sen buranın sahibi misin puana bak

      Bencede seni aramam lazım

    • İstersen birazını senle paylaşabilirim <3

  • cinsellik seviye 4 istiyo

    0|0
    0|0
  • İstediğimiz sorudan başlayabiliyor muyuz ?

    1|0
    1|2
  • kırmızı balonlu kızlar sevgililerim oluyo erkekler düşmanlarım ben onlara düşman deyilimde onlar bana düşman sarılarda geride kalanlar unutulmuşlar terkedilmişler senle ilgisi yok yani

    0|0
    0|0
  • güzel soru :)

    0|0
    0|0
  • Beyni.dll NOT FOUND ERROR!

    0|0
    0|0
  • 1.harbi o ne demek mk :D:D

    2.ilk niye cinsellk mk bu kadar mı azdın derler adama

    3.guru gurur kelimesinin r harfinin düşmüş hali

    4.öteki tarafa gidince sorarım

    5.baban top mu niye pastayı baban yapıo mk

    0|0
    0|1
  • sen de biliyosun hadi hadi açık olalım

    cayırt

    1|0
    0|0
  • 4. levele ulaştığında cinselliğede ulaşıcaksın.

    0|0
    0|0
  • hepsi zamanla

    0|0
    0|0
  • yavaş yavaş öğrenicen hemen bilmediğin şeyin altına yatma :)

    0|0
    1|1
    • Senin gibi yapmam yatmam merak etme.

    • sağol da ben senin kadar meraklı değildim :) unutma insanın başına ne gelirse ya meraktan ya da anladın sen onu :)

  • napcan cinsellikte yaşın olmuş 26,orada yazanlar 15-16 yaşındakiler

    0|0
    0|0
  • zamanla sende her turlu soruya cevap verip her turlu cevaba soru yazabileceksin üzülme

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • İstediğimiz sorudan başlayabiliyor muyuz?

    0|1
    3|0
  • Cinsellikte yazabilmek için belli xper seviiyesine sahip olmak gerekiyor. Sitede aktif olup, soru sordukça cevap yazdıkça xper puanların artacak.

    Balonlular da moderatör. 6. seviyeden, doğru şikayet oranları yüksek üyelerden seçiliyor.

    0|0
    0|0
    • Sen çok güzel cevap verdin. En eski üye sen misin ?

    • Hayır tabiki :) Daha 4. level'ım , avatarın altındaki xper puanına ya da yanındaki level sayısına bakarak ne kadar uzun süredir aktif olduğunu görebilirsin kullanıcıların.

  • Ah garibim ya :(

    0|0
    0|0
  • Zeki Müren de seni görecek

    0|1
    2|3
    • Site senin mi

    • Uygun olmayan paylaşımları kaldırıyor balonlular

    • oha be seni harbi çekemeyenler var haaa:))4 eksi ne bu cevaba:)))kesin kızlardan alıyorsun eksileri..eühhüehü,rahatsız ederim evet gene ben:))i-hi!"kikikikikki!"

  • Guru ben demek.

    Bakınız.

    0|0
    0|0
  • Ama burada cok soru var kafam karışıyo ki=/

    0|0
    0|0
Yükleniyor...