Ajda Pekkan mı Sezen Aksu mu?

Ajda mı Sezen mi? Hangisini daha çok seviyorsunuz?

Güncellemeler:
Arkadaşlar kıyaslamayı begenmiyorsunuz ama ikisini de 'tabii ki ... ' diye seçen arkadaşlar var. Onlara saygısızlık olmuyor mu!

0|0
3952

En İyi Erkek Görüşü

  • İkisi de ölsün artık mk yaaa. Bişey ürettikleride yok, halktan uzak, ne yapsak yerler, sanatımıza değil popimize sağlık diyen, bayat, dejenere ucuz sanatçılar artık.

    Yahu insanlar sizi korumak için hala 15-20 yıl önceki albümlerinizi ve şarkılarınızı sayıyorsa siz o kadar yıldır boşa yaşıyorsunuz demektir. Hep aynı kaymak yenmez, bozulur o.

    0|0
    0|0
    • :) senin mantığına gore Beethovenda ucuz sanatcı :) Beethovenın dinlemem ama bu adama müzisyenler bu adama tapıyorlarsa vardır bir bildikleri,burada Beethovenla sezeni ya da ajdayı kıyaslamıyorum tabiki ucuz sanatcı varsa oda Demet Akalın ve türevleridir onlar sanatcımı tabi oda tartısılır :)Bu arada bu siteyi 1 yıldan uzun süredir takip ediyorum senin bütün yorumlarını beğenirdim bu haric :)

    • saçma. ikisinin de hayranı değilim lakin gerçek bir şarkıdan bahsediyorsak eskimez o. ajda pekkan ın bir seveceğim gezeceğimini bilirim, bir de sezen aksu nun kaçın kurasını. yıllar geçse de üzerinden anılar vardır kıymetli, dinletir.

    • Bende onu diyorum, eski şarkıların ardına saklanıp saçma sapan insanlara söz-müzik sezen aksu şarkıları (aynı bayağılıkta) verip aklı sıra diva olma çabası iğrenç

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 51

  • Sezen Aksu yu Ajda ile kıyaslıyorsan sende sorun var derim. Ajda kim? Meziyeti ne? Kime ne kazandırmış?

    2|0
    0|0
  • İkisi de birbirinden güzel sanatcı.

    1|0
    0|0
  • Bu aralar pek duygusal olamıyorum sanırm sezen uzak bana biraz

    1|0
    0|0
  • Ajda salağı sezenin yanından geçebilirmi allasen ?

    1|0
    0|0
  • o zaman bu soruyu sorman başlı başına saygısızlık ama sezen üretici ajda da sunan sence hangisi daha değerlidir ?

    1|0
    1|1
  • soruyu sorulmamış varsayıyorum.

    1|2
    0|0
  • tabikide sezan aksu.

    1|0
    0|1
  • sezen aksu demek türk pop müziğinin bir yarısı demek bence sezen

    1|0
    0|0
  • normalde ikisi de degıl ama illa kıyaslayacaksak ajda pekkanı secerım

    1|0
    0|1
  • minik serçe :)

    1|0
    0|1
  • Sezen aksu.

    0|0
    0|0
  • ajdayı daha çok seviyorum bakımlı hatun bir amacı var sezeni de seviyorum duygusal anne yüreğini hatırlatıyor hep

    1|0
    0|0
  • Sezen aksunun bazı şarkılarını severim Ajdanında öyle

    1|0
    0|1
  • sezen aksu

    1|0
    0|1
  • benim tercihim sezen aksu olmuştur.

    1|0
    0|1
  • sezen aksunun yerini kim alabilir ki ? nasıl bir kıyaslama bu ?

    1|0
    1|1
  • Michael Jackson

    1|0
    0|0
  • başima bişi gelmiycekse ikisinide sevmiyorum

    1|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    31

Kızlar Ne Diyor 39

  • seçemedim

    .

    1|0
    0|0
  • tabi ki de sezen

    1|0
    0|0
  • Ajda Pekkan

    1|0
    0|1
  • Ajda pekkan tabikide.

    Sezende neymiş.

    1|0
    4|1
  • Seçim yapamam

    1|0
    0|0
  • Sezen aksuu tabikiii .

    1|2
    0|0
  • sezen aksuu

    0|0
    0|0
  • SEZEN AKSU

    1|0
    0|0
  • sezeeeeeeeeeeeeennnnnnn

    1|0
    0|0
  • Ikısı de bambaska bence..Ikısının yorumları essıız ..

    1|0
    0|0
  • Sezen Aksu.

    1|0
    0|0
  • Sezen aksu tercihimdir.

    1|0
    0|0
  • Ama ikisinin kulvarları farklı adaletsiz bir kıyaslama olmamış mı biraz.

    Benim nazarımda S.A. ağır basar tabi.

    1|0
    0|0
    • Bunu ne zaman kapayacaksın? :)))

    • Sanki 1 ay oldu da geldiğin yeni farketmişim gibi yazdın :)) Henüz açmışsın :))

    • Ya zaten bugün açmışsın hesabı. Artı saat 17:00 gibi girdim 3 saat olmadı gördüm seni. Hem eskisi gibi her soruya yazmıyorum ergen soruları sıkmaya başladı.

  • tabiki de sezen aksu.ajda neyin kafasını yaşıyor çözemedim 20'lik çıtırları klibine koyuyor neymiş efendiiim arada sırada aklına geliyormuş.aklına geldiğine dua et yakında bunayacaksın hala neyin derdindesin.

    1|0
    0|0
  • club olayında ajda.damardan ise tabikide sezen :)

    1|0
    0|0
  • sezen aksu...ustune tanımam.

    1|0
    0|0
  • Sezen Aksu. Ajda'yı da birilerine yagcılık yapana kadar cok severdim, şimdi sadece dinliyorum.

    1|0
    0|0
  • ajda aşktırr <3

    1|0
    0|1
  • ikiside ama en çok sezen aksu.:)

    0|0
    0|0
  • Ajda Pekkanın tarzı benim ruhuma daha iyi geliyor..

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    19
Yükleniyor...