Çok sıkıldığınızı hissettiğinizde neler yaparsınız?

Müzik mi dans mı gezmek mi .. Sıkıldığınızda ne yapmak hoşunuza gider?


0|0
7|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Müzik dinlenir zamanla 1 saat dinlersin sonra daha cok sıkılırsın. film izlersin ama zevk almazsın . Yemek yersin doyarsın 20 dakkada yine sıkılırsın. Gezmek istersin kimle ?

    Dans mı? dans ı da tek yapamazsın ki evde tepinirsin 30 dakka sonra uff yoruldum dersin.

    Sıkılmamanın tek yolu hayal kurmak. gökyüzüne bakarak 10 bin fitten aşagıya paraşütle atladıgını düşünmek atladıgında da prens/prenses kollarında olmak

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Aklıma ne gelirse onu. Eğer aklımada bişey gelmiyorsa demekki uykum gelmiştir. Uyurum.

    0|0
    0|0
  • sardımı bir kere seni can sıkıntısı çabuk geçmez ilgi alanına göre değişir tabi

    sıkıcan çabul çıkmazmış babannemin lafı :D

    0|0
    0|0
  • yürürüm.. 5-10 km arası yetiyo, çabuk kesiliyorum. canım sıkkınsa telefon yok. havama göre müzkçalar gruba dahil olabiliyo.. bide spor ayakkabılarım.. yeter işte

    0|0
    0|0
  • Bilgisayarda oyun oynarım.

    0|0
    0|0
  • vallah kışları hava soğuk olduğundan diyorum bugün hava soğuk dışarı çıkmıyım e evde de oturunca insanın canı sıkılıyo böyle durumda alışveriş merkezine gidip bi şeyler bakarım kendime beğendiğimi alırım öyle vakit geçer. Güzel bişey de aldıysam :)) mutluluk hissi veriyo bana vala. :)) sonra bi bakmışım akşam olmuş zaten.

    0|0
    0|0
  • Bunalımdan, bunalıma girmek, yalnız olduğumu hatırlayıp bir daha bunalıma girmek. Melankolik takılmak. Bloguma yazılar yazmak. Saçma sapan hayaller kurmak. Saçma sapan şeyler düşünmek. Tüm bunlar çok iyi geliyor. Ölmek bile istiyorum.

    1|0
    0|0
  • Bu siteye girerim

    0|1
    0|0
  • Şu an yaptığım..

    0|0
    0|0
  • En yakın arkadaşlarını aramak, onlara gitmek ya da onlarla gezmek iyi olur; dışarı çıkmak ve hayata hareket katmak sıkkınlığına en güzel çaredir.

    0|0
    0|0
  • müzik dinler spor yapar yada deniz kenarında ya hayal kurarım yada kafamı dınlerım...

    0|0
    0|0
  • kesinlikle müzik ! ondan sonra spor tabii ki !

    0|0
    0|0
  • gözlerimi kapatıp afrikadaki açlığı düşünürüm..

    0|0
    0|0
  • dans ve spor yaparım...

    0|0
    0|0
  • oyun oynarım face ye girerim

    0|0
    0|0
  • valla açarım big bang 'i en baştan gül gül ölürüm :) :)

    0|0
    0|0
  • dvd, müzik, alkol iişte

    0|0
    0|0
  • kalabalığa karışmak iyi gelir gezmek eğlenmek vakit varsa kısada olsa bir tatil ;)

    0|0
    0|0
  • lanet olası paketten bi dal sigara çıkarır yakarım dumanı üfffflerim sonra :)

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 7

  • Ne olursa olsun alışveriş. Ufacık bişey olsa bıle alacagım saatlerce her magzaya duruma gore her markete gırmek çıkmak...

    Ha bazen oyle sıkılıyorum kı dıaşarı çıkmak bıle sıkıcı gelıyor ozman evdekılere sarabılıyorum sevgılıme sarıyorum bol bol yemek yıyorum...

    Bu sıteye gelıyorum bu gunklerde kı sıkıntılı hallerımde öyle iştee... Bişey buluyorum ama muhakkak oyalıycak benı...

    0|0
    0|0
  • evde abuk sabuk hareketler yapıp dans edip bi yandan delirerek halime gülmek süper birşey tabi işe tat veren kimsenin yanında yapamadıklarını yalnızken ve sıkkınken yapmak ve o anda senin kimsenin görmediğini bilmek çok hoşuma gidiyo :))

    0|0
    0|0
  • Muzik,dans eger mumkunse kafadengi biriyle disari cikmak.

    0|0
    0|0
  • genelde kahvemi alıp müthiş bir korku filmi izlerim:)

    0|0
    0|0
  • saat kaçolursa olsun dışarı çıkar saatlaerce dolanırım eğer geceyse çılgınlar gibi bağırırım sinirlenincede bunu yaparım çok işe yarıyor

    0|0
    0|0
  • somurtmak ağlamak uyumak

    0|0
    0|0
  • gezmek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...