Orta seviye öğrendiğiniz yabancı dil işinize yarıyor mu?

Bazı insanlar bir yabancı dili iyi bilmeden (hatta anadilini düzgün öğrenmeden) ikinci, üçüncü dile merak sarıyor :)

faydasını görenler anlatabilir mi? Yabancı dil öğrenmeye bakışınız nedir?


0|0
5|0

En İyi Kız Görüşü

  • Cok severim yabanci dilleri toplam 5 tane bilmekteyim

    ve herkes ogrenmek icin tavsiye ederim

    0|0
    0|0
    • biraz bilmek işine yarıyor mu peki? iyi ingilizcenin yetmediği durumlara örnek mesela..

    • Hepsini Göster
    • hol. ing. diğerleri neydi?

    • Spanish and German

Kızlar Ne Diyor 4

  • Cv de yer kaplıyor işte

    0|1
    0|0
    • Aynen. Bende bir İngilizce var iyi seviyede. İkinciye vakit ayırsam iyi eder miyim onu düşündüm. Kullanmasam unutucam deyip boşverdim

  • türkçeyi öğrenmek için 11 sene okudum zaten bide yabancı dil öğrenmeye kalksam benim iş yaş şu yaşıma kadarda hiç gerek duymadım ama 1 lisan 1 insan demişler öğrenmek lazım...

    0|1
    0|0
  • Öğrenilmeli.

    Eğer yurt dışına çıkma planlarınız varsa özellikle. Yada mesleğinizde yabancı dil gerekli ise kesinlikle öğrenilmeli.

    Bir işe yaramasa bile öğrenilebilir. Bir zararı yok.

    0|0
    0|0
    • Bahsettiğim şey biraz öğrenmek. İyi öğrenince işe yarar zaten

    • Biraz öğrenmekte işe yarar. Gelip bir yabancı "Ben gidecek taksime, gidecek nasıl gidecek?" dediğinde sen ne demek istediğini anlıyorsun sonuçta. Karşı tarafta anlayabilir.

  • günlük konuşma düzeyi benim için yeterlidir. profesörlüğe kasmam gerekmiyor. sırf zevk olsun diye bir kaç dil daha öğrenmek isterim.

    0|0
    0|0
    • Neleri biliyorsun? Nerelerde işine yaradı bir de :)

    • Hepsini Göster
    • Tadına bakayım diyosun :) maksat dil dile değsin hee :D

    • tadına bakayım diyorum. evet.

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...