Hala çizgi film izlemeyi seven var mı aranızda?

ne kadar büyürsek büyüyelim bazılarımız hala çizgi film izlemeyi çok seviyoruz. link

link

link

link

link

link


0|0
14|18

En İyi Erkek Görüşü

  • ben seyrederim, sponge bop un gideri var,birde magaskar penguenleri

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • link :)

    0|0
    1|0
  • şirinler ve ucan kaz favorim olmakla bilirkte, cizgileri itici olmayan her cizgifilmi izlerim.. müthis kafa dagıtıyor..

    0|0
    0|1
  • Denk gelirse izlerim seve seve

    0|0
    0|0
  • sünger bob, internettende bayblade, birde yogi oh hala izlerim :)

    0|0
    0|0
  • cocuk iken cizgi film(cin filmi :D ) büyünce animasyon ( 3d sinemax programları ile yapılmıs) filmler e geçtim:)

    0|0
    0|0
  • değerli die bi köpek vardı inanılmaz güzeldi:)

    0|0
    0|0
  • caillou :)yeğenler oldumu izliyom:)

    0|0
    0|0
  • Ben artık izlemiyorum ama animasyon olursa izlerim.

    0|0
    0|0
  • trt de keloğlan var bazen bakıyorum

    0|0
    0|0
  • aynen bayılıyorummm :)

    0|0
    0|0
  • tusubasa kalktığından beri izlemiyorum bide casper.hayata küstüm valla :P

    0|0
    0|0
  • İzlerim :)

    0|0
    0|0
  • denk geldikçe izliyorum sünger bob flan oldukça güzel :)

    0|0
    0|0
  • ben denk gelince izlerim. pembe panter , redkit , tom ve jerry bunlar güzeldi.

    0|0
    0|0
  • loui anderson favori çizgifilmim

    0|0
    0|0
  • artk izlediğimiz çizgiflm ztürleri farklı :D

    0|0
    0|0
  • burdaki adamın çizgi filmlerini izliyorum ama bu +18 türünde çok komik haydo :)) link

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • severdim bi aralar ama şimdi o kadar ulaşılabilir ki bi esprisi kalmadı hayatımda :) küçükken hayal ederdim gece çizgi film yayınlansa keşke diye şimdi onlara ait kanallar var bu kadar ulaşılırken ilgimi çekmiyor artık

    0|0
    0|0
  • Ben severim.nickten belli:D

    0|0
    0|0
  • link bunu çok severdim :(

    0|0
    0|0
  • bazen alfi izliyorum

    0|0
    0|0
  • Hepsini izlerim.

    0|0
    0|0
  • Evde ufak bi velet olunca izlemek kaçinilmaz oluyor. :)

    0|0
    0|0
  • life with louie en keyifle izlediğim

    0|0
    0|0
  • roadrunner ın gerçek hayatta nası bişey olduğunu öğrendikten sonra hayattan soğudum :(

    0|0
    0|0
  • bugs bunney tek geçerım:)oturup ızlıyorum

    0|0
    0|0
  • johnny bravo ve animasyonları seviyorum

    0|0
    0|0
  • Evet sıkılırsam bazen açıyorum.

    0|0
    0|0
  • ya bi izlerim bi izlerim babam hep dalga geçer benmle :D

    0|0
    0|0
  • Şimdiki çizgi filmler eskilerin yerini tutamıyor eskileri izliyorum sadece

    0|0
    0|0
  • haha hepsini izliyorm süper :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...