Yayından kaldırılan bu reklam hakkında ne düşünüyorsunuz?

Turkcell bir reklam yaptı. Herkes izlemiştir. 4x4, turkcell 4 çeker, çekim gücü reklamı... Buna karşılık avea bir reklam yaptı. Avea'nın reklamı ( link ) yayından kaldırıldı. Avea da cevaben bu reklamı çekti. link uzun zamandır bu şekilde eğlenceli, güzel bir reklam izlememiştim. Ve bu reklam tarafınızdan nasıl yorumlandırıldığı çok merak ettim. Evet, soruyorum. Reklamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Turkcell'in o malum reklamı : link


0|0
8|2

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 7

  • ben anlamadım ne alaka o şey?

    0|1
    0|0
    • en alttaki türkcell reklamını izle, sonra en üstekini izle, en son da ortadakini izle. sonra intihar et

    • Hepsini Göster
    • necefli maşrapa zamanında gönderme yapmak için kullanılan bir ev eşyasıdır. yani "bana değil, duvara anlat" mantığı.

    • hmm bilmiyodum sağol açıklama için

  • Avea'nın bütün reklamları zaten Turkcell'i eleştirmek üzerine aslında çok kaliteli reklam yapıyorlar ama kendi kalitelerini anlatmaktan ziyada başkalarını kötüleyerek iş yapmaya çalışmaları hata.

    0|1
    0|0
    • bence yanlış düşünüyorsun. başka gsm şirketlerinin eksi yönlerinin, aslında kendilerinin artı yönleri olduğunu dile getirmek hata değildir.

  • Amerikada yayınlanan talk showları izleyince adamlar o kadar rahat markalar hakkında hem yergi içeren hem övgü içeren şeyler konuşabiliyorlarki hayran kalıyorum.Bizde aman reklama girer demeyin, aman rtük, cart curt...saçma sapan devamlı bir yasakçı zihniyet halindeyiz.Aveanın bu reklamlarını görmemiştim ve bence çok güzel işlemişler konuyu kaldırılcak hiçbir şey yok ortalıkta Turkcell de ona göre bir reklam çekerdi bizde bu tatlı rekabeti izlerdik.

    0|1
    0|0
    • aynen, katılıyorum. hiç olmazsa rekabet açık şekilde ortaya koyuluyor.

  • haha neden kaldrımışlar ben begeniyordum ama aveanın kini

    0|1
    0|0
    • turkcell dava açtı :)

    • Hepsini Göster
    • aynen. turkcell'e gönderme yaptıkları için dava açıldı ve yayından kaldırıldı. ama maşrafa işi iyi görmüş. o bile insanın aklına getiriyor :)

  • Şu ''çekme'' muhabbeti artık kapansa dünya daha güzel bi yer olacak.

    0|1
    0|0
    • aynen. yıl 2012 ve hala çekim gücünü tartışıyorlar.

  • ne alaka olmuşki

    0|0
    0|0
  • reklamcı mısın?

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ben daha çok neden reklamın kaldırıldığına dair birşey söyleyeyim.Çünkü rekabete aykırı bir davranıştı ve bu nedenler rekabet kurumuna başvuran Türkcell aracılığı ile de reklam kaldırıldı.Reklamlar beni etkilemiyor nedense.Bana kalırsa bu reklamlar için harcanan paralar çok gereksiz.Belki yeni çıkan ürünler için yapılabilir ya da yeni bir kampayayı duyurmak için de olabilir ama diğerleri çok çok gereksiz bence.Boşa masraf.

    0|1
    0|0
    • ama sonuç olarak ortada yeni beliren bir kampanya var ve reklamı yapılıyor. mesela avea'ya geçenlere bir süreliğine bedava konuşma hakkı gibi.

    • Hepsini Göster
    • durumun farkındayım da, yapılan gönderme gayet hoş bence.

    • Ama yapılamaz işte bu.Yani yapılmaması gerekir yoksa herkes yapar böyle göndermeler sorun değil yani

  • cok güzel kapak olmus, yerinde sade ve gerekli cevabı veren bir reklamdı... turkcele cok koydu ki hemen kaldırdılar yayından

    0|1
    0|0
Yükleniyor...