Barzani: Erdoğan'la konuştum. APO'ya af gelebilir.

link Barzani'nin bu beyanı hakkında Ne düşünüyorsunuz?


0|0
712

En İyi Kız Görüşü

  • Sizden öğrenecek değiliz <3

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 6

  • Allah belasını versin diyorum.

    Ülkemi çok seviyorum ama böyle zihniyetli insanlarla aynı ülkeyi paylaştığım için utanç. duyuyorum.

    16 Kasım 2013

    Bugünü unutanın, kanı, kalbi, ruhu kurusun.

    1|2
    0|2
  • valla öyle bişey olursa tüm ülke ayaklanır tayyipçiler bile kıyameti kopartır bu sefer.

    0|1
    1|0
    • onları bir paket makarna ile kandırırlar

    • Hepsini Göster
    • sen onu ancak rüyanda görürsün. bu halk uyanmaz kolay kolay. adamlar tayyibi peygamber olarak görüyor ya.

    • Ne olacak lan bir bildirimden. Neyin artistliğinin peşindesin gerzek? Bir ışık yanmış çok mu? Sanki zarını patlatıyorlar bildirim gelince!

  • Olabilir evet.

    1|2
    3|0
  • 1.5 ay evvel şu yazıldı: link

    0|4
    2|17
  • İç savaş çıkacak yakında. Bekliyoruz :)

    0|1
    0|0
  • çok normal zaten türklüğünü kabul etmeyen bir başbakan var bir zamanlar ben gürcüyüm eşim arap demişti yani o gün orda türk yoktu böyle bir karar vermeleri de ilginç değil

    0|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Mustafa Kemal Atatürk = Türkiye Cumhuriyeti Kurucusu

    Recep Tayyip Erdoğan = Kürdistan Kurucusu.

    2|7
    0|4
  • Bakti Türkleri kaybetiyor, busefer Kürtlere yalakalik yapiyor. "Ama o basörtüye özgürlük getirdi neden sevmiyorsunuz" diyen yobazlar adama Peygamber gibi tapiyor isterse analarini tecavüz etsin onlar Erdogani genede birakmaz.

    Suriyelilere sinavsiz her ünversiteye girsi hakki verdi, üstelik parasiz, 500.000 Suriyelininde Oyunu alcak.

    AKP'liler Üniversite okumadigi icin zaten bundanda Oy kaybetmiyecek.

    AKP icin hersey iyi gidiyor.

    0|3
    0|2
  • Olabilir.

    0|0
    0|0
  • Yüzde 50 gurur duysun bence eşbaşkanlarına af geliyor

    1|2
    1|3
  • Kendimden utanıyorum. son seçimde bu adamlara oy vermek gibi nasıl bir aptallık yaptım diyebilecek kadar

    0|3
    0|4
  • O takdirde bu bir devrimdir... Dağdakilerde özgürlük savaşçıları...

    Bu durumda biz masum kürtlere zulmeden mi oluyoruz?

    0|1
    0|0
  • vallahi özlemiştik iyi olur

    1|1
    1|1
  • Gelir mi gelir. Bu Tayyip' in ne yapacağı belli olmaz.

    0|0
    0|0
  • Bilmediğimiz bir şey söylesin.

    0|1
    0|0
  • af gelirse çarşı karışır hemşerim ...

    0|0
    0|0
  • bi hal t etmez kımse yine oylarını verirler adamın götnün kılı oluyorlar

    0|0
    0|1
  • barzani 3 ün 1 ini alır.

    halkımız da babayı görür.

    bize de orta asya yolu görünür.

    çok büüyk kan çıkar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...