Supernatural izleyen var mı?.

en sevdiğiniz hangi sezondu. ? Sizce dizi ne kadar uzasa da izlenir mi =?


0|0
16|21

En İyi Erkek Görüşü

  • bu sezon final yapacaklar gibi..

    0|0
    0|0
    • 10 sezonluk anlaşmaları var

    • Hepsini Göster
    • umarım walking dead ve revolution sonsuza kadar sürer

    • walking dead sürsünde rvolution bitsede olur..çok büyük bir beklentim yok o diziden..

Erkekler Ne Diyor 20

  • hayır izlemedim.

    0|0
    0|0
  • İzliyorum.

    0|0
    0|0
  • 4 den sonr ısın reng ı degısmeye basladı sankı eskıden dızı her bolum ayır gıbıydı sonradan her bolum dıgernın devamı gıbı oldu.. en son 7 de mı ne kalmıstım yalan olmasın 4-5 aydır ızlemıyorum

    0|0
    0|0
  • yedinci sezon fena değildi.çerez niyetine gidiyor işte :/

    0|0
    0|0
  • castiel geldikten sonrası güzeldir ya :D

    0|0
    0|0
  • castiel ile dean muhabbetine bayılıyorum ben sezon değilde :D

    0|0
    0|0
  • arasından secemiyorumşu an:) fakat çok monoton oldu hep aynı.

    Dean: Sam neredesin? Sam:Dean arkanda. patır kütür silah sesleri falan klasik oldu :D

    0|0
    0|0
  • Lucifer'li 5. sezon harikaydı. En sevdiğim bölümden bir sahneyi de paylaşayım link

    0|0
    0|0
  • 5. sezon. Death'in olduğu sahneyi paylaşıyorum;

    link

    My name is Death and the end is here! ;)

    0|0
    0|0
  • bir aralar izliyordum

    0|0
    0|0
  • her sezonu keyifle izledim valla.oynadıkca izlerim.

    0|0
    0|0
  • Tabi ki Castiel'in cenneti yerle bir ettiği sezon. Şu Castiel ayrı bir şey zaten adamda ki oyunculuk on numara.

    0|0
    0|0
  • The walking dead.

    0|1
    0|0
  • Profilm resmimden sanırım anlaşılır.

    0|0
    0|0
  • CASTİEL geldi dizi hariketlendi ancak 5 ve 6 sezon paha biçilemezdi bence

    0|0
    0|0
  • JellyBelly BİM'in sattığı fason jelibon değil miydi? :D

    0|0
    0|0
  • dizimag kapandıgından beri izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • 100 sezon da olsa izlerim o diziyi :) çok güzeldir. Leviathan lı bölümler çok güzeldi bence

    0|0
    0|0
  • ilk 3 sezondan sonra saçmaladı

    0|0
    0|0
  • Bence Supernatural'in en iyi sezonu 4. sezondur.

    5. sezon son demişlerdi 6. çıktı bıraktım hiç izlemedim şu an sanırım 9. sezonu oynuyor.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Ayrım yapamam bütün sezonlar benim bebeklerim. 6-7 sıkıcı demişlerdi, hiçte sıkıcı değildi. İlk 5 sezon zaten tartışılmaz. Şu an biraz sıkıcı ama gene kendilerine has tarzlarıyla gene hayran bırakıyorlar. 10. sezon final olacak diyorlar, bitmesin diye senaristtir, dizi oyuncularıdır artık kimi bulursam twitter'dan mesaj yağmuruna tutmayı düşünüyorum. BİTMEZ O BİTEMEZ! Ayrıca ben bu diziye tapıyorum arkadaş, benden başka izleyenleri olduğu için de kıskanıyorum. Dean tabii ki favori karakterim. O dizi benim bebeğim. Bu da böyle bir manyaklığım. >.<

    0|0
    0|0
  • ilk 2 bölümünü izleyip bıraktım

    0|0
    0|0
  • Supernatural kesinlikli dizilerin krali. Her bölümü kisa film gibi. Rakip degil es bir dizi bile olamaz. Ve en sevdigim sezon lucifer&Lilith olan sezondu sanirim 5. sezondu,. Zaten yayinlansa diye bekleyip duruyorum. Nerden aklima getirdin :/

    0|0
    0|0
  • 2.sezona kadar izledim sonra bıraktım ama Cass aşktır ^_^

    0|0
    0|0
  • Sam ve Dean dediler Cass dediler geldik -.-

    6. sezon iyiydi -.- Ne kadar uzarsa o kadar bayar 10. sezon final yapılmalı artık -.-

    0|0
    0|0
  • ilk sezonunu izliyordum blody marry den sonra psikolojim bozuldu uyuyamadım. kuzenim yasaladı

    0|0
    0|0
  • 1. sezon. Sam delisiyim her izleyişimde aşık oluyom bebeye

    0|0
    0|0
  • 2.sezon terk

    0|0
    0|0
  • 4. sezon castiell geldiği bölümler çok iyi hala izliyorum ve hiç bitmesin

    0|0
    0|0
  • 5. Sezin efsaneydi 11 bolum ust uste izledigim oldu

    0|0
    0|0
  • İlk 3 sezon çok iyiydi. Kıyamete kadar yolu var o dizinin tabi Dean'le Sam kıyameti durdurmazsa :)

    0|0
    0|1
  • en sevdiğim 1 sezon 80 sezon olsa yine izlerimm <3

    0|0
    0|1
  • Severim o diziyi...her sezonunu sevdim ayrim yapmam..dd uzasa ben izlerim o kesin

    0|0
    0|1
  • saçmalayan diyen arkadaşlar varmış süpernatural bir efsanedir kesinlikle izlenmelidir :D

    0|0
    0|2
  • hiç izlemedim

    0|0
    0|0
  • Ben izlerdim.. Ama okulda '' cin '' muhabbeti ettikten ve bu durum rüyalarıma girmeye başlamasından dolayı ismini bile anmadım dizinin :D Artık korku filmini bırak dizilerde gerilime bile gelemiyorum. Fena psikolojim bozuldu. Boş verin korkuyu, adrenalini, gizemi, bilmem neyi. Hayat kaliteniz ruh halinizle doğru orantılıdır. Romantik, komedi, aile filmleri dizileri dururken neden psikolojimi bozayım yaaa :D

    Ama izlediğim zamanlarda bayağı keyifliydi. 1 günde 5 bölüm izlediğim olmuştu... psikolojimin bozulması normal yani :D

    0|0
    0|1
    • psıkolojımı bozmadgı ıcın benm hosumagıdıyor ızlemek

    • Hepsini Göster
    • bu diziyi herkes kaldıramaz zaten

    • Psikolojim dizi yüzünden bozulmadı :) Gayet rahatlıkla izliyordum diziyi. Bence kaldırılabilir korku komedi olduğu için. O aralar bir cin musallatı konusu olduğu için gölgemden bile ürküyordum. Diziyle bir alakası yok yani :)

Yükleniyor...