Ses hakkında bilgisi olanlar var mı?

arkadaşlar müzik hocam sesimin alto olduğunu ve gür olduğunu söyledi. 1. sorum sesimin alto olması gür olması iyi midir bir artısı var mıdır?

2. sorum da birkaç hafta içinde olduğum şehirde iyi bilinen ve çok tutulan bir müzikevinde opera eğitimi-ses eğitimi alıcam.bu müzikevine bir arkadaşım gitti önce sesi çok iyi değildi ama sonra baya iyi oldu.benim de sesim bazılarına çok güzel geliyor bazıları normal diyor bazen de beğenmeyen oluyor. sizce eğer çok çalışırsam bu opera eğitimine falan filan iyi olur mu sesim?ha bide okulumda başlıyorum ses eğitimine.Şu an eğitimsizim


0|0
0|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • sesin alto olması iyidir, güzeldir. alto sese sahip pek az sanatçı vardır. dünyaca ünlü olanlarından bazıları şöyledir; isabelle geffroy, beyonce, rihanna, jessie j. türkiye'de şevval sam ve hüseyin turan. bira içerek ses güçlendirilebilir.

    0|0
    0|0
    • peki bu gidiceğim opera eğitimi yardımcı olucak mı sence?yani ben mesela beyonce nin en büyük hayranlarından biriyim. link yani mesela bu videodaki gibi onun çıkardığı sesleri çıkarmayı çok istiyorum.sence başarabilir miyim?

    • valla ne yalan söyliyim yukardakileri kafadan salladım. özür dilerim.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...