Bu fotoğraf sizce de çok güzel değil mi ?

link

Şu resim o kadar güzel ki.

Hangisi kadın,hangisi erkek bilmiyoruz.

Belki de ikisi de erkek ya da ikisi de kadındır.

Dinleri,ırkları,ten renkleri ne en ufak fikrimiz yok.Birisi kilolu olabilir,çok uzun ya da kısa olabilirler mesela.

Bir insanın bir insanı sadece o olduğu için sevebildiğini görebiliyoruz bu resimde,önyargısız bir şekilde ...


1|0
1553

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok güzel ve gayet mantıklı bir paylaşım olmuş. gerçekten tebrik ederim böyle bir şey düşündüğünüz için...

    Müsadenizle eklemek istiyorum sizi şuan kız ya da erkek olduğunuzu bilmeden direk paylaşıma bakıp karar verdim.

    0|0
    0|1

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 52

  • Sağda ki erkek.. Vee evet sadece tutku ve aşkın en saf hallerinden birisi..

    0|0
    0|0
  • Aslında bunu alanında uzman bir doktora yahut bir antropologa göstersek cinsiyet, yaş ve ırk konusunda isabetli tahminlerde bulunabilir lakin mevzu bu değil.

    İnsanları ayırmak ve yaftalamak hoşumuza gidiyor. Bize en yakın olanı seçmek istiyoruz ve bu kitlesel bir boyut kazandığında iş çığırından çıkıyor.

    Söz Con'un: http://www.youtube.com/watch?v=DVg2EJvvlF8

    2|0
    1|0
    • Link <3

      Tabi ki uzman biri tarafından saydığın tüm ayrıntılar belirlenebilir, benim demek istediğimi anlamışsın zaten.

  • Çenesi büyük olan kadındır, beyni küçük olan erkektir.

    Artık biliyorsunuz.

    AB uyum yasalarınca toplumun bilinçlenmesi adına bu hizmeti almış bulunmaktasınız.

    1|1
    0|1
  • link bu daha güzel değilmi.

    3|0
    0|0
  • Bana güzel gelmedi. gereksiz boya

    0|1
    0|0
  • Düşüncelerine katılıyorum.

    link

    0|2
    0|0
  • işte bunlar hep yanlızlık

    0|0
    0|0
  • Profil resminden daha güzel olamaz

    1|2
    2|1
  • Gerçekten bir çok insanın bakamayacağı bir gözle bakmışsın fotoğrafa, sanırım sende yalnız azınlıktansın

    0|0
    0|0
  • daha güzel bir foto göstereyim;

    link

    1|3
    3|3
  • Çenesi düşük olan kadın :D diğeri erkek :DD

    0|0
    0|0
  • Resim sen yorunca anlam kazandı...

    1|0
    0|0
  • bence bu foto daha anlamlı

    burada da hangısının erkek hangısının dısı oldugu bellı deıl:)

    link

    0|0
    0|0
  • onu bunu bilmemde birisi koca kafalı

    0|0
    0|0
  • soldaki erkek sağdaki kadın, anatomik yapıdan.burunlar, artı kafa yapıları...

    1|0
    0|0
  • Soldaki kadın sağdaki erkek -

    erkekle kadının kafatası farklıdır dikkatli bakmaya gerek yok anlaşılır <3 (:

    0|0
    0|0
  • bu ne lan kemikli kemikli...

    2|1
    0|0
  • Şimdi o resme bakıp "o ne la iki kafatası" diyen hanzolarda var bide senin gibi ince düşünenler var. :D Ama aynı düşüncelere sahbiz :D

    0|0
    0|0
  • Ya o resimde tek kişi var şu son moda varya bacaklara dövme yaptırıp resim çekiyorlar o ya başka bişey yok sen ne görüyosun daha doğrusu ne kullanıyosun bilmiyorum ama yok öyle bişey çok yalnız kalma sana tavsiyem

    1|0
    0|0
  • kız or.spu galiba :D:D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    32

Kızlar Ne Diyor 15

  • Ben profil resmine bakıyom gençler bb

    0|0
    1|0
  • soldaki erkek sağdaki kadın. kafataslarında ve göz çukurlarında farklılık oluyor. evet çok güzel.

    0|0
    0|0
  • O algı oluşmadı ben de...Direkt kafataslarını incelemeye koyuldum,kemiklerin isimleri falan filan algım günlerdir boğuştuğum şeyleri seçti ister istemez ama düşünce tarzın hoşuma gitti.

    0|0
    0|0
  • O değilde, mesela ''axl rose'' yapan biri iskelet olarak nasıl gözükür :D

    1|0
    2|0
  • soldaki erkeğe benziyo :D

    0|0
    0|0
  • Aslında erkek olan belli :)))) Neden belli değil?

    0|0
    0|0
  • et-deri insanda ayrıma neden oluyor desene...

    0|1
    0|0
  • sol kadın sağ erkek yüz hatlarından belli :D

    0|0
    0|0
  • Valla ne yalan söyliyim bence değil

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle çok güzel..

    0|0
    0|0
  • Renk önemli degilde deri ve cinsiyet önemli :) yaşamalı nefes almalı resmin bende uyandırdığı ise öldükten sonrada sevmek :)

    0|0
    0|0
  • Güzellik anlayışımız farklı.

    0|0
    0|0
  • Soldaki kadın)

    0|0
    0|0
  • Facebookta Berceste sayfasından kopyalamışsın.

    0|0
    0|0
  • Mesajın güzel de ben aynı mesajı almadım .

    0|0
    0|0
Yükleniyor...