Türkiye'ye komünizm gelse

Türkiye'ye komünizm gelse ne yapardınız?


0|0
5|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Milliyetçiler ile Komünistler arasında çıkan iç savaşta, Milliyetçilerin tarafında rol alırdım

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Bu soru saçma aslında. Çünkü anlık olacak bir şey değil bu. Ona göre bir konjonktür yaratılır önce ülkede ve öyle olunca da insanların düşünceleri ona göre şekillenir.

    1|1
    0|0
  • şimdi cahiller yine dinsizlik olarak aksettirecek bunu

    zenginle fakir eşit konuma gelirse ben eyvallah derim günümüz liberalizm sisteminden 1000 kat daha iyi olacağı kesin fakat sovyetlerde uygulanan tarzda değil tabii baştakiler yemeyecek herkese eşit dağıtım olacak

    1|0
    0|0
  • herkesle bir tutulduğum bu yobaz ülkede bir dakika daha durmam

    değerimin kıymetimin bilineceği bir yere giderim

    saçmalığa bak benim gibi süper biri ile çiftçisi çobanı aynı parayı alacak yok artık!

    cayırt

    1|0
    0|0
  • koşarak uzaklaşırım..dağdaki çobanla benim oyum birmi :P

    0|0
    0|0
  • Zaten su anki kapitalist duzenin kominizmden bir farki yok, herkes modern kole

    Devlet karimiza ortak degil sadece

    1|0
    0|1
  • devrimci olurdum

    1|0
    0|0
  • "komünizm bir yılan gibidir görüldüğü yerde başı ezilmelidir"

    M.Kemal Atatürk

    2|1
    2|3
    • O cümle yalan çıktı maalesef

    • Hepsini Göster
    • teşekkür ederim esen kalın

    • Emperyalizm ve paranın (sermayenin) karşısında Dünyada eşi benzeri görülmemiş bir savaş veren adamın ağzından bu cümlenin çıkması imkansız. Atatürk komünizme karşı çıkıp kapitalizmi savunacak bir zihniyete sahip değil. Cümleyi beğenebilirsiniz ama lütfen Ata'ya m�l etmeyin.

  • Türkiye kominizmi kaldırabilecek kadar akıllı bir ülke değil malesef.

    1|2
    0|1
  • Devlet'in nezninde olmasada pratikte zaten düzen biraz biraz uygulanıyor..

    0|1
    0|1
  • komünistlere karşı fikir savaşı verirdim.

    0|1
    0|2
  • valla ne bileyim bize uymaz herhalde öte yandan sovyetler birliğinden ayrılan norveçe bakıyorum keşke olsaymış diyesim var ama biz daha cumhuriyeti yönetemiyoruz çobansız olmuyor bizim ülke nedense garip olay

    0|1
    0|0
  • Komünizm ülkeye gelmez. Tüm dünyaya aynı anda gelir çünkü komünizm devlet anlayışı içermez.

    0|0
    2|2
  • Hediye gibi gelir, hoş gelir. Seyirlik değil ömürlük olsun

    0|0
    0|0
  • Kapına şapkamı bırakırdım

    1|0
    0|0
  • Bir şey yapmazdım iyi olurdu bence ama gelmez.

    0|0
    0|0
  • Tembellik hakkımı kullanırdım.

    0|0
    0|0
  • komünistler ve soran gardaş "beyin lens mi?

    0|0
    1|2

Kızlar Ne Diyor 5

  • 'Ne calısıyorsun ? Ne uretiyorsun ? ' diye sorarım nevi sahsıma..Komunizm bu degil elbet.lakin, gelse de yattıgımız yerden para alsak topyekun diye hayal eden yurdum insanı mevcutken benden de fazlası beklenemez.

    Ayinesi istir kisinin.Kusur kalsın

    2|1
    0|0
    • Karimiza zaten ortak


      Esimize demek istedim, cikardigi her kanunla ticaret yapani surekli boguyor, patronuda isciyide haraca bagladi, kacaga yonlendiriyor insani


      Patronsan buyuk is yapiyorsan her seyine karisiyor yatak odana bile 3 cocuk diyor en buyuk ortagimiz

      devlet

  • parka alırdım babama hediye:D

    2|1
    0|3
  • Türkiye'ye ne komünizm ne sosyalizm ne milliyetçilik ne de ırkçılık gelsin Türkiye'nin başına Atatürk gibi biri gelsin.

    1|1
    0|0
    • Türkiye ye ırkçılık gelmeli

    • Hepsini Göster
    • şimdi çıkmak zorundayım bu bahsettiğiniz çok ilgili olduğum ve araştırdığım bir konu. tekrar konuşacağız bunu. iyi akşamlar şimdilik.

    • İyi akşamlar :)

  • çok iyi olur

    0|1
    0|0
  • aha boku yedik derim.

    artık ekmeği yiyeceği falan karneyle alıcaz sayıyla fazla yemek yok.

    doktorda olsan çöpçüde olsan aynı maaş. o zaman okumam bende.nie çalışayım herkes aynı parayı alacak

    2|0
    0|3
Yükleniyor...