Matematikten anlayanlar bakabilir mi lütfeeennnn

link

soruyu çözebilen cevaplasın ne olurrr

gerçekten çokk yardımcı olmuş olacaksınız


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 5

  • 1|0
    0|0
  • ispat yaparak mı anlatayım yoksa direk cevap mı istersin

    1|0
    0|0
    • ne olur direk cevap atsan ödevim de :) yaa çokk sağol

    • Hepsini Göster
    • bende mühendisim :/ malesef lineer cebirde görmedik bu konuyu sen neredeydin bu zamana kadar :/

    • daha ilk senem benim yaaaa. hayattan bıktım şu ann

  • yemez arkdaşım yemez ben ılk şöyle bir baktım kolay gıbı geldı de benı aşar :))

    0|0
    0|0
  • bunşarı çözersin çözersin sonra hiç bi. işe yaramaz ilerde

    0|0
    0|0
    • eğer bunu çözemezsem ilerisi olmayacak zatenn

  • unuttum calculus dersi zordu zaten kaç sene oldu dersi geçeli

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Geometri değil mi o? Aç bak işte koordinat kur noktaları birleştir zaten yazıyordur daha lys konularına gelmedik çözemicem üzgünüm :)

    0|0
    0|0
    • :D ne geometrisi lineer cebir buu

  • 0|0
    0|0
Yükleniyor...