En beğendiğiniz yabancı erkek şarkıcı hangisi?

en beğendiğiniz yabancı erkek şarkıcı hangisi?en beğendiğiniz yabancı erkek şarkıcı hangisi?

Anket Sorusu

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Tabikide Enrique Iglesias <3 :)

    • come on and give me some more
      cok guzel s&#246;yl&#252;yo dimi adam :)

    • Öncekileri Göster
    • ben eksilemedimki,ben niye eksileyeyim ki.bak &#351;imdi +1 puan verdim.demekki eksileyen ben degilmi&#351;im.bu kanıtlanmı&#351; oldu

    • Tskr ederim ne diyeyim, fakat baskalarinin b&#246;yle davranmamasi gerekiyor.

Kızlar Ne Diyor 59

  • David guetta

  • Justin timberlake tanıyorum bir tek

  • il Divo, BSB, Prince, Nickelback, Bryan Adams, metallica, Apocalyptica (şarkı söylemeseler de muhteşemler) uzar gider liste...

  • Enrique iglesias.

  • muratcok güzel sarkıları var hastayım yani sokakta görsem atlarım sarılırım derim sırtıma imzanı at nolursun gelmisken otur biseyler icelim nolur gitme piyangodan para cıktıysa evlenelim derim ..

    • &#231;ıkmadıysa da evlenme zati. krizim g&#252;lmedeyim..

    • Öncekileri Göster
    • yani.. artık kendisini anılarımızla mutlu eder..

    • ivet

  • Usher

  • marc antony

    • you sang to me... hayatımın &#351;arkısı...

  • Ricky Martin

  • Justin timberlake

  • Justin Biebeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr <3 dermişim :D Jim Morrison gözlerinizden öper.. link

    • Haha ilk Justin Bieber yazisini g&#246;rd&#252;g&#252;mde neredeyse y&#252;regime iniyordu :-D

  • Nikos Vertis bu resmi: link Buda en sevdiğim şarkılarından biri link

    • youtube.com/watch?v=GuIYh35WBwQ

    • &#231;ok g&#252;zelmi&#351;

    • tek degilmi&#351;im:)

  • Maroon 5 bir grup.

    • ciddi olamazsın.biliyoruz heralde grup oldugunu ama adamın direk ismini yazsam kim tanıcaktı adamı

    • Hi&#231; yazmayaydın daha iyiydi o halde

  • James heatfield şıklardakilere uzağım biraz

  • marc anthony.

  • enrıque ıglesıas bayılıyorum o adama yaa :)enrıque hem ses hem sarkı hemde tıp olarak cok hosuma gıdıyor bırde usher ve jason derulo var onların danslarını sesını ve sarkılarını begenıyorum

  • David Guetta'nın müzikleri güzel oluyor.

  • enrique

    • hee bisi rica edicem ama yap en cok dinledigin bir sarkısını cevir ve buraya yaz internette bile cevireleri var :)

    • Ben anlamlarını biliyorum arkada&#351;ım amacın ne

    • bo&#351; bo&#351; konu&#351;uo i&#351;te ya.her enrique iglesias yazanın altına aynı yorumu yapmı&#351;.bende engelledim artık

  • pitbull:)

  • chris brown

  • burdakilerden tabIkide Enrique IGlesias :))

  • channing tatum ve vin diseal , asikimmm!

  • jeff buckley

    • aaaa bir jeff buckley hayranı.. memnun oldum :)

    • :)) sevindim &#351;imdi memnun oldum

  • adam levine

  • Adam levine, enrique iglesias,

    • king onlar ya :D s&#246;zlerini cevir oku :)

  • Adam levine, calvin harris

  • david guetta dedim. bence çok tatlı. ama adam lavine'i de yabana atmamak lazım :)

  • Enriqe iglesias,pitbull

  • Noel Gallagher

  • James Blunt

  • david şarkıları güzel

  • Enrique iglesias

    • Tabiki Castin &lt;3&lt;3&lt;3

  • Te amo ; enrique iglesias <3

  • tabikide justin timberlake :)

  • Hiç birini tanımıyorum :D

    • muslumcumusun:)

    • Yooo Candan Haluk Teo Pinhani...bunları &#231;ok severim

    • teo emmi mi:)

  • Justin timberlakeMaroon 5

  • Justin:)

  • Castin.

