Türk müziğinde çelişki var bence sizce:)?

Şimdi şöyle oluyor;

come on

aha aha

yeah

oh ah lets go :P falan ..

Bize ait değilki bunlar.

Türkçe Popta kullanıyoruz

Halbuki hep rep havası

vermez mi bu kullanımlar?

Ben mi yanlışım yoksa

biz müzik yapacağız diye

iyice sıkıyor muyuz? Örnek müzik : link

Şimdiden teşekkürler:)


0|0
310

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • bekleye bekleye bunu sormak için mi bekledin harbiden sen?:D

    1|0
    0|0
  • Cumhuriyet'in ilk yıllarındaki Türkçe Ezan gibi de bile değil. .. Yani beterin beteri parça. Genelde de öyle.

    Taklitçilik çok cılız. Temposu cılız. Herşeyi vasat .

    1|0
    0|0
    • sen ezana betermi diysn ?

    • Hepsini Göster
    • Lütfen dini alet etmeyelim^^

    • Dini alet eden edene . Batiyi da alet ediyoruz. Bazi soz sanatcilari bulamadi kendini batiyi alet etmekte .

  • bilmiyorum canıms kafam durdu :(

    1|0
    0|0
  • aha var türkçede aha aha http://www.youtube.com/watch?v=M22sisq9AIM zalımsın yar :))

    1|0
    0|0
  • remiz parçalara genelde öyle koyuyorlar farklı bir hava yaratıyor dünyada 2 milyara yakın tıklanan bu parçayı herkes bilir korece - ingilizce karıştırmışlar kimseye de garip gelmiyor bizde olunca yadırgıyoruz

    1|0
    0|0
  • Ahaha aynen ya.aklima ilk gelen reyhan karaca sevdik sewdalandik oldu nedense.ambeleyleyleymiyawuuu :))))

    1|0
    0|0
  • gönderdiğin müzik remix gibi geldi biraz remix değilse remix havasında yapmışlar http://www.youtube.com/watch?v=dEWALZQ7rHk şuna bak oldukça sade :)

    1|0
    0|0
  • Şimdiden rica ederim (:

    1|1
    0|0
  • Pop zaten Türk müziği değildi. Normal.

    1|0
    0|0
  • Haklısın kardeşim <3

    Türkçe popta kendimize özgü şeyler kullanmalıyız, oha yuh falan gibi

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • bence come on aha aha yeah oh ah lets go bunlara takılacağına türk birliğini kurup serdar ortaçı ortadan kaldıralım. aşk bu kızıl ötesi yaralı müzesi hareket edemem lets go dan filan daha anlamsız :)

    1|0
    0|0
  • http://youtu.be/4p4qVCqKSTY

    Buna ne demeli this is captain from us

    1|0
    0|0
Yükleniyor...