Kim hangi üniversitede hangi bölüm okuyor veya okudu

evet arkadaşlar kim hangi üniversitede ve bölümde okudu memnunmusunuz


0|0
23|30

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 23

  • Öğretmenlik.

    0|0
    1|0
  • Amasya Üni. Çocuk Gelişimi

    0|1
    0|0
    • 2 yıllık mı

    • Hepsini Göster
    • yok üniversiteden myo mezun olurken 80 üzerinden sence kaç gelir diploma puanın

    • Hiiç bir fikrim yok :(

  • Dusnmm lazım

    0|1
    0|2
  • kocaeli üni. çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri

    0|0
    0|0
  • ben egede okudummm... ama açık öğretimde okuyorum ikinci üni kapsamında sınav tarihlerini bilen var mı? yoksa kaçırdım mııı :(

    0|0
    0|0
  • olmaz adliye beni arıyor zaten söyleyemem :'(

    0|0
    0|1
  • Balıkesir Üniversitesi - Yerel Yönetimler ;)

    0|0
    0|0
  • Matematik mühendisliği

    0|0
    0|0
  • kamu yonetımı okuyorum degılım

    0|0
    0|1
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ uluslararası ilişkiler :))

    0|0
    0|0
  • Mersin Üniversitesi Almanca Mütercim Tercümanlık

    0|0
    0|0
  • kocaeli üni :) bölümümü söylemem çünkü sınıfta 4 kız var ben dahil :D

    0|0
    0|0
  • gazi üniversitesi resim öğretmenliği 1. sınıf

    0|0
    0|0
  • Marmarada okuyom ben.

    0|0
    0|0
  • Söylersem ağzınız açıkta kalır .D

    O yüzden susuyorum gençler.

    0|0
    0|0
  • Hukuk Fakültesi 2. sınıf öğrencisiyim.

    0|0
    0|1
  • Mimar sinan güzel sanatlar üniversitesi, grafik tasarım mezunuyum. ömrümü yedin be mimar sinan.

    0|0
    0|0
  • istanbul üniversitesi ing ögretmenliği :)

    0|0
    0|0
  • görülmemiş duyulmamış bir bölüm okuyorum :)

    0|0
    0|0
  • uludağ end müh. içimde kaldı

    0|0
    0|0
  • 3 okul bitirdim. bilgisayar programcılığı - iktisat - hukuk

    bilgisayar hariç hepsinden memnunum. bilgisayar ilgi alanım değildi

    0|0
    0|1
    • helal olsun biz daha birini bitiremedik.

    • Hepsini Göster
    • bencede tıp mesleğine tutkuyla akıl dışıbağlanmak lazım

    • 3 mesleği aynı anda yapamıycağına göre 3 okul fazlasıyla gereksiz bence. Tabiki azmini kutluyorum bitirebilmişsin ne ala ben bir tanede sürünüyorum ama seninkide hem emek hem para hem zaman israfı be gülüm yazık günah.

  • çok memnunum hacettepeden ama bölümü sölemiyim sağoll senin nedir okul:)

    0|0
    0|0
  • Hacettepee<3

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 29

  • Karabük Üniversitesi Safranbolu MYO : Turizm Rehberlik.

    Namık Kemal Üniversitesi: İngiliz dili ve edebiyatı.

    1|0
    0|0
  • amele üniversitesi kaldırım mühendiliği

    0|0
    0|0
  • Hayat üni. kaldırım mühendisliği :D

    1|0
    0|0
  • Bolu fizik şimdi akdeniz ziraat ziraat müh. Iyi memnunum çok şükür

    0|0
    0|0
  • fırat üniversitesi teknik bilimler m.y.o elektrık bitti

    anadolu üniversitesi a.ö.f işletme 4. sınıf

    fırat üniversitesi teknoloji fakültesi mekatronik müh 1. sınıf

    0|0
    0|0
  • PDR okuyorum

    0|0
    0|0
  • okusaydım hedefim Dokuz Eylül ünv. Arkeoloji olucaktı ama şuan dövmeciyim :D

    nerden nereye

    0|0
    1|0
    • ooo dövemci tebrik ederim

      bende dövme istiyorumda hep şu günah tartışmaları aklıma geliyor sence günahmı

    • Hepsini Göster
  • 2009 itü işletme mühndslği, 2011 İstanbul üniv iktisat yüksek.

    0|0
    0|1
  • Üniversite okumadım ama hayat üniversitesi diyim :(

    1|0
    0|0
  • bilgisayar programcılığı okuyorum ama ne sıkıcı meslek yahu. monitörü kafamda kırasım geliyo. :D

    1|0
    0|0
  • Yeditepe Üni iktisat :)okuyor

    0|0
    0|0
  • İstanbul'da bilg. müh.

    0|0
    0|0
  • İstanbul Üniversitesi Radyo Sinema ve Televizyon

    0|0
    0|0
  • itü asırlardır çadaş diyolar ama hadi bakalım

    0|0
    0|0
  • üni bende saklı ama law faculty finish :)

    0|0
    0|0
  • Marmara Üniv. - Tarih Öğretmenliği

    0|0
    0|0
    • hangi kampüs kardeş bişey sorucam

    • Hepsini Göster
    • ianşallah gelirim o zaman hacım

    • Kardeş açıksan bana çok acil dönermisin

  • Akdeniz Tıp

    0|0
    0|0
  • saçma bölüm saçma üniversite :)

    0|0
    0|0
  • uludag iktisat mezunuyum :) görükleyi özledim beya :)))

    0|0
    0|0
  • sağlık kurumları işlet.

    0|0
    0|0
  • Bekle Belki bulursun aynı fakülteden kız çakal.:)

    0|0
    0|0
  • Hochschule Owl endüstri mühendisligi

    0|0
    0|0
  • atatürk üniversitesi kazım karabekir eğitim fakültesi fen blgisi öğretmenliği 2007 mezunuyum hacım

    0|0
    0|0
  • gatf de okuyorum açılımını bulursunuz siz.

    0|0
    0|0
  • Beni biliyorsun panpa :)

    0|0
    0|0
  • selçuk üniversitesi-iktisat

    0|0
    0|0
  • itü türk musikisi devlet konservatuarı

    0|0
    0|0
  • Yakın Doğu Üniv - Diş Hekimliği karşim :D

    0|0
    0|0
    • oo kıbrıs güzel ama çok pahalı kardeş ya bende düşündüm kıbrısı

    • Bursluyuz kanka okul parası olmayınca Türkiye den farkı 1.5 kat daha pahalı gıbı dusun o kadarda sıkıntı degıl yani

    • tam burslu gelirim ama nedense kıbrıs pahalı diyorlar hep

  • Hemşirelik okuyorum

    0|0
    0|1
Yükleniyor...