Yalan Dünya dizisinde en sevdiğiniz karakter hangisi? Neden?

Yalan Dünya dizisinde en sevdiğiniz karakter hangisi ve neden?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • nurhayat ve orçunu çok beğeniyorum. aslında insanların şu huylarını anlamıyorum yok ben dizi izlemem yok komik değil falan.tamam her insan dizi izlemek zorunda değil ama mutlaka izlediğiniz bir şey vardır .tamam zevkler ve renkler tartışılmaz fakat gülse birseli düşünün mesela kadın hiç bir karakteri çalmadan hepsini kendisi oluşturuyor ve senaryoyu yazıyor.bu nasıl bir yaratıcıklıktır.ben hiç görmedim onun yaptığı kadar orjinalini.bence türkiyede çekilen kendi kategorisindeki en iyi dizi türk malı ve türkün uzayla imtihanıyla karşılaştırırsanız bunu anlarsınız.. içimi döktüm ya..:D

    • tesekkurler :)

Erkekler Ne Diyor 96

  • zerrin ve bora

    nurhayat orçun

  • bünyamin :D adam çok cool ve kendini begenmiş.bu yuzden komik oluyor :D

  • Benım profil resmım hıhhııh :)

  • Nurhayat ! öbürleri cok yapmacık geliyor.

  • nurhayata bayıldığım kadar da selahattinden nefret ediyorumm

  • Nurhayat,tülay ve tabikide Orçun :)) nedeni yok İrem Sakın hayranıyım zaten diğerleride iyi oynuyor seviyorum :)

  • Tbikide selahattin ve çağatay

  • Nurhayat Ablacım :P

  • orçunda kendimi görüyorum:))))

  • Dizi izlemem aslinda ama ara sira bakarim eylem karekteri cok hoşuma gidiyor nedense bana benzediginden sanirim

  • Hepsi birbirinde iyi oyuncular ve karakterler hepsi birbirinden zevkli karakterler oyuzden hepsi cok iyi fakat orcun biraz daha one cikiyor...

  • salahattin komik hareketleri var

  • Selahattin ve Çağatay.

  • Başta 'Orçun' yazacaktım. Fakat 'sevdiğiniz' deyince 'ya birden arkadaşım olsaydı' diye canlandı aklımda. Bu durumda Ahmet diyebilirim. Çünkü aralarında en sade ve en sakin olan o ve ben sükuneti severim.

  • İlk başladığında bir iki bölüm izledim sonra sarmadı beni izlemiyorum ne bileyim gülse birselden ve onun espri mantığından sıkıldım belkide. Dizi izlemeyen biri olarak netten işler güçleri indirip boş zamanlarımda onu izliyorum sadece..

  • bora---çünkü daha çok benzetiyorum kendime

  • Nurhayat. nedeni yok Nurhayat sevilmez mi ya :D

  • orçun kral

  • nurhayat ve orçun tabi kide güldürüyorlar

  • selahattin...gerisi hikaye

  • Selahattin :) konuşması çok iyi yaa bide iki kadını idare ederkenki halleri çok fena :)

  • cok sacma dizi

    • Ve sadece marka reklamı dolu boş bir dizi

    • yayında ve yapımda emeği gecen herkeesi kınıyorum.

    • katılıyorum.

  • tabiki orçun çok komik bir karakteri var:D

  • 1 zerrin

    2 tülay

    3 seni seviyeye cagırıyorum,geldim kızım:)

  • orçun 4 yıllık tinerciyim onun gibi kafa yaşamadım.

  • nurhayat :) ve zerrin

  • Emir.

    Kavga anında tarafları durdurup "Yüzüme vurmayın ama okeyy ?" diyen şahsiyet. :D

  • Orçun

    Nedenmi?

    Harika bir kafa yaşıyor.

  • çağatay koçtuğ

  • Ahmet benim yaşam tarzımı yansıtıyor oyunculuk hariç ;))

  • orcun

  • Gülse birseli tek geçerm yaa zeki espritüel güzel sarışın bi kadında aradıgım herşey. :)

  • Orçundan başka adam tanımam.

  • orçun karakteri aynı benim gibi :)

  • Gerçek hayatta Orçun gibi birisini görünce "abazan" "sapık" "mal" "öküz" "gerizekalı" diyen kızların, aynı karakteri dizide görünce bayılmalarını, gülmelerini, sempatik bulmalarını hiç anlamam

  • açılay , orçun ve nurhayat

  • Amelelik yapan eleman :D hele şu amelelik felsefesine bayıldım :D:D

  • tabi Kİ EMİRRRR :))) KARDOOOOO ÇOk şekilxxx

  • Orçun Tabikide.Diğerlerine nazaran daha komik,dizide farklılık yaratan isim.

  • Antakya'da yaşayan birisi olarak Gülistan diyorm :D

  • Selahattin çakaler ;) aynı eşofmandan bızde de var her cuma giyiyorum :D gidip ısıklı ayakkabıda alacam :D birde gülistanın sarkısına hastayım, antakyanın kıbar kızı gulıstaaan gulıstaann :D

  • figüran ahmet i çok seviyorum çok gerçekçi ve bana benziyor

  • Açılay :)

  • Tülay ve orçun :D

  • Reis (Ömer Arpacı) dizide kısa zamanlarda çıkıyor ama çıktıgında da rolünü çok iyi oynuyor..

  • Tabikide Selahattin :)

  • Orcun. bir komedi dizisi yalan dunya ve aralarinda en komikleri de o.

  • Bora, çünkü çok ortak noktamız var

  • Selahattin ! Tek geçerim...Sahtekarlğın, iki yüzlülüğün, omurgasızlığın, ilkesizliğin..yani gerçek insanın beden bulmuş hali :)

  • gülse birsel yapaınca ve yazınca, onun ellerinden herşeyin en kalitelisi ve orjinali çıkıyor.Saçma sapan cahilce argo kelimeler, 3 yasında çocuk esprileri kullanmadan, çoğunlukla zekice ve ince esprilerin yer aldıgı, güncel hayatta olan olayları ti ye alan bir kalemle yazıyor. Bu yüzdendir ki dizide ki yer alan bütün karakterler harkalar. inşaatte calısanlarından tut orçununa, nurhayatına kadar, hepsi ama hepsi bencee karakter olarak eşsizler.altan erkekli, füsun demirel, olgun şimşek, beyaz, hasibe eren vs vs hepsi harikalar.

    • tesekkurler

  • Orço çünkü adam gerçekten yetenekli komikliği geçtim..

  • orçün (:

  • Rıza ( BEYAZ ) yok böyle bir adam ya bayılıyorum , Şehmuz ( Altan ERKEKLİ ) oyunculuk kalitesi üst seviyelerde bir insan . Tülay ( İrem SAK ) çok sempatik davranışları var bayılıyorum

  • Çağatay Koçtuğ: Soyun! Hahaha ! :D

  • zerrin ve nurhayat

  • Orçun : Öpüselimmi =)

  • Benim canımsın : )

  • Burada Neden Bu Kadar gürültü var yahuu :D :D

  • üsküdara giderken yayından kaldırıldıktan sonra protesto ediyorum bütün dizileri.. ;)

  • Orçun ve Tülay

  • Kesinlikle Orçun =)

  • orci

  • bence Orçun çünkü davranışları olsun kullandığı kelimeler olsun çok orjinal ve tam onun tiplemesi..Birazda kendime benzetiyorum davranışsal olarak.

  • Selahattin yada Orçun olabilir :D

  • çağatay :) karakterini çok yakından tanıdığm bir muhtereme benzetiyorum :))

  • orçun

  • Selahattin (Olgun Şimşek)

    Ailenin en Çakalı ,Hemde sabah sporu die evden çkıo karısını aldatıo... =).

    spr bi karakter :D :D

  • Çağtay Koçtuğ tabikide.

  • inşaaatcı

  • emir...Aaaa çok sert

    çağatay...soyun sevgilııım

  • orçun

  • aynı topraklarda yaşadığım insanların güldüğü şeyleri hayretle izliyorum

    • Ben de katılıyorum. Kültürümüze ve güldüğümüz şeylere odaklı komedi dizileri olması lazım. Türk Malı kötülenmiş en iyi cevapta. O bile bence Yalan Dünya'dan çok çok iyi. En azından olabilecek olaylar.

    • kesinlikle katılıyorum.

    • gereksiz bi sitcom

    • Öncekileri Göster
  • hepsi ayrı mükemmel diziden birini çıkartsan sanki büyüsü bozulacakmış gibi

  • öpüşebilirmiyiz :D

    Tabiki orçun

  • Orçun diyorum ben, komik, salak, sapık, içten, sevimli, açık sözlü, yani karışık :)

  • öpüşelim mi ?

    komik.. :)

  • o diziyi hiç izleyemedim fakat youtube den arşive bakacağım 2 hafta sonra net yanıt veririm.

  • Çağatay koçtuğ ovvvvvvv yovvvvvvvvvvvvvvv

  • Yönetmen,Orçun bi de Ahmet :D

  • Öyle bir dizi mi var?

  • Daha Fazla

Kızlar Ne Diyor 104

  • Nurhayat tam bir komedi :D

  • nurhayat.. diğer hepsini çöpe at o derece sevmiyom yani o orcun hele dövesim geliyor resmen

  • Hepsi çok iyi ama Zerrini tek geçer Bünyamınıde severım :)

  • zerrin ve bora (:

  • Orçun'la öpüşmek istiyorum.

  • hepsini çok seviyorum.

  • Zerrin Çok İyi Oynuyor :)

  • Zerrin ablam tabiki de rolünü o kadar iyi yapıyorki sanki diziye pavyondan gazinodan uçup gelmiş gibi..:)

  • denizin anneannesi ve zerrine bayılıorum=)

  • orçun ve nurhayat yıkılıyorm izlerken :)

  • Öner Erkan yakışıklı Sarp apak hepsi tatlılar

  • orçun ve çağatay koçtuğ(ilahi komedya)

  • Orçun. Kendine has bir karakter. Komik olmaya çalışması için değil de kafasına göre takılması için yaratmışlar sanki. Bu da bize komik yansıyo tabi.

  • tabikide aşifte.. :))))

    super bı oyuncu bence ablamyha

  • Nurhayat karakterine kendimi fazla kaptırdım ondan kurtuluyum derken Zerrine superler...

  • Zerrin'e bayılıyorum,o kadar doğal oynuyor ki sanırsın yıllardır pavyonda çalışıyor :)

  • Nurhayat..

  • Zerrin ve Nurhayat nedenini söylemeye gerek yok ki :)

  • tülayın geveze arkadaşı, tülay,

    vee

    reis:noldi rengin soldi uyyyy:D uşağum

    reisin orçunla atışmaları ibretlik oluyor:D

  • dizideki bütün karakterler cuk oturmuş. nasıl ayırt edebilirim ki... hepsini ayrı ayrı seviyorum. beni çok güldürüyorlar :)

    • soruyu da beğendim bu arada :)

  • açılay'ı çok beğeniyorum beni fazlaca yansıtıyo sağolsun :)

  • selehattinnnnnnnnnn cağtayyyyyyyyyy zerrinnnnnnn:D:D:D

  • Selahattin. Gülistan biz bunu yaptık ama olmamış vallahide olmamış :D

    bi de Gülistan. Antakyanın kibar kızı Gülistan diye bi söylemeye başlıyor var ya çok komikler :D

  • açılay

  • orçun nurhayat selahaddin :D çok coollar :D

  • bana cok sacma geldi o dizi

  • zerrin ve açılay.ikiside gayet nevrotik:))

  • nurhayat

  • orçunn :D:D

  • çağatay koçtuğ

  • Zerrin ve selahattin :) çok gülüyorum onlara hele de zerrine,:) annengiller babangiller akrabangiller nasıllar iyidirler inşallah:D

  • Orçun.:) Çok komik ve ince bir zekaya sahip.

  • nurhayat.beni öldürüyor gülmekten:D

  • çagatay :)

  • Açılay ve Emir

  • Orçunn hastasıyım varyaa hareketleri konuşma şekli falan komik ve eğlenceli geliyo bna

  • nurhayatın durmak bilmeyen çenesi beni öldürüyorrr :)

  • selahattin...sanki doğal haliyle komik olan halk için de rastlayablceğimiz biri gibi diğerleri yapmacık geliyo bana

  • orçun . çünkü sıradan değil içindeki duyguları düşüncesi ne olursa olsun dışa aktryo :)

  • nurhayat tabi ki :) kadın rolünün hakkını veriyor :)

  • çağatay ulusoy

    çok komik

  • Açılay

  • açılay ve orçun ::D

  • orçunnnnn => rolü ona çok uygun (:

    öpüşelim mi ? kikikik

  • açılaaaaaaaaaaaay<3 türkiyenin entelektüel insanlara ihtiyacı olduğunu düşünüyorum :D bu tür karakterler yaratılınca mutlu oluyorum o yüzden

  • orçunnnnn günümüz erkeklerinin romantiz yoluyla amaçladıklarını direk söylüyor. Nurhayat her kadının içinde bastırdığı karakteri canlandırıyor. Birde Tülayy oda çok samimi :)

  • nurhayat :)

  • nurhayat orçun birde selahattin

    • tesekkurler

  • Acilay tabiki

    "Beynine iyi davran, belliki cok darbe almis'')))"

    • niye teşekkür ediyorsunuz? Yoksa siz Açilaymisiniz?)))

    • :) tesekkurler

  • orçun ve çağatay

  • Nurhayat (Gupse Özay) seviyorum çünkü çok tatlı birşey "Allahım fare!" diyişine bayılıyorum.Birde Tülay (İrem Sak) 'ı seviyorum çünkü tavırlarını konuşmalarını bana çok benzetiyorlar.Çok sempatik buluyorum onuda.

  • nurhayaatttt cunku cok orjınal tavırlar :D

  • orçun

  • Çağatay oooo yooo

  • Orçun ve Zerrin

    özellikle zerrinin nasılsın canımmmm hanımın çoluğun çocuğun diye başlayan konuşmasına hastayım :D

  • Nurhayat çok tatlı mimiklerine bayılıyorum :D

  • açılay ı cok sevıyorum :)

  • Zerrin. köntür yolla selaağttin abiy.

  • Tabik orçuuunnn :)

  • nurhayat ve orçunun karaktere çok güzel uyduğunu ve çok iyi rol yaptıklarını düşünüyorum.

  • Tülay & Açılay

  • Tülay : Zerrin de burda o da suratına tükürüyo anam

    Açılay : HAHAHAHHAHH ben bi beş dakika uyuyacağım

    Bora : Kardooooo

    Selahaddin : Benim canım, muhteşem tüleyman

    Orçun : Öpüşelim mi ?

    Reis : Noldi pirden rengin soldi

    Çağatay : Sesim seni çooğğk tahrik ediyor mu sevgilım ?

    Nurhayat : Rıza benim kaderim alnıma yazılmış bir isim koluma yapılmış bir dövme canııım

    Emir : Aaaa ooopps çok sert

    Hepsi ayrı güzel yani ne diyim :D

  • orçun ve tülay

  • Orçun sanki. Yalan dünya bir avrupa yakası değil malesef. Ama gene de iyi denilebilecek bir sitcom

  • Orçun.

  • çatağay :çağatay koçtuğ konuşuyor sevgılım

    açılay:kahkasına bayılıyorum ya

    emir:aaa wopppss

    bu 3 kişi çok komik

  • tülay.

  • orçuuuun <3

  • orcun tabikide :))))

    sevgulum fazla zamanım yok öpüşelem mi :)))

  • bora.

  • tülay cok tatlı

  • emir çağatay deniz

  • ben hepsini seviyorum ayırt edemiyorum :D

  • nurhayat :))

  • Selahattin :)

  • acilay :)

  • orcun ve cagatay :))

  • orçun tülay zerrin deniz

  • doktorum benim

    zaten hayranıydım borada da bir başka oldu

  • çagatay iyi çagatay.

  • Daha Fazla
Yükleniyor...