Kürtçe öğrenebilecegim siteler var mı?

Etrafımakilerden ogrenemem.Kürtce ya daLazca ogrenebilecegim basit günlük dili ogreten site var mı? Oncelikli Kürtce

Güncellemeler:
Lazca da olsun olabilir yani
Yahu altı ustu bir dil ogrenmek istedim.Her seye pragmatist yaklasmayın lütfen

0|0
5|8

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Gel bizim inşaatlarda çalış kürtler öğretsinler sana seve seve hemde

    1|0
    1|0
  • ille dil öğreneceksen otur işine yarayacak bir şey öğren onların ikiside işine yaramaz..:)

    4|0
    1|1
  • kürtçe veya lazca ..biri dil diğeri şiğve..kürtçeyi öğrenmek basit değil..ben mardinliyim .

    1|0
    0|0
  • site olarak bilgim yok ama öğrenmek istediğin cümle veya kelimeleri sorabilirsin sana elimden geldiğince anlatırım öğretirim

    0|0
    0|0
  • siteler yok

    0|0
    0|0
  • Git kedice öğren daha çok işine yarar.

    3|0
    1|1
  • buna ihtiyaç mı duyuyorsunuz ?

    2|0
    1|1
    • Hepsini Göster
    • evet İngilizce'yide 500 milyon insan konuşuyor, konu onlar Türkçe konuşmuyor mejbur kalmadığı sürece neden Türk insanı kürtçe öğrenme ihtiyacı hisseder ki

    • :( Kürt arkadaslarıyla Kürtce konusmak istiyodur merak ediyodur ya da sadece ogrenmek istiyodur.Zaten ingilizce biliyorum.Bir kac yıl boyunca oyle bu tarz avrupa dili ogrenmek istemiyorum

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bir lisan bir insan demisler.

    Kürtceyi ne yapacaksin diyenlere bakmayin bence.

    Ingilizce gibi önemli bir dili biliyorsaniz sayet Kürtceyi ögrenebilirsiniz bence de.

    Dünyada milyonlarca insanin konustugu bir dildir.

    Insan ne kadar cok dil bilebilirse o kadar iyidir.

    Esas sorunuza gelince de,

    malesef o tür bir site bilmiyorum ama Kürtce bilen,konusan arkadaslariniz

    olursa onlar size yardimci olabilirler.Konusurken,duyarken ögrenirsiniz zamanla.

    iyi sanslar

    3|0
    5|0
    • :D cok tesekurler ingilizce biliyorum ve sizin gibi düsünüyorum bir kısı yardımcı olacak galiba siteden simdi tek ricam soruya 5 puan verirseniz belki dikkat ceker de bilen birileri gorur belki

    • Hepsini Göster
    • :)

      Mutlu aksamlar

    • sagolun size de :D

  • İspanyolca öğrenmek çoooooook işine yarar. Kendine geliştirmen için bu gerekir. Kürtçe hiçbir işine yaramaz

    2|1
    2|0
    • ben isime yaramayan bir sey istiyorum sadece ogrenmek istiyorum faydacı olarak bakmıyorum.Faydacı olarak baktıgımda bir isi sevemiyorum

    • Hepsini Göster
    • MilliSosyalistTürke gore benim sevgilim hem sarısın renkli gozlu bir Laz hem de esmer kıllı bir Kürt.Ama malesef oyle birine asık falan degilim.Sevdigim insan gayet beyaz tenli renkli gözlü bir cocuktur.Boyle sacma bir yazıdan sonra acıklama geregi hissettim

    • Keske sen de Türkce anlasan.Türkce yazıyosun ama anlamıyorsun .:(

  • Site bilmiyorum ama en iyi öğrenme şekli konuşulan ortam da bulunmaktır. Diyarbakırda yaşıyorum. Ben Kürtçe konuşmayı bilmem ama işin garibi konuşanları anlarım. Kulak aşinalığı oluyor bir süre sonra. Mesela bazen Kürtçe adres sorduklarında anlıyorum ama gelde konuş şimdi, bilmiyorum. Tuhaf bir durum yani. Kürtçe de çok kelime yok yani çabuk öğrenebilirsin. Zaten Kürtçe pek konuşulmuyor hep Türkçe konuşuluyor o yüzden öğrenme gereği duymadım.

    1|0
    1|0
  • Kürtçe ne işine yarayacak peki? Onun yerine bir ingilizce veya ispanyolca öğren

    3|0
    2|0
    • ingilizce zaten biliyorum ispanyolcayı ogrenmek simdi canım istemior lazca veya kürtce onerebilecegin bir site arıyorum

  • Lazların da Türk boyundan olduklarını anlayamamış akıllı..

    3|0
    3|0
    • lazların soyunu merak etmedim akıllı arkadasım lazca bir dil var ve ben ogrenmek istiyorum

Yükleniyor...