Eurovizyon şarkısı nasıl?

eurovizyon şarkımızı yeni dinledim.

Abi bu nedir böyle? petrol şarkısı daha güzeldi :)))

Sahneye birtane çocuk koymuşlar ordan oraya koşturuyor üstünde10 beden büyük palto sizce nasıl olacaz?

Güncellemeler:
link


Hahaha :D Buna döndük :D

0|0
14|4

En İyi Kız Görüşü

  • bize güzel gelmiyor ama onlara güzel gelebilir belki ilginç ve melodik çünkü:) başta beğenmemiştim şimdi hoş geliyor

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • şimdi dinledim ve yarıda kapattım videoyu beğenmedim anaokulu şarkısını çağrıştrdı bana zaten öyle zıplamalarınıda anlamış değilim neyse şansı bol olsun

    0|1
    0|0
  • bence gayet guzel enazında yuksek sadakatınkınden guzel ben derece yapacagına ınanıyorum gecen sene kac yıllık grup yuksek sadakat fınale bıle cıkamamıstı hatırlatırım link

    0|0
    0|0
    • O da girilecek bir şarkı değilde tam hatırlamıyorum ancak böyle bir platformda gövde göstereceksek görsel ve müzik güzel olmalı.

    • hatırlaman ıcın lınk koydum neyse bılmıyorum sarkı vav dencek kadar guzel degıl ama dedıgım gıbı ben derece getırecegını dusunuyorum

  • kötü.

    0|1
    1|0
  • berbtatt

    0|1
    0|0
  • Genç bi yetenek. Yolun başında. Yarışmada 1. olunca ne oluyo başımız göğe mi eriyo. En azından Can Bonomo bu yarışmaya katılma cesaretini gösterebilmiş. Bizede desteklemek düşer aşağılamak değil.

    1|0
    0|0
    • Bence katılmak bile gereksiz...Millet ne şarkılarla çıkıyor bizim çıktığımız bu.

      Bu Türkiyeyi aşağılamaktır.

    • Hepsini Göster
    • Bi ihtimal. Ama pek zannetmiyorum. Komşu ülkelerimizle aramız çok iyi değil. Diyelim ki şarkıya puan veriyorlar o zaman gene Sertap alamazdı bence çünkü çok güçlü sanatçılar var.

    • bu konuda katılıyorum.

  • çok kötü =(

    0|1
    1|0
  • Güzel değil.

    0|1
    1|0
  • Beğenmedim.

    0|0
    1|0
  • dinledikçe beğendim

    0|0
    0|0
  • şarkıyı beğendim de sahnede böyle bi tarafına bişey batıyo gibi dönüp durursa hoş olmaz bence.. :)

    0|0
    0|0
  • şarkı eğlenceli ama ciddi şekilde görsel bir showa ihtiyacımız olacak gibi görünüyor.

    0|0
    0|0
  • köttü

    0|1
    0|0
  • kötü

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • orta karar bir şarkı. ama uluslararası bir yarışmaya ingilizce şarkıyla katılmak bence kkompleks göstergesi ve tatmaen saçmalık.

    0|1
    0|0
  • Olmamış..

    0|1
    1|0
  • berbat berbat

    0|1
    0|0
  • ıyyy

    0|1
    1|0
Yükleniyor...