Integralden hoşlanan saygıdeğer arkadaşlar bir bakabilecek misiniz acaba :)

size cici cici integral soruları noluusunuz bakın yaa :( saatlerdir bakışıyoruz :(

link


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • hiç yapamadım hala da yapamıyorum böyle de ölürüm :))

    1|0
    0|0
    • yaaa böyle ölme bak çok büyük bir kayıp şimdi öğren sonra bunları çöz :) sırf seni düşündüğümden kanka

    • Hepsini Göster
    • neyse iyi geceler :)

    • iyi geceler :)

Erkekler Ne Diyor 5

  • Türev konusunda iyi misiniz başta ben onu sorayım size ?

    1|0
    0|0
    • iyi olsam buraya bu soruları koyar mıyım :( lütfen çözebilir misinizzz

    • Hepsini Göster
    • çoook teşekkür ederim :9

    • rica ederim ne demek

  • limitin de türevinde integralinde Allah belasını versin. nefret ederim nefret...

    1|0
    0|0
    • aynen aynen. bunları bulanların sınavlarda yapamadığım süre boyunca analarına babalarına ebelerine iyi dileklerde bulunuyorum..

    • Hepsini Göster
    • iyi geceler öyleyse :)

    • iyi geceler :)

  • Azmine hayran kaldım :) bir dahaki soruna kitap koy

    1|0
    0|0
    • :D:D:D yaaa ödev napayımm :D

    • Hepsini Göster
    • uuuuu :D iyiymiş ben de senin meslektaşın sayılabilirim anlarsın durumumdan :(

    • Mesajını açıp mesaj at bi

  • Ben mühendisim. buyrun sorunuzu alayım hanımefendi? iyilik ve yardım etmekten zevk duyarım. Yazan:Kova ;)

    0|0
    0|0
    • valla sorular linkte de cevapları yok işte :)

  • a-b-c-d integralden nefret ederim üniversitede bunun yüzünden hoca dövüyordum

    0|0
    0|0
    • gel bizimkisini de döv :D

    • Hepsini Göster
    • bu ısrarcı halin merak uyandırıyor ama :) ne yapcaz tanıssak mı acaba :)

    • cevap vermedin :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • deneyeyim yapabilirsem atarım ;)

    1|0
    0|0
  • Pöf 1.sınfta ne çektim şu integralden :D ama finalde 90 almştım. sorular kolay biraz integrale göz gezdir eminim yaparsın 2. soru biraz zorlar belki

    Kolay gelsin :D

    0|0
    0|0
    • yapamadım biz mat işlemedik meslek lisesi çıkışlıyım integral denen bir şeyden yeni haberdar oluyorum derslerede girmedim ve bunu teslim etmem lazım :(

Yükleniyor...