Osmanlıdaki civelek taburu

osmanlı devletinde civelek taburu denilen bir tabur varmış ve bu taburlarda eşcinseller bulunuyomuş ve osmanlıda gayet yaygın bir sistemmiş ve... Daha Fazla

Güncellemeler:
bana gerçekten araştırmayı seven tarihle gerçekten ilgilenen bir tarih hocam anlattı ve gerçektende araştırınca bişeler buldum okuduklarıma gerçekten şaşırdım Osmanlı şimdiki zamandan daha rahatmış bazıları için bence şimdiki zamanda böyle şeyler kötü karşılanıyoki bende kötü karşılıyorum hani iğrenç geliyo bana tabi başkalarını bilemem ama Osmanlıda bukada rahat olması bu konuların şaşırttı beni
bu 3 beş kişilik bir durum değilmiş gayet yaygınmış hatta bazı rivayetlere göre gerçekmi doğrumu orası bilinmez bazı padişahlarında oğlancı olduğu söylenir bunlar bizim dinimize göre şeyler değil şimdi muhteşem yüzyılı izliyoruz orda o kadar katı şeyler varki osmanlının hep iyi halleri güzel özellikleri yansıtılıyo bence birazda bu konulara değinilmeli osmanlı padişahları içki içmen deniyo osmanlıda yasak olan bişe ama biraz araştırınca ve dinleyince o kadar değişik şeyler çıkıyoki önümüze
bunlar genelde karartılan şeyler tamam tarihimiz olabilir atalarımız olabilir ama yinede gerçekleri

gözardı etmemek lazım ona bakarsanız olmadığına dair kesin bişe söyleyebilirmisiniz drakulayla bu olayı nas bir tutarsınız o doğaüstü bişe bu ise olabilcek bişeki biraz araşırsanız emin olun karşınıza birçok şey çıkacaktır ben bütün Osmanlı için demiyorum ya ama böyle insanlarda varmış ve bunlar çokta yadırganan şeyler değilmiş tamam bende sevmesemde bu durumu sonuçta atalarımız değiştiremeyiz

En İyi Erkek Görüşü

  • Malesef ki bunlarda tarihimizin karanlık yanları.. acı gerçekler.. ama korkarımki bunlar daha masum olanlar..daha ciddi sapkınlıklarda yaşandı bu çoğrafyada...

    • En azindan kabul edebiliyorsun. :D

    • kardeş niye kabul etmeyimki tarih takul etmiş gerçekler kabul etmiş doğrusu neyse o.. bu cahil millet gibi bende ecdadım ecdadım diye peyganbermi ilan edeyim allahın homolarını? gerçek neyse odur.. ama işin tuafı islam öncesi türk toplumlarında sapkın ilişki neredeyse hiç yok..galiba arap kültürüyle beraber ibinelikte geldi..

    • yahu allanı seversen nereye geldiki üç tane kıçı kırık araba geldi..zaten sapkınlık içinde yüzüyorlardı.. ibineler birbirini düzüp kuma kıçını silerken bizimkiler dağa taşa tengri yazıyordu yerin göğün tek sahibi diye.. gelipte bize imanı dini ögretmesinler ben 8bin yıldır tek tanrıya inanıyorum ..o götcüler daha dün çıktı piyasaya ..allahtan türk el attıda islamı kurtardı biraz :)