Kapat

Üni dönem notu ?????

1.80-2.00 arasındayda nolyo sorumlu geçtiğin derslerin hepsini almak mı gerekiyo ya kaldığın yoksa


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • 2,3 ü geçesiye kadar alcn

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 6

  • artık yaşaman hata senın. Aileniz okuyun diye gönderıyor kızımmm sürtün diye değil

    0|0
    1|0
    • kolaysa sen oku hukuk kardeşim 4 kredilik iki dersten kalınca cortluyo böyle ortalama bblerim bc lerim i de yedi ona yanıyorum

    • Hepsini Göster
    • terbiyesizleşme bence evden çıktığım bile yok keşke olsaydı sevgiilmde bir nedeni olurdu o zmn dediğin gibi gezdim de yapamadım derdim

    • ozaman harbi dana gibi evde yatmışın toto büyütmüşün bravo

  • hiç bir şey olmaz... okul bittiğinde sorun olur 2.00'ın altında bir ortalaman olursa... dönem açısından sorun yok..

    0|0
    0|0
  • Sizin üniversitenin sınıf geçme şartlarını bilmiyorum ama bizde bir üst döneme geçebilmek için 1.80 kümülatif gerekiyor. Şartlı geçme diye de bir sey yok. Ortalama 1.80 nin altinda da üstünde de gelse ff veya fd olmadığı sürece o dersi geçmiş oluyorsun.

    0|0
    0|0
  • eskidik artık yaşlandık :) ama hatırladığım kadarıyla 1.80 ve üstünde dönem atlıyorsun 2.00 ın üstünde sorumlu dersleride vermiş sayılıyorsun öyle bişeydi galiba

    0|0
    0|0
  • sorumlu dersleri geçiyorsun ama kaldıklarını tekrar vermen gerekiyor..

    0|0
    0|0
  • bizim okulda 2.00 altındaysa şartlı kalan derslerden de kalırsın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kaldın baban gil seni okuldan alıp amele yapcaklar ordada tecavüze ugrayıp 7 çocucuk dogurcan sonrada tecavüzcünü öldürüp hapse gircen çocuklarında deli manyak olcak falan falan..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...