Evde film izlerken öpüşme sahnesi geldiğinde rahatsız olur musunuz?

Evdeyken dünyanın en masum filmini izleseniz bile filmin sadece bir sahnesindeki öpüşme sahnesi sırasında odaya birinin dalıp erotik film izlediğinizi düşünme olasılığına kafa yorarken filme olan konsantrenizi o sahne geçene kadar kaybeder ve kasılı kalır mısınız?

Not: Genelde ailesi ile yaşanlar için geçerlidir. zira ailemle yaşarken çokça yaşadım bu durumu :P

Güncellemeler:
Moderatörler bi el atsın "Eve" değil "Evde" olacak (:

0|0
19|15

En İyi Kız Görüşü

  • yıllar yıllar önceydi kardeşlerimle link amilie'yi izlerken tuvalletteki sevişme sahnesi sırasında babam gelmişti yanımıza sahne bana o an çok mu uzun geldi yoksa gerçekten uzun muydu bilmiyorum babam baktı baktı sahne hala devam ediyordu çıktı odadan :S

    utandık babam çıkınca salak salak güldük ama napalım film sonuçta :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • Film normal akışında seyrediyorken,annem gelip izlemeye başladıgi vakit tecavüz sahneleri başlıyordu :p kendimi suçlu gibi hissederdim.

    0|1
    0|0
  • sorun olmaz izleriz gecer gider

    0|0
    0|0
  • Ebeveynlerin suçu hep ya onlar alıştırdı tv de öpüşme gördüklerinde anında kanal değişirdi.Şimdi de izlediğimde nasıl yapıyolar bilmiyorum ama hep öyle sahnelerde denk geliyolar arkadaş yok böyle bişey normal bişey izliyosun ama sanki dünyanın en acayip filmini izliyomuşsun gibi geliyo o anda kapatıp geçiyorum sonra filmi izleyesim de gelmiyo zaten.

    0|0
    0|0
  • gözlerimi kaparımmm :P

    0|0
    0|0
  • hiç bu sorunu yaşamadım, ailece bi dizi film izliyorsak opusme sahnesi olsa kanalı degistiririm ama sadece annem varsa degismem babamlayken utanırım

    1|0
    0|0
  • Babam o işin uzmanı

    0|0
    0|0
  • babam direk değiştirir zaten :D

    0|0
    0|0
  • hala kanal değiştiriyorum o sahnelerde :)

    1|0
    0|0
    • elinle yüzünü kapatıp barmaklarının arasından bakıyomuşsun kandırıkçı :(

    • temam başka kimseye dimem örtmenim :(

    