TV Gündüz Kuşağı Programları neden bu kadar çok izleniyor?

Sizce tvdeki programlar neden bukadar çok izleniyor ? Özellikle gündüz kuşağı evlılık programları..Yok altıngünü,desti izdivaç.. İnsanlar bunların kurgu olduklarını kabul mu etmıyor yoksa inanıyorlar mı..? Seyırcıler bıle oyun halıne gelmış kavgası gurultusu bıraz baktım nasıl oluyorda ınanıyor ınsanlar anlamıyorum. Aslında sadece gunduz kuşağı değil saçmasapan biçok dizide öyle ama diziler hiç değilse kurgu herkes bunun farkında bi takıp amacı var :) ama bu gunduz kuşağı benı benden alıyor arkadaşlar ya.. eğitim seviyesiyle ilgili olmadığını düşünüyorum ama izleyenlerde farkında olmadan köreliyor, bunun sebebi sizce nedir ? Ne buluyor izleyenler bu programlarda kendılerıne ne katıyor ?

Güncellemeler:
hepnze teşekkurler arkadaşlar..çıkan sonuçlar genel olarak aynı,TVsiz bir ev yok şuan en ücra köşede bile..işsizlik de bunun cabası tabı malesef..

0|0
5|18

En İyi Erkek Görüşü

  • gündüz kuşağı televizyonu sadece işgal ediyor kimseye bişey kattığını sanmıyorum

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • çünkü insanların varolmsını düşündükleri hayalleri var. ve bazı paranoyak düşünceler. aklında varolduğunu hayal ettiği düşünce ile ilgili bir haber olduğunda "aha ben biliyordum" havalarına girer herkes. farkındalık maalesef ülkemizde çoğunluk insanda yok. alışılagelmişliklerle yaşıyoruz. tüm canlılarda doğum ve ölüm arketipi denen iki beyin tetikleyicisi var ki buda canlıların varolmaları için yaratılmış. buna örnek korku filmleri ve erotizm. hep dikkat çekmiştir. reklamlarda, filmlerde, kitaplarda, gazetelerde. bu iki temel unsur yaşamın iki uç noktası. doğum arketipi üremeyide ihtiva ettiğinden iç güdü olarak insanlar buna yönelir. ölüm arketipide hakeza yaşamın sonu olduğu için oda adrenalin verir diğeri gibi. bu tip evlendirme, dizilerde çıkmalar sevişmeler reyting arttırır ve insanlarda koyun gibi orayı izler :) bunun bilimsel açıklaması budur. hatta daha ileri düzey reklam teknikleri var ki bunada 25. kare (subliminal mesaj) adı verilir. bknz: youtube da 25. kare yazın ilk videoyu izleyin

    0|0
    0|0
  • Neden çok izleniyor değil, insanlar televizyondan başka bir şey bilmiyorlar da o yüzden bunlar izleniyor.O sırada televizyonlarda örneğin bilim üzerine belgeseller gösterilse sadece insanlar onları izlemek zorunda kalacaklar.Ayrıca dizilerinde kurgu olduğunu bile bile bilmemkim ölünce üzülenler, keşke böyle olmasaydı, o bunu yapmasa idi filan diye düşünenler az değil.Eğitim seviyesi ilgili olup olmadığı hakkında araştırma yapmadım bu yüzden tam bir şey diyemem ama insanlar kendilerine bir şey katıyor diye değil; başka yapacak bir şey bulamadıkları için onları izliyor.

    0|0
    0|0
  • Çünkü toplum olarak çok meraklıyız ve boş adamlarız. Edep yoksunu olduğumuz gibi kültür düzeyimiz de 100 sene öncesine göre şimdi daha daha kötü. Boş vaktimiz çok. Vaktimizi nasıl verimli kullanacağımızı bilmiyoruz. Cahiliz... Eğitim düzeyimiz düşük... Gündüz kuşağını genellikle C-D grubu izliyor... En alt sosyal sınıf.. Yani Türkiye'nin %70'i...

    Diğer yandan TV'lar en ucuz eğlence kaynağıdır. Aslınca reklâmlarla vaktimizi büyük şirkete satan bir aracıdır; reklâm maliyetleri de ürünlere yandığına göre sandığımız kadar ucuz bir eğlence de değildir. Ne kadar çok TV izlerseniz, o kadar pahalı ürün alırsınız...

    0|0
    0|0
  • hepsini okumadım ,

    şöyle ki ev hanımalrımız bütün gün yapacak birşeyler bulamadıgından bunalra yöneliyorlar.

    sosyallik çok az oldugundan sahte sosyal yaşamlarda kendilerini buluyorlar

    0|0
    0|0
  • bizim toplumumuz başkasının ne giydiğini ne dediğini evinin yatak odası takımını çok merak ettikleri için.abim 3 ay işsiz kaldı.Annemle oturup kadın programı izliyolardı.Bi keresinde evde otururken abim dedi ki ''Anne neslihan ne yaptı bugün?''.Lan dedim neslihan kim.Meğer kadın programında bi kızmış.Tövbe tövbe ya

    0|0
    0|0
  • millet eve de oturuyor da ondan

    0|0
    0|0
  • evde oturan çok kadın var onlar da sıkılmamak için bunları izliyor.

    0|0
    0|0
  • yapacak başka işleri olmadığından izlemeye başlıyorlar daha sonra bağımlılık yapıyor ve bunun gerçek hayat olduğuna inanmaya başlıyorlar

    0|0
    0|0
  • izleyecek başka bişi olmadıgı için mecbur izliyolar

    0|0
    0|0
  • İşsiz insan çok ondandır

    0|0
    0|0
  • işsiz çok çünkü zaman geçsin diye izliyolar işte

    0|0
    0|0
  • esra erolun programı oldukça komik ben izliyorum :D güzel olaylar çıkıyor :D

    0|0
    0|0
  • Doğru dürüst bir program olmayınca insanlar mecbur kalıyor.

    0|0
    0|0
  • Kadınların evde oluğu ana denk geldiği için

    0|0
    0|0
  • basit keyif aracı ve saçma.

    0|0
    0|0
  • millet ne yapsın dertten mutlu olmak için ne yapıcak larını bilmiyorlar

    0|0
    0|0
  • tembel insanlarız ? :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Gündüz eğlence programı çok ve kadınlara yönelik programlar var. insanlar kafeye ya da eğlenceye gidemiyor en azından televizyon ucuz bir eğlence .. Yadırgamıyorum fazla...

    0|0
    0|0
  • İzleyenlere sormak lazım.

    0|0
    0|0
  • biz inanamasak da müthiş bir kesim bu durumdan gayet memnun biz ise bu duruma şaşakalıyoruz.

    0|0
    0|0
  • boş yere vakit geçiriyorlar.

    0|0
    0|0
  • ev hanımlarının işsizliğinden

    0|0
    0|0
Yükleniyor...