Mayalarla ilgili ne düşünüyorsunuz?

2012 efsaneleri dogru olabilir mi? bence dogru degil.ama ben suna inaniyorum bi takim seyler degisicek 10 sonrasi icin endiselerim var peki siz ne dusunuyorsunuz ?


0|0
11|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Mayalar,ortaçağ avrubası bilginleri,eski dönem mısır uygarlıkları ve daha fazlası.Sonuçta şöyle bir gerçek var tarih tekerrürden ibaret.İnsan doğacak doğayı görecek ve doğaya hakim olmaya çalışacak.İşde bu eski kaynaklarda dile getirilen^^ şu tarihte kıyamet kopacak değil^^Sadece yanlış yorumlar.İnsanın bu mücadeleyi kaybedeceğinden bahsedilir.Ama dikkat etmemiz gereken gerçekler sadece bunlar değil.Özellikle son zamanlarda insanı yok dünya yok olacak,yok feleketler artacak diye bir korku dünyasına sürüklüyorlar.amaçları basit korkan insan her daim kendini güçlünün yanında güvende hissetmek ister.Peki güç kimde asıl doğa felaketlerine sebep olan(depremler,buzul çağı,su proplemi,petrol ve yenilebilir enerji kaynakları için yapılan yanlış araştırmalar,) paranın gerçek sahiplerinde.Sonuçta dünya yok olmayacak ama insanın nefsi yüzünden insan yok olacak(asıl kıyamet bu)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Maya deyince zaten direk 'ya tutarsa' mantığı işte :D:D

    2|1
    0|0
  • Yahu bu mayalar hangi gezegenleri sıraya getirmişler? 21 aralık güneşin galaksi merkezi ile hizaya geleceği tarih bu yıl için ama adamlar bunu mu hesaplamışlar? Takvim bitince baştan başlayacak, niye dursun dünya dursun zaman ki?

    Hem yanı başımızdaki ay ancak denizleri çekerken, milyon ışık yılı uzaktaki galaksi merkezi allah için yavaş çeksin bizi.. Newton duysa ağlardı abi, ben size çekim kuvveti uzaklığın karesiyle ters orantılı demedim mi derdi..

    La ama kıyamet kopsa süper olurdu, şenlik görürdük :) ama sıradan birgün olacak :DD

    0|0
    0|0
  • Adamlar zamanında mayalamışlar demek ki ama tutar mı tutmaz mı bilemem.. Tabi arada ya tutarsa da diyor insan..

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey düşünmüyorum , mayalar umurumda değil , hayatımı yaşarım öyle yada böyle öleceğim zaten , bunu düşünmek ile neden vakit kaybedeyim ki .

    0|0
    0|0
  • yastık altındaki altınlar çıksın :DDDDDDDDd

    0|1
    0|0
  • annemin poğaça yaparken kullandığı bir ürün diye düşünüyorum :)

    2|0
    0|0
  • 2012 kehanetleri gerçek birşey ama dünyadaki çoğu aptal insan izlediği her filme inanabiliyor ve internette okuduğu her bilgiyi doğru sanıyor.Maya'lar 2012 aralığında kuzey kutup basınç merkezi ile güney kutup basınç merkezinin yer değiştireceğini bundan yaklaşık 2500 yıl önce söylemişlerdir ve bu yeni bir çağa yani son çağa ve insanlığın yükseliş çağına geçiceğini belirtmişlerdir.Ayrıca günümüz bilgisayar teknolojisi ile bu anlattağım bilgi 16 yılda kanıtlanmıştır.Artık doğruyu bildiğinize göre salak saçma filmlere inanmazsınız.

    0|0
    0|0
  • O efsanenin doğruluğuna inanmıyorum, ancak çok ileri bir teknolojiye hakim olduklarını ve bizim dönemimizin 200-250 yıl önünde olduklarına eminim..aslında çook uzun anlatabileceğim şeyler var..ama burada değil.., vaktiyle bayağı bir kafa yormuştum bu konuda..

    0|0
    0|0
    • ozeldende anlatabilirsin istersen.

    • Bir ara vakit bulduğumda olur, ama demedi deme bak...en az 20 kitap okuyup 2 yıl kadar araştırdım bu durumu... :-)...Merak işte ne yaparsın...

    • bende 1 yildir filan arastiyorum.ins unutmazsin.unutursanda saglik olsun

  • bi arkadaşla iddiaya girdik. o mayalara inanıp 2012 de kıyamet kopacak dedi. ben de kopmayacak dedim. bir buçuk porsiyon iskender kazanmama son 10 ay :)

    0|0
    0|0
  • Hiçbir rivayete/efsaneye/mite/doğmaya inanmam... İnanmam bakın. Bilirim.

    İnanmak istemiyorum, bilmek istiyorum ben.

    0|0
    0|0
  • hiç bu konulara kafa yormadım. ülkemizden o kadar uzaktalar ki.

    0|0
    0|0
  • Yemişim mayaları ya bu kadar öteyi görebilecek güçleri vardı madem kendi sonlarının gelmesini neden öngörüp de engelleyememişler

    0|0
    0|0
    • biraz arastirsan mayalarin astronomide iyi savascilikta kotu oldugunu gorurdun.adamlar gezegenlerin yerlerini filan hesaplamislar gokyuzunu arastirmislar ve tam otarihte dunyanin konumuna her ne oluyosa kiyamet kopcak demisler gunumuz bilim adamarida bunu inkar etmiyo boyut degistircez diyolar demek ki o tarihte ilginc bisey olucak ama neden ve nasil bunu arastirdim bulamamdim.

    • Sana çok bilindik bir gerçekle yanıt vereceğim şu dünyada geleceği kimse bilemez. Cinlerle irtibatı olan insanlar dahi böyle bir ayrıcalığa sahip değildir.

    • gelecek gormek degil iste bu.bilimsel bisey

  • Arı maya mı? link :)))

    0|0
    0|1
  • evrenın enerjısınde bır degısme olacagını dusunuyorum..kıyamet senaryoları falan sacmalık

    0|0
    0|0
  • Saçmalık

    0|0
    0|0
  • hep sallamaaa yhaaaaaaaaaaaaa

    0|0
    0|0
  • yalan bunlar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Böyle şeylere inanmam

    0|0
    1|0
  • 2012 nin ufak bir hesap hatasından dolayı aslında 2013 olduğunu okumuştum ama tam olarak hatırlayamıyorum şu anda...

    0|0
    0|0
  • aha hıç bı buyuk kıyamet alametını yasamadıkkı?ben ınanmıyorum açıkçası bu takvımler bulunmadan once yanı mayalar bulunmadan oncede tarıhlerın bıttıgı donemler olmus kıyamet kopmusmu hayır kopmamıs ınanmamaktayım şahsen

    0|0
    0|0
  • mayalar iyi insanlarmis, güzel insanlarmis, ilimli bilimli insanlarmis, sonra bozmuslar.

    0|1
    0|0
  • Ölcez.

    0|0
    0|0
  • Yok inanmam

    0|0
    0|0
  • Bekleyip göreceğiz gerçek mi değil mi fakat inandırıcı geliyor mu,hayır.

    0|0
    0|0
  • Soru işaretleri oluşturuyor,yine de inandırıcı gelmiyor.Sadece bekleyip görebilcez yani.

    0|0
    0|0
  • İnanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • mayalara inanmıorum

    bu dünya batarsa cahil insanların kandırılmasından yok olur

    0|0
    0|0
  • inanıyorum. bu yüzden baba parasıyla günümü gün ediyorum farkettiysen.

    0|0
    0|0
    • kac yasindasin sen hep merak ettim:)

    • Hepsini Göster
    • tabi hic otuz olmasak ne guzel olur bende bi 11 yil sonra otuz olcam cok az kaldi dertliyim :D

    • ayıp ama senin bu yaptığın. cıkcıkcık.

Yükleniyor...