Dizi film hakkında altyazı

yabancı sezonluk diziler altyazılı olarak türkçe gibi izliyorum ama filmleri kesinlikle altyazılı izlemiyorum sevmiyorum sizdedemi böyle durum ?


0|0
0|2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • alt yazılı izliyorum elimden geldiğince çünkü kendi sesleriyle daha iyi oluyor hem tercümanlar saçma sapan çeviri yapıyo.. adam diyoki sana ihanet ettim karşısındaki adamda not bad diyo bizim çevirenlerde canın sağolsun diye dublaj yapıyo :D:D

    0|1
    0|0
    • yabancı dizileri türkce dublaj yapsalar bile izleyemiyorum mutlaka alt yazılı izlerim ama filmleri mutaka türkce dublaj olmalı öylede bir takıntım var :D

  • hayır cünkü baktığım zaman türkce olarak izlerim senin ekran kartın güncel mi

    0|0
    0|0
    • dostum sen tamamen yanlış anlamışsın :D yabancı sezonluk dizileri altyazılı olarak izliyorum ama yabancı altyazılı filmler sarmıyo alt yazılı onu demek istiyorum

    • 720 mpm öyle bir eşey var orada mı izlioyrsun

    • yok kardeşim normal altyazılı film izlemek sıkıyo yani alt yazı okumak diyorum ama dizileri altyazılı olarak sıkılmadan izliyorum inş anlatabilmişimdir :D

Yükleniyor...