Annenizmi yoksa partnerinizmi?

Sizde benim gibi annemin yemekleri eşimin/ sevgilimin yemeklerine bin basar diyor musunuz?

Ben bu sebep yüzünden nişanlımla bir kez kavga ettim ,ama hakkaten annelerin yemekleri hiçbir kadının yemeklerine benzemiyorr

sizcede öyle değil mi ?


0|0
7|7

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 7

  • bence gelinler böyle bir atışmaya girmemeli bir çoğu kaynanamdan üstün olayım kocam artık hep bana tabi olsun istiyor bunu çok yanlış buluyorum.erkek annesinin yemekleriyle büyümüş kıyaslamaya girmemek gerekir.Hele bazıları varki evlenince benim yemekleri alıştı artık diyor bu saçmalıktır.

    0|2
    0|0
    • benim nişanlım tam tersine annemin yemeklerini çok beğeniyor onun gibi yapmaya çalışıyor ama beceremiyor tabiki :))

    • zamanla daha ıyı konuma gelir.Bazı gelinler var farklı memleketten evleniyor adamın alıştıgı o yöreye ait yemeği kaynanasından öğrenmiyor sen yemeyebilirsin ama adam o kendi yöresine ait yemeklerle büyümüş kaynanandan öğren ve yap dimi :)

  • herkes güzel yemek yaptığını iddaa eder önemli olan güzel yemek değil sağlıklı ve temiz yemek hazırlamak

    0|2
    0|0
  • aç kalın lan o zamn

    yok sze yemk annenin yaptığını ye derdm bn olsam :):):)

    0|2
    0|0
  • Anne hiç kimseyle bir tutulamaz.

    Sevgili, dış kapının dış mandalı.

    0|1
    0|0
  • sevgilimi kıskanmayacağım tek konu. anne yemekleri tabiki hiç kimseninkine benzemez

    0|1
    0|0
  • Benzemez benzemez ama yemek yüzünden v.s kırabildiğin biriyle nasıl evleniyorsun hayret ettim.

    1|1
    0|1
    • Nişanlımla kavga ettik sayılmaz aslında ufak bir tartışma oldu bende buradakilere soriyim nasıl düşünüyorlar diye zaten halletim ben canını sıkma :))

  • o adamı döverim :D

    tabii ki benim yemeklerimi beğenicek :D

    0|1
    0|0
    • Her erkek öyle olmuyo işte mesela ben :D

    • şu erkeklerin anne tutkusu nedir yaa :) o zaman neden evleniyorsunuz annenizle yaşayın ve onun yemeklerini yiyin ömür boyu

    • anne yolun yarısına kadar eşlik eder ama eşin yolun yarısından ölüme kadar eşlik ederr e sonuç olarak bende yolun yarısındayım :D

Erkekler Ne Diyor 6

  • Burada küçükükten gelen bir alışılmışlık, bir damak tadı söz konusu. Tabii ki aynısı olmaz. Fazla yüklenmeye gerek yok bence. Ayrıca tecrübe farkını da gözardı etmemek lazım. :))

    0|1
    0|0
  • Alışkanlık meselesi olabilir.

    0|1
    0|0
  • her zaman anne yemeğidir ama asla söylenmezzzz..:)

    0|1
    0|0
  • Ben annemin yemeklerini beyenmediğimden demekki böyle bir dert başıma gelmicek direk hatunumun yemekleri ile büyücem :D

    0|1
    0|0
  • bn annemin yemeklerini bazen beğenmiyorum

    0|1
    0|0
    • oda doğru bazen sevdiğimiz dışında oluyo ama genelde annelerimiz daha güzel yemek yapıyo

    • partnerim olmadığı için kıyaslama yapamıyorum:Dbelki aşçıyla evlenirim

    • aşçı olsa durum eşitliğe dönebilir belki :D

  • Anne yemeği yemeyeli epey uzun süre oldu bilemiyorum

    0|1
    0|0
Yükleniyor...