Neden bu kadar YABANCI sevdalisiyiz?

Geçenlerde bu ülkenin belkide asla yerinin doldurulamicak bir tiyatro sanatçısı "NEJAT UYGUR" kaybetti. Paul Walker kadar ses getirmedi!

Biri bana bunu açıklasın yaaaa.

NEDEN! ?

Güncellemeler:
Zamanı gelmişti, yaşlıydı hastaydi...


okurken kanımın donduğunu hisetim, saolun yaa...

0|0
17|31

En İyi Erkek Görüşü

  • bizim yabancı sevdalısı olmamız ile bunun bir alakası yok üstadım.arada sadece vşzyon farkı var.bu ülkede organizatörlerin menajerlerin hepsi alaylıdır.yani unkapanı plakçılar çarşısında çay getirmiş götürmüş ofisboyluk yapmış eğitimden uzak tamamen yaşadığı şehir sınırları kadar çapları olan ve bununla yetinen insanlar.bunlar cahil eğitimsiz ve bencil yaratıklardır.mesleğe başladıklarında bir cevheri keşfeden ona bir kene gibi yapışır ve o nereye o da oraya gider.onun sayesinde bir servet kazanır.o sanatçının yeteneği sayesinde kendi reklamına sahip olur.elindeki sanatçıları keops,dedikodulu meyhane,reyna,maksim,çakıl gibi yerlerde sahneye çıkarttırıp geceden geceye parasını alır ve keyfine bakar.diğer ise ülkesinin politikasının paralelinde oldukça eğitimli vizyon sahibi ve kazandığı serveti risk alarak daha büyük organizasyonlara imza atmaya çalışıp kariyerinde muhteşem kumarlar oynar.ve çoğu zaman halkın taktiri ile bunu kazanmış olur.umarım sözlerimi memleket meselesi haline getiren bir dangoloz çıkmaz:)

    1|0
    1|0
    • bu arada benim üşkemde tarkan tevetoğlu gibi bir değeri dünya starı yapamayan bir yapımcı bir menajer sırf tarkanı abd e yolladım hesabına kendi reklamını yapmaktadır...

    • Hepsini Göster
    • okadar olacağını sanmıyorum üstadım.herşeyi iluminati mason dış mihrak denmesi bence doğru değil.bu bence bahane

Kızlar Ne Diyor 17

  • İkisinin olumuyle de ilgilenmiyorum acikcasi cunku ikisinide takip etmiyordum. Benim aklima takilan ise su senin soruyu sorma amacin sen nejat uygur.u ustune basa basa buyuk harflerle yazmissin bu senin icin boyle belki sana gore yetenekli olan o baskasina gore paul walker bunun bir kesinligi yok hicbir seyin kesinligi yok tamamen bakis acisiyla alakali biri cikar sana der nejat uygur Turk diye mi daha cok ses getirmesi lazim diye ki eger boyleyse cidden cok sacma demem o ki ikisiyle de ilgili pek bir sey bilmem o yuzden herhangi birini one surmuyorum ama baskalarinin olumleri neden ses getirsin demek adam oldu diye uzuleni pek olmamis bu kadar basit ne yani samimiyetsiz olup uzuluyormus gibi mi yapsin insanlar. Ama illa hangisi oldu diye uzulursun diye soracak olursan tabi ki genc olan olaya sadece yetenek ya da millet olarak bakmak yeterli degil baskasida cikar der ikisinide tanimiyorum banane biri cikar der adam olmus niye ses getirsin olan olmus der bu kadar sit seylere takilmamak lazim bence.

    0|0
    0|1
  • Paul Walker'in kaza geçirdiğinden haberim yok, şimdi sizden öğrendim google baktım, adamın suratı parçalanmış yaaa :/ Bence o yüzden çok ses getirmiştir . link ciddi ciddi parçalanmış yaa. bu suratı nasıl tamir edecekler .

    3|0
    0|0
    • Sarışınmısın?

    • Hepsini Göster
    • Şimdi canım benim sen önce Türkçeye biraz hakim ol, ondan sonra toplumsal olarak kaygılan . sarışınmısın diye yazılmaz, sarışın mısın ? diye yazılır. Soru edatı var orada değil mi ?! Edicek diye yazılmaz, edecek diye yazılır. Türkçeyi katletmeyelim lütfen.


      Yanıtına cevap veriyorum; adamın öldüğünden haberim yok, Allah rahmet eylesin. Kendi sorunla kendin çelişiyorsun buradan anla işte bunu. Adamın ölümü sana dert olmuş, Toplumu suçlama!

    • Benim yazim, imla hatalarımda sana dert olmuş belli ki :)

      sarışın mısın demem baya bir gücüne gitmiş belli ki ;)

  • Çok doğru bir tespit..

    Sanırım gençlerimiz gittikçe batı kültürüyle yaşamaya başladıklarından Türkiye'nin yetiştirdiği daha doğrusu elimizin altında olan değerlere, yabancı kültürlerle ilgilenmekten sıra gelmiyor...

    Ne hazindir ki onları kaybettikten sonra bile değerleri ya anlaşılıyor ya da hepten bırakılıyor..

    0|1
    0|0
  • haklısın, fakat nejat uygur bayağıdır durumu ağırdı, diğeri ise aniden hayatını kaybetti ondan şaşkınlıkla beraber bir kargaşa oldu.

    2|2
    0|0
  • Nejat Uygur yaşlıydı ve beklenen bir sondu diye düşünmüştür insanlar.

    Batı merakı da olmuştur tabi.

    Unutulan bir şey var ki, ölümün nerede kime geleceği belli olmaz.

    Bugün Paul Walker haberini okurken yorumlara da göz attım, hadis yazmış vatandaşın biri, "nasıl yaşarsan öyle ölürsün" Düşündürücüydü..

    Neyse ölümün seslisi olmaz ve olmamalı zaten, boşuna dememiş şair "Sessiz gemi" diye..

    Saygılar..

    1|0
    0|0
  • Nejat uygur ölmüş mü ya :o

    Bundan yeni haberim oldu ama paul walker ın öldüğünü sabah uyandiktan 5 dk sonra öğrendim. Durum buysa sorun medyada

    0|0
    0|0
  • nejat uygurla paul walker bir mi? paul walker cok genc vefat etti o yzuden ses getirdi olumu acikli oldu ama nejat uygurun zamani gelmisti hatta geciyordu da diyebiliriz

    0|1
    0|0
    • aynen öyle hakv eriyorum sonuna kadar Paul Walker hiç beklemediğimiz anda öldü ama Nejat Uygur heran ölücek gibiydi zaten ikisininde mekanı Cennet olsun

    • amin paul walkere gercekten icim gitti cok uzuldum inanamadim

    • allahin kime rahmet edecegini asla bilemeyiz o yuzde bize hayir duasi etmek duser kim bilir belki senden cok cok daha iyi bir yere duser

  • Nejat Uygur gibi kimler kimler öldü de hepsinin adı unutuldu... Anlık tepkiler veriyoruz toplum olarak.

    0|1
    0|0
  • Her ünlünün ölümü ses getirir basında veya toplumda sonuçta hepsi birşeyler vermiş ülkeleri adına bence öyle düşünme

    0|0
    0|0
  • Açıkçası ben Paul Walkker i tanımıyordum

    1|2
    1|1
  • Sonuc olarak hepsinin verdiği his aynı. Şaşırmak ve üzüntü. Tek farkları ise Nejat Uygur'un zamanı dolmuştu yani doğal ölüm. Paul Walker ise henüz 40 yaşındaydı ve arabasında yanarak can verdi. Açıklama yetmiştir umarım ?

    0|0
    0|0
  • Sana öyle geliyor yok öyle bir şey. Hepsinin yeri ayrı.

    0|0
    0|0
  • adam da sevda beslenilmicek gibi değildi ama :/

    1|0
    0|0
  • paul walker için açılan soruların yarısı kadar soru açılmadı nejat uygura.

    0|1
    0|0
  • BATI ÖZENTİĞİİ. Köklerimizde var tee 9. yy dan geliyo bunlar.

    0|0
    0|0
  • o kadar da yabancıyım, bir sevdalım yok.

    0|0
    0|0
  • O değilde canım çok pis baklava çekti .ölünce helva yerine baklava yapsalar keşke :(

    0|1
    2|2

Erkekler Ne Diyor 30

  • bunun yabancı sevdalısı olmakla ilgili olduğunu sanmıyorum. sonuçta japonlar da yabancı. ordan bir sanatçı öldüğünde ses getiriyor mu? kabul etmek gerekir amerikalılar sinema sektöründe her zaman büyük oynuyor ve büyük işlere imza atıyorlar. dünya çapında hayran kitleleri var. dahası paul wolker güncel yapımlarla zaten gündemdeydi. nejat uygur ise güncel herhangi bir işe gündemde değildi. hatta belki gneç nesil hiçbir yapımını izleyememiştir.

    şahsım adına söylüyorum ben nejat uygurun yaptığı işleri de pek beğenmezdim.

    0|0
    0|0
  • Çünkü insanlar tarzı uyuşan, sevdiği şeyleri seven, hızlı, genç havalı, bir farkındalık yaratabilen insanlara daha çok ilgililer. Sen bile tarzının ve kafanın uyuştuğu insanlarla konuşuyorsundur. Gidip kahvede amcalarla neden konuşmuyorsun muhabbet etmiyorsun ? haaa bu yaptıkları iyi birşey mi değil nejat uygur gibi bir ustadan söz ediyoruz ama genç ve yakışıklı olan hızlı ve öfkeli gibi kendini ispatlamış bir aksiyon filminde başrol oynayan adam daha çekici geliyor bu da daha geniş kitlede haber olanağı ve daha derinden üzüntü demek..

    0|0
    0|0
  • Bizim neslimiz tiyatroya değilde sinemaya daha düşkün olduğu için bence

    0|0
    0|0
  • getirdi canım getirmezmi nejat uygur çok konuşuldu ama nejat uygur zaten hastaydı adam hasta yatağında öldü yaşıda ilerideydi bu adam çok şaşırtıcı bir biçimde vede feeci şekilde can verdiği için bu kadar konuşuluyoır

    0|0
    0|0
  • Kardes nejat uygur 200 yıl yaşadı. Ben nejat uygur'u öldü sanıyordum mesela. Bu adam 2 kez mi öldü dedim ilk duydugumda.

    Paul walker daha genç adam, filmleri gençlere daha çok hitap ediyor. Hızlı ve öfkeliyi izleyen kesim, eski kesimden daha çok sosyal medya kullanıyor. Bu yüzden de hızla yayılıyor.

    0|1
    0|0
  • Yalnız diyorsun Nejat Uygur genelde yüksek yaş kesiminin tanıdığı bir sanatçı normal hayatta ses getirdi Walker ise Genelde genç nesile hitap eden bir aktirist genç nesilde sosyal medya manyağı onun için bu kadar ses getirdi olay bu yoksa değer vermekle alakası yok :)

    1|0
    0|0
  • Nejat uygr seviyesi yüksek insanlar icin. Paul Walkerin oynadigi filimlerde seviyesi düsük liseliler icin, bu ülkede Türkiye.

    Cevap olarak yeterli sanirim.

    0|1
    1|0
  • barış akarsunun ölümüne çok üzülmüştüm aynı zamanda yavuz çetini tanıdığımda da o şekilde öldüğünü söyleyince tanıtan abi yine üzülmüştüm yain kısaca güzel şeyler bırakan insanlar gidince üzülüyoruz sanırım kemal sunal vs hala anılmaya devam ediyor bunun türkiyedekiler amerikadakiler ingileteredekiler vs alakası yok derim

    0|0
    0|0
  • Nejat Uyguru kim tanır kaç kişi bilir halıya basma lanı ama hızlı ve öfkeliyi herkes biliyor benide sıktı doğrusu herkes bununla alakalı bişeyler paylaşmış ölüm Allahın emri yapacak bişey yok

    0|0
    0|0
  • paul walker 40 lı yaşlarda ölmesi beklenmeyen trajik bir şekilde en sevdiği şey hız tutkusu yüzünden ölen bir adam ki hızlı ve öfkeli tutkunlarının en sevdiği oyuncu olan bir adam nejat uygur sa 86 yaşında ölen güzide bir tiyatrocumuz 2007 de geçirdiği felçten bu yana zaten yaşadığı söylenemez uzun senelere yayılan bir yası var bu yüzden .

    0|0
    0|0
  • Sana katılıyorum.Bunun nedeni uzun bir süredir tiyatro oynamaması olabilir.

    2|0
    0|0
  • popüler kültür böyle bir şey... Nejat Uygur bunu reddederdi.

    1|0
    0|0
  • Bilinmeyen yönünü az önce öğrendim. Ciddi ve aktif bir yardımsever biriydi... Hayır yolunda öldü. Mekanı cennet olsun.

    Farklı biri hayırseverliği yerli sanatçılarımızda da daha fazla görme dileğiyle ..

    0|0
    0|0
  • eziklikten dolayı. adamlar her alanda bizi geçtiği için halkta kompleks oluştu son 150 yıldır.yazık...

    0|0
    0|0
  • biri yakışıklı ve hollywood yıldızı gücccük gızların sevgilisi... diğeri ise türkiye için yani bir hiç için hayatını sanata/tiyatroya adamış biri... bence yeterli bir açıklama

    0|0
    0|0
  • türklerden sıkıldık :D

    0|0
    0|0
  • senın yaptıgın dogru degıl. nejat uygur dediğin eceliyle öldü. öbür adam 40 yasında ve arabasında yanarak can verdi. ayrıca nejat uygur dedıgınız kişi sahnede şebeklikten başka bir şey yazmıyordu. yere göğe sığdıramadınız adamı anasını satıyım.

    0|0
    0|0
  • aga bende buna çok pis ayar oluyorum.dediğin çok doğru yahu paul walkerda kimmiş napmış Türkiye için ne yapmış benim için bukadar yere göğe çıkarmanın anlamı nedir hiç anlayamadım ?

    0|0
    0|0
  • Tabiki Nejat uygur daha çok üzülmüzdüm. Paul Walker'in Daha Çok üzüntü sebebi dünyada en ünlülerden biriydi ve dünyada tanınmış biri birde yaş farkı var

    0|0
    0|0
  • gevur yalakalığı

    0|0
    0|0
  • Bunlar hep Amarıkanın oyunları..!

    0|0
    0|0
  • çunki yabancılar yani Avrupa insanı bizim insanımızı insanlıkda 10 na katlar.. ve herşeyde..

    1|0
    0|0
  • cevabı olmayan okadar soru var ki bu ülke de bu hiç bişey yani

    0|0
    0|0
  • sana öyle geliyor. Ben paulu tanımıyordm bile

    :D

    0|0
    0|0
  • bence sıkıntı medyada dostum ;)

    0|0
    0|0
    • Ben TV seyretmiyorum yıllardır, ama face twitter instagram KS her yerde herkez bunu paylaşmiş adami profil resmi yapanalr var, herşeyi medyaya bağlamamak gerek bnce onları zaten biliyoruz Gezi olaylarında 3 maymunu ne güzel oynadilar herkez tüm türkiye gördü bnce sadece medyayı suçlamak işin kolayina kaçmaktır

    • dostum senın benm dememle olcak seyler deıl bunlar herkezın ıcınden gelcek

  • O değil de canım çekti :(

    0|0
    0|0
  • başkent washington olduda ondan

    0|0
    0|0
  • yabancılar çok hedehödö

    0|0
    0|0
  • Birde castin biber öldüğünde göreceksin bu sitesi rahat bir hafta castin soruları okuyacağız

    0|0
    0|0
  • Bence Uygur'u herkesin tanımaması daha iyi.

    Adam tam benim kafa: Beni herkes tanımasın, belli bi' kitle tanısın. Herkese hitap etmeyeyim ben.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...