Kredi kartı kullanımı

merhaba arkadaşlar ben kredi kartı almayı düşünüyorum ama biliçnsizce kullanmak istemiyorum nasıl doğru bir biçimde kullanabilirim doğru bir şekilde bu konuda bilgisi olanlar yazsın not

kredi kartı kullanmak zor diğil ama bilinçli kullanmak önemli buda ülkemizde pek az olan bir şeydir bu yönden cevaplıcaklar yazsın

Güncellemeler:
arkadaşlar yeni açılan bir kartı iptal ettirebiliyormuyuz ailem almış annem adına sizlerle konuştukdan sonra pek olumsuz geldi bana yeni açılmış 1hafta falan iptal ettirmek istesem ücret vb. şeyler alırlarmı ve kesin hangi belgeyle iptal ettirdiğim belli olur ilerde borç falan çıkarırlarsa diye

0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Banka, sizin kredi kartınıza bir harcama limiti koyar, genellikle bu limitler, aylık gelirinizin üzerinde olur, en çok buraya dikkat etmelisiniz, limiti var diye harcamaya devam etmeyin, ödeyebileceğiniz kadar harcama yapın. İnternet bankacılığı kullanabilirsiniz, mutlaka haftalık olarak, toplam yaptığınız harcamayı kontrol edin, KISMİ ÖDEME'YE KESİNLİKLE GİRMEYİN, kalan bakiye ye en yüksek oranda faiz ödersiniz, Harcamanız kontrollü olursa, aylık bakiyenin tamamını ödersiniz ve hiç faiz ödemezsiniz..Hesap kesim tarihine dikkat edin, tarih, yaklaştığı zaman, harcamayı bir kaç gün erteleyebilirsen, bir ay kazanmış olursun, yine aklına takılan bir şey olursa, sorabilirsin..

    0|0
    0|0
    • şuan fıx kart deniyo finans bank nasıl bir kart sence kredi kartı olarak kullandıkça ödeme yapılıyomuş ben fazla kullanmak niyetinde diğilim eve çamaşır makinesi alıcam 600-700 bulur taksit yaptırmak bunun dışında basit şeyler için kullanmak istemiyorum

    • Hepsini Göster
    • kullandığımız zaman taksit yaptırdık mesala o süre boyunca iptal olmuyor 10 ay mesala kart bu sürede açık kalıcak annem hiç anlamaz kardeşim var o harcar güvenmiyorum dert açar başıma cevaplarınız için teşekkürler iyi akşamlar

    • tabi taksitler bitene kadar ödemeye devam edersiniz, kart hesabı açık olur, ama, sen kartı kendi güvencene al, kimse kullanmazsa sorun olmaz..iyi akşamlar.. siz de sağolun..

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bende boyle dusunuyordum.

    İlk ıkı ay normal nakıt alisveris yapıyormus gibi once kredi kartına parayi yukledim sonra kullandım

    Bu ıkı ayın sonunda rutine baglandı ve sağlam temelli olarak kullanmaya basladim.

    En buyuk etkınlık ıse bence ödemeyecegın mıktarda bir limit belirleme.

    0|0
    0|0
    • ödemiyeceğin miktarda limit belirleme nasıl oluyo örnekli açıkçarmısın

    • Hepsini Göster
    • hmm ne kadar böldürürsek o kadar ödersin anladım geciktirmedikçe sorun olmuyo o zaman banka ödemelerini

    • aynen zaten mesala odemen gereken tutar aylık 250 lira ya bunun asgarisi oluyor mesala 125 lira bunu da odedıgın surece faiz islemez.

  • Bence kart alma o elinde olduktan sonra kim olursa olsun kendini kaybeder öyle iğreç bir şey son zamanlarda ne olduysa kart dağtiyolar önceden istesen de alamazdın devlet sağolsun halkı borçlandırmak için bankalara kart dayayın diyo

    0|0
    0|0
  • mesela bir kaç ürün alırsın onların taksidi bitmeden başka şey almamaya çlaışırsın

    0|0
    0|0
    • belirli şeyler alırım giysi alışveriş gibi şeyler küçük şeyler almam 800 olur ne fazla onun taksindini ödemek olur ama ek masraf olurmu faizle falan ayda ne kadara denk geciktirmemem durumumda

    • geciktirmezsen faiz olmaz.

    • geciktirmezsem 800 tl üzerinden ayda 57 tl mi ödenir 12 ayda

  • kart gerekli olmadıkça kullanma,bankalar borcunu geciktiren kişileri çok sever gözetir korur.borcunu kesinlikle geciktirme.

    0|0
    0|0
    • sık kullanma taraftarı diğilim daha çok altda da yazdım 800-700 bir eşya alıcam onu taksit yaptırmak niyetim ama kredi kartıyla alsam bana eksileri faydaları ne olur basit şeylerde kullanmıcam sadece para olarak fazla olan durumlar oda 1 -2 kere olur yılda

    • Hepsini Göster
    • mevla altda yazdığım rakam aya gelenleri öderim geçiktirmeden peki kredi kartı için ücret falan alıyomu banka kullandığımız aylar boyunca taksitler ariçi dışında

    • bankaya göre değişir,çoğu yıllık belli bir ücret kesinti yapıyor

Kızlar Ne Diyor 1

  • cebindeki kadar harcıcaksın, limitini bütçene göre sınırlandıracaksın. hepsi bu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...