Mabel matiz bu aralar şarkılarına taktım kafayı

normalde arabesk ve sadece rafet el romanın şarkılarını dinlerdim ama hoşuma gitti sizinde var mıböyle son zamanlarda begendiginiz sanatcı ?

Güncellemeler:
kim 5 yıldız verdiyse söylesin en iyi cevap seciyim altında kalmak istemem centilmenligin :)

0|0
17|16

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 16

  • bende 5* verdim ama neyse :D :D buarada mabel matiz iyidir yav :D

    1|1
    0|0
  • Mabeli severim.

    1|1
    0|0
  • herkes kafayı takmıs durumda :)

    1|1
    0|0
  • Ezginin Gunlugu

    0|2
    0|0
  • bende taktım bu aralar bu adama we buyun sarkılarından hareketlerınden uyuz oluyorum kıl gıdıyorum adama

    1|1
    0|0
  • Mabel matiz candir!

    1|1
    0|0
  • Zor değil şarkısına sinir olmuştum o yuzden sevmiyodum sonra bi' kül hece şarkısını dinliyim dedim bayıldım sonrasında da diğer şarkılarını dinledim su an telefonumda tüm şarkıları var favorim kül hece.

    0|1
    0|0
  • profil resmin hayırlı olsun :D

    evet tabiki var ama son zamanlarda değil her zaman beğendiğim bende yerleri farklı olan sanatçılar var..

    Feridun Düzagaç , Gökhan Türkmen , Haluk Levent..

    Mabel Matiz'İn şarkıları ise mükemmel... :)

    0|0
    0|0
  • ben 5 yıldız verdim :)

    0|1
    0|0
  • ahahah :D bir ara bende takmıştım kafayı bir şarkısını dinle hepsini dinliyorsun sonra da bir bakmışsın başka bir şey dinlemez olmuşsun artık :) :) merak etme geçiyor bir süre sonra :D

    0|0
    0|0
  • bende çok severim

    0|0
    0|0
  • athena, teoman, jehan barbur, ıron maiden, travis.. birine takılıp aylarca başkasını dinlememişliğim vardır.

    0|0
    0|0
  • Pek dinlemezdim ama Dumana taktım şu sıralar :)

    0|0
    0|0
  • Pek dinlemem.

    0|0
    1|0
  • Mabel matizin birtek zor değil parçasını dinlerim onun harici sevmem

    0|0
    1|0
  • şu travesti adı gibi grup adı olanlar değil mi yaa

    0|0
    1|2
    • alakasız saçma sapan bir yorum olmuş içeriği boş olmuş

    • düşüncemi söyledim, düşüncem boş yani tamam .s sevdiğiniz gayet anlaşılıyor ama sonuçta bir grup o kadar bana yorum yapmanıza bile değmezdi ama biri çıkıp ermeni bir grubu dinlese mesela ben etmediğiniz laf kalmaz alakasız olan bu bence

    • zevkler ve renkler tartışılmaz ben senin yoruma saygı duyuyorum :)

Erkekler Ne Diyor 16

  • yerlilerde bu kızın sesi hoşuma gidiyor bir kaç tane buna benzer birşey var ama isimlerini hatırlamıyorum

    link

    0|1
    0|0
  • mabel matiz iyidir .benim anlamadığım saçma sapan eleştiriyor bazı kesim burda da var onlardan

    murat boz ile karıştırmayın adam sanat yapıyor forever mabel matiz..

    1|1
    0|0
  • bir türlü sevemiyorum o adamı ve şarkılarını

    0|1
    1|0
  • İnsanın psikolojisine göre müzik dinlediğine eminim, bende öyleyim çünkü. sevdiğim hoşuma giden albümü tekrar tekrar dinlerim.

    1|1
    0|0
  • az önce bende verdim reyiz ayrıca bu ara benimde çok hoşuma gidiyo aşk yok olmaktır sultan süleyman başta ön yargıyla yaklastım ama sonradan hoşuma gitti

    0|1
    0|0
  • link dinlemeye doyamadım hala...

    0|0
    1|0
  • zülfü Livaneli de kaldim ben hala... link

    0|1
    0|0
  • Aşk yok olmaktır geçen hafta ilk defa dinlemiştim.Bıkmadan dinliyorum

    1|1
    0|0
  • adamın sesi çok acayip ama top galiba :)

    0|1
    1|0
  • ben anlamadım niye sevdiler adamı

    0|0
    1|0
  • Titrek Sesinden Dolayı Olabilir. Bende Dinliyorum.

    0|1
    0|0
  • aşk yok olmak diyor biri :) bende ferhat göçer-git taktım bu şarkıya :)

    1|0
    0|0
  • bende bu aralar karaoke şarkıları yükleyip müzige eşlik ediyorum sözlerimle...

    her an ünlü olabilirim la takip edin beni :))

    1|0
    0|0
  • İrem candar bilmezdim

    Zakkum Hipokondriyak

    gökhan özen resimler hayaller şu sıra üçüne taktım

    0|0
    0|0
  • Şarkıcımı la ooo :D

    0|0
    1|0
  • 1 yıldız verdim kanka maksat gıcıklık olsun :D

    0|1
    1|0
Yükleniyor...