Mankenden şarkıcı olur mu olursa sanatçı olur mu?

hadi bakalım pazar pazar buyur burdan yak misali bir soru :)

Mankenden şarkıcı olur mu olursa sanatçı olur mu?


0|0
12|10

En İyi Kız Görüşü

  • valla para varsa bıde arkada zengın bır işadamı varsa hersey oluyor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Demet Akalın'a çok tepkili yaklaşıldı,ilk albümden sonra düşüş bekledi herkes,ama o başarısını daha da katladı...Şimdi bir sanatçı gözüyle bakıyorlar...Yeni nesil sanatçı-şarkıcı olarak biliyor,eskiden mankendi dediğinizde şaşırıyorlar...Demek ki manken olduğunun üstünü örtmüş,kendini şarkılar için adamış...Eğer ki hala şarkıcılık yapıp,aynı anda da podyumlara çıksaydı insanlar benimsemekte zorlanırdı...Demet Akalın tercih ettiğim bir şarkıcı değildir ama bu konuda en güzel örnek bence o'dur...

    0|0
    0|0
  • Olur neden olmasın.. İnsanların her zman meslek seçme özgürlüğü var..

    Başarılı olur mu dersen.. O da onun ve ekibinin yeteneği..

    0|0
    0|0
  • Olmasınlar mümkünse..

    0|0
    0|0
  • Sesi güzelse olur

    0|0
    0|0
  • Mümkünse artık eksik kalsınlar.

    0|0
    0|0
  • Olamaz diye bir kanun yok,sesi güzel olalarda var ama bu da bir akım gibiydi bir ara herkes tiyatrocu herkes şarkıcı oldu.Şu sıralar ortalık duruldu sanırım.Para ve popülerlik için herşeyi yapıyo işte insanoğlu.

    0|0
    0|0
  • Herkes kendi branşını yapsa daha ''mantıklı'' olur bence..

    Cevabım; hayır olmaz..

    0|0
    0|0
  • Olur.

    0|0
    0|0
  • cık olmasılar

    0|0
    0|0
  • olmaz olsun.

    0|0
    0|0
  • türkiye'de olur. benden bile olur.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • manken olan zaten manken değilki.? inan bak çok değil etrafına iyi bak o manken kuklalarına güzellikte bin basacak güzel kızlar var, şarkıcılıga gelince, teknoloji var birader, yoksa çıplak sesle bi halta benzemezler, herşey para ve bacak arasında bitiyo...

    0|1
    0|0
  • Sanatçılıkla, şarkıcılık çok farklı şeyler. Sanat birşeyler yapmaktır, üretmektir.

    Ondan bundan beste alıpta, sesi güzel diye onu seslendirmek sanatçılık değildir, şarkıcılıktır...

    0|0
    0|0
  • Mankenin sesi o işe uygunsa ve o işin eğitimini(şan) alırsa olur.

    0|0
    0|0
  • herkes kendi işini yapsın..

    0|0
    0|0
  • nihat doğandan filozof oluyorsa mankenden şarkıcı niye olmasın kardeşim...

    0|0
    0|0
  • futbolcudan oyuncu yaparsak..manekenden şarkıcı da yaparız..

    0|0
    0|0
  • para olmayınca ve de temiz iş olmadıgını anlayınca yönelir:))

    0|0
    0|0
  • Olmaz herkes kendi işini yapmalı kasaplarda sünnetci olsun o zaman

    0|0
    0|0
  • sesi güzelse olur.

    0|0
    0|0
  • gına geldi herşeyden herkez kendi işini yapsın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...