  • marilyn manson

  • Eros ramazotti, Bryan adams..

    • Bunu dene..

      link

    • Öncekileri Göster
    • Bundan ayrı bir seviyorum zaten:)

    • Everything I do, I do it for you...

  • enrique abim

  • Daha Fazla

Erkekler Ne Diyor 45

  • C dedim bu listeden..Ama diğer şıkkı için peter tosh sık dinlerim

  • yabancı müzik dinlemem ve sevmem ancak ispanyol olduğu için Enrique İglesias diyorum :D

  • bi müslüm baba olamazlar !

  • fifty

  • Axl rose . tabi şarkıcı kategorisine giriyor mu bilmem ama.

  • yazdıklarının içinde maroon 5

  • Akon

  • busta rhymes

  • Justin timberlake

  • David Garret.

  • Enrique iglesias

  • david guetta ne zaman şarkı söylemeye başladı la?

    • moruk aslında karizma olarak en begenilen die sormu&#351;tum ama genel anlamda begenilen die anla&#351;ıldı soru.o yuzden yazmı&#351;tım davidi

    • Öncekileri Göster
    • moruk ne fark eder ya.muzisyen diyelim,karı&#351;tırma fazla:)

    • hahaha ok.

  • Bryan Adams

  • Timbaland

  • david guetta

  • Coldplay greenday oasis

  • metallica grubu

  • cevaplayayım Galatasaraylı Arkadaşım : phoniquebu adam bu sene müzikte çığır açtı ;) klipteki kız ise fevkaladenin ötesinde DEHŞETÜL VAHŞETbuyrun : link herkesin bir tarzı var benim tarzda bu işte . güzel kafalar , renkli yaşamlar , disco ışıkları :)

    • eyv karde&#351;im.galatasaraylı oldugumuzu herkes biliyo artık sanırım:)

  • Maroon 5

  • david guetta, timbaland, depeche mode, alphaville...

  • chris cornell iyidir

  • Enrique iglesias

  • enrique iglesias tan tum kızlara I like it ten bir söz söyleyim :) ama türkcesi ne dinlediginizi bilinbir sözü: turn around I give you more: arkanı dön daha fazlasını vericem... shout it out, scream it loud = bagır cıglık at ne dinlediginizi bilin kızlar herif mal gözüyle bakıyor bence kızlara yada sadece cinsel obje :)

  • kintar

  • asla yeri doldurulmayacak...michael jackson..efsane geldi geçti...

  • burda yok kanka

  • marilyn manson :D

  • justin biber :(

    • hemen eksilemi&#351;ler :(

  • robbie williams

  • Barry White link

    • adamda ne ses var arkada&#351;. &#231;ok severim. par&#231;aları &#231;ok i&#351;ime yaramı&#351;tı :)

    • Milyonlarca &#231;ocu&#287;un baba yarısıdır zaten bu muhterem zat.. :))

    • 1000 +

  • Ayıptır söylemesi Davıd Guetta şarkıcı değil...

    • harbidenmi be.ben bilmiyodum ha &#351;arkıcı oldugunu.muzisyen olarak anlıcaktın orda.ona bakarsan maroon 5 da bi grup.ama ben adam levine yi herkes tanımıyodur die grubu yazdım.davidi yazmıcaktım ama hakediyo bence bu listeyi

    • M&#252;zisyen yazsan m&#252;zisyen anlardım herhalde.Adam Dj ve prod&#252;kt&#246;r ordakilerle alakasız birisi.Yani grammy &#246;d&#252;ll&#252; birisi dalında olu&#351;turulucak her listede yer almayı do&#287;al olarak hak eder.

  • Marc Anthony

  • pitbull

  • Bruno Mars

  • michel teloda şıklarda olsaydı ii olurdu:))

  • David guetta sarkıcı degil VJ

    • ciddi olamassın:)biliyoruz moruk tabiki.muzisyen babında yazdım zaten onu

  • Enrique ye uyuz oluyorum aynı gay gibi Maroon5 grubu dedim :D

  • kısa olacak ama yok :D

  • Maroon 5

  • Maroon iyidir.

  • Daha Fazla
Yükleniyor...