Size özgü sözleriniz var mı?

Size özgü sözleriniz var mı?Veya sürekli kullandığınız kelimeler?


0|0
8|23

En İyi Erkek Görüşü

  • Ancak ömrünü tamamlarken onun gerçekten sana ait olup olmadığından emin olabilirsin. Risk budur. Ama şu da bir gerçek ki, ne kadar sahiplenirsen sahiplen, ortadan kaybolduğun an o artık başkasının olmaya adaydır.

    cut.

    3|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • iyi bir sihirbazım ama mucize beklemeyin ( Zigan)

    1|0
    0|0
  • aynen

    1|0
    0|0
  • -yes be

    -yılan gibi

    1|0
    0|0
  • 'Ne adamsın ya' Derim ben günde 500 - 600 kere falan.

    1|0
    0|0
  • Allah'ım hakkımızda şükredeceğimiz hayırlar ver.

    1|0
    0|0
  • çok ama boş ver

    1|0
    0|0
  • hayat bir sinavsa sen benim sectigim en dogru şıksın

    2|0
    0|0
  • Gidenin arkasından ah vah etme ! Giden gitmiştir vesselam,dönse de artık senin değildir !

    1|0
    0|0
  • Göz görür,akıl süzer ve kalp sever.

    1|0
    0|0
  • Ölüm yaşamayı bilen için bir şey ifade etmez.

    Eğer sizinle bu hayatta tanışmadıysam bunun eksikliğini hissettirin gözlerinizin bir parıltısıyla hayatım sizin olur.

    1|0
    0|0
  • at et it ot yemezmis... zorlama kimseyi

    1|0
    0|0
  • Aslinda bu daha iyi:))))

    1|0
    0|0
  • Ne yapiyorsun degilse ne is gorin ula derim cogu zaman =-)

    1|0
    0|0
  • yok

    1|0
    0|0
  • Ayıpsın :)

    1|0
    0|0
  • var da yok şimdilik :)

    1|0
    0|0
  • Boşver

    1|0
    0|0
  • bırısı cok bole soz dınlemnezse angus derım yanıı

    1|0
    0|0
  • link

    (^.^)

    0|0
    0|0
  • Osurukla boya boyanmaz :D

    0|0
    0|0
  • deveyi diken insanı s...ken :))

    0|0
    2|1
  • link eksıleyen olursa bunu armagan edıyorm

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • yavru kuşum derim kızlara hitap ederken ya da yavrular

    biraz argolu bir kaç söz onları yazmayım :D

    1|1
    0|0
  • Doğru söylemek karşındaki yalanlarıyla utandırmaktır...

    Gülüşlerim vardı benim kişinin yüreğini ısıtan benim ise yüreğimi yakan...

    Bazen bir düşte değerli kılar kendini bazense bir gerçekle değerli kılınır kendisi...

    1|0
    0|0
  • davetsiz gln misafir mindersiz otrur.. copte biten gulden hayr gelmez .. haksizligin onunde susan dilsz seytan gibidir .. :)

    1|0
    0|0
  • piyuuv, çoküşüyorumçok

    1|0
    0|0
  • nasippp derim hep.

    1|0
    0|0
  • -Ağzını burnunu kırarım

    -Pislik , Hain

    1|0
    1|0
  • Harbi mi ? :)

    1|0
    0|0
  • Bilirsiniz hepiniz.

    ''Kezzy, kezo'' tarzı.

    Ama sadece, hakkedene.

    Ha bi' de, ''mnskm'' var.

    1|1
    15|9
    • Kendini diğer insanlardan üstün tutup, küfür ederek ve sonra münakaşalardan haklı çıkamıyacak kapasitede olduğunun bilincinde olarak milleti engelleyip ardından laf diyorsun ya, bir de moderatör arkadaşlarını kullanarak moderatörlerin tarafsızca işlerini yapmasına da engel oluyorsun falan...Yorumlarına o kadar çok - aldığın halde yüzsüzce hala buralardasın ya, bir defolup gitmedin ''mnskm''...

      Bu arada senden ''kezzo'' olmaz ''pezzo'' olur anca, nickname falan da P 'li ya hani...

Yükleniyor...