Sizce Site Nasıl Olmuş

Merhaba arkadaşlar.

Bir site hazırladım oyun videoları içerikli.

Sizce nasıl olmuş?

Yorumlarsanız memnun olurum.

Link : link

Güncellemeler:
Videoların hepsi kendi yapımım olduğu için tek bir sitede toplamak istedim. buna ister blog deyin ister site ne derseniz deyin. Yorumlarken biraz daha saygı çerçevesinde yorumlarsanız memnun olurum. Cins cins hareketlerle elinize ne geçiyor bilmiyorum ama kendinizi küçük düşürüyorsunuz.

0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

  • kendi hazırladığım vdeoları blog sayfamda değerlendirir misiniz? diye sorsaydın ona göre yorum yapılırdı. Derdini anlatamamışsın. Site hazırladım deyince sen zaten kendi yapımın olduğun videoları arka plana atmış oldun. sinir yapmadan biraz geniş açıdan düşün olur mu?

    0|0
    0|0
    • orada bir yanlış anlaşılma olmuş belli ki ama insanlarımız çok garip. kötüye kötü deyip geçebilirsin bu gayet normal bir şey zaten bunu yapanlar da var ve hiç bir alınganlık göstermedim. kalkıp başka bir şeyden, site hakkında yorum bile yapmadan ahkam kesince nereden nereye diyor insan.

Kızlar Ne Diyor 4

  • Beğenmedim biraz daha oyna.

    0|0
    0|0
  • Bence yeni bir site için iyi başlangıç :) ama şaka göremedim ?

    0|0
    0|0
  • Yok beğenmedim.

    0|0
    0|0
  • Basit bir blog işte.. neyini yorumlayım, yorumlanacak bir şey yok henüz.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Site değil blog bu

    0|0
    0|0
    • blog da bir sitedir. yorumlasaymışsınız iyiymiş.

    • Site hazırladım diyince 0 dan site yapmış gibi bir izlenim bıraktında.. Herkes hazır bloglar düzenleyip site yaptım deseydi Web tasarım bölümleri olmazdı :)

  • Çok sade kalmış.

    0|0
    0|0
  • youtube a girip sadece video izlesem yaptığın siteyle aynı hesaba gelir. hiçbir bilgi yok ve görsellik 0 eğer ciddi bir çalışma yaparsan ilgi çekersin bence

    0|0
    0|0
  • siteyi aşağı kaydırırken neden dalgalanma oluyor, bence bunu halletmelisin.

    0|0
    0|0
    • nasıl oluyor anlamadım? sizin bilgisayarınızla alakalı bir durum olabilir mi ?

    • Hepsini Göster
    • açıkcası bir fikrim yok ama bilgilendirdiğiniz için teşekkür ediyorum.

    • önemli değil.

  • site hazırladım deyince bir şey sandım... hazır site aracıyla uygulanan bir blog sayfası... yani oraya video eklemekle site mi hazırladım sanıyorsun. 3 yaşındaki çocuk da yapar bu işlemi... site hazırlamak için web master olman lazım...

    0|0
    0|1
    • egolar tavan. çok garip insanlarla dolmuş buralar ...

    • Hepsini Göster
    • eyvallah @burakbas kardeş... ne olur biraz eleştiriye tahammül olsa. hemen de kendisiyle dalga geçtiğimiz algısıyla saldırganlaşıyor arkadaşımız.

    • yani oraya video eklemekle site mi hazırladım sanıyorsun. 3 yaşındaki çocuk da yapar bu işlemi...

      bunları diyen birini muhatap kabul etmek hata zaten. komiksin.

Yükleniyor...