Almanya'dan iki gün İstanbul'a sevgilimin yanına uçmak istiyorum, mantıklı mı sizce?

selam arkadaşlar..

aklımca bir plan uyguladım ve başkalarınn tanımadığım insanların fikrini sormak istedim:) beni tanıyor olsaydınız biraz tuhaf olurdu tabi:).neyse benim türkiyeden bir ilişkim var 4 senedir.. 2 hafta önce türkiyedeydim babamla. ben orduluyum sevgilim istanbulda yaşıyor orduya geldi görüştük.. ben ordan ankaraya geçtim amcamların yanına orayada geldi görüştük..

temzda doğumgünü var.. ve ben iki gün olsa da yanında olmak istiyorm doğum gününde..

legoland diye bir çocuk parkı var almanyada belki bilirsiniz özellikle çocuklar için. orda yoğun çalışıyorum.. işyeri için berlin'e gidiliyor bazen. seminarlar oluyor. bende aileme berline gidiceğimizi söylemek istiyorum berlin bizden 6 saat uzaklıkta. trenle gideceğimizi söylicem. ben bu arada tabi ki istanbula uçucam..

sizce mantıklımı? sonuçta 6 saat uzak oluyorum zaten yani ha berlinde ha istanbulda:)


0|0
67

En İyi Erkek Görüşü

  • kasma uçakla git.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

  • olur tabi kardeş neden olmasın gel tabikisi sevgilini gör iyi olur... ordunun neresindensin perşembem i ?

    0|0
    0|0
  • Git bence.

    0|0
    0|0
  • git git tabiki,keşke benim imkanım olsada bende gitsem..

    0|0
    0|0
  • allah muhafaza başına bir iş gelir o zaman ne olacak?

    0|0
    0|0
    • ya öyle deme isteeee:( orasini allah bilir allah korusun tabiki:( ama öyle diyipte benim hevesmi kirma yaaa:(

    • Hepsini Göster
    • evet riskli.ailen biliyor olsaydı durumu daha iyi olurdu tabi.artık karar senin iyi düşün derim

    • aileme söyliyebilecgmi sanmiyorm acik görüslü bir ailem var fzla kisitlanmayn bir kizm..ama buna izn vermezler:) bn olsam bnde kizma izn vermezdm zatn:) nysee:(

  • yawaf senin iş baya bi karışık. siz nerde buluşacaksınız sonunda merak ettim. :-))

    0|0
    0|0
    • haha:D istanbulda bulusucaz ben berlind olucam güya ailem öyle bilicek..ama istanbula ucucam zaten istanbul ucakla iki bucuk saat:)

    • aramızda kalsın. bende bazen işe gidiyorum diye izmir,e gidiyorum :-)))

  • 6 saat gayet kısa mesafe bence git istanbula

    0|0
    0|0
    • Istanbul 2 bucuk saat sürüyo zaten ucakla..berlinde trenle 6 saat:) aileme iki gün orda kalicagimizi söylicem..bencede gitmeliiyim degilmi?:)

Kızlar Ne Diyor 6

  • burda kimler neler söylüyo sen bunu söylemişsin çokmu...

    0|0
    0|0
    • :) öylemi gercekten?benim bu konularda fazla bi tecrübem yok acikcasi yalan söylemektende pek hoslanmiyorum ama bu durumda baska bir carem yok..

  • Bence gitmelisin neden olmasın ki.

    0|0
    0|0
  • ben olsam gitmem, yalan söylüyorsun ailenin güvenini sarsiyorsun...

    yalanin bir gün ortaya cikar...ellinde sonunda...sonra ne yapacaksin?

    Ne demisler, yalancinin mumu yatsiya kadar

    birde basina bir is gelirse allah korusun o zaman ne yapacaksin?

    yinede kendin bilirsin

    0|0
    0|0
    • sende haklisin buda büyük bir risk..ama iki güncük ya..nyse temmuza kadar daha zamanim var nasilsa bn sdce planimin mantikli olup olmadigini ögrenmek istemistm baskasiyla paylasamadigm icn:)

    • sen en kötü ihtimali düsünmem lazim...sakin ailenin güvenini kaybetme kazanmasi coook zor olur.

  • tehlikeli be güzelim neyi garanti ediyorsun yapma

    0|0
    0|0
  • Gitmeliiiisiiiiiin.

    0|0
    0|0
  • ailen gittigini pasaporttan ögrenmicekmi?

    0|0
    0|0
    • Benim ailem pasaportuma bakmiyoki:)

    • o zaman git bence :)

Yükleniyor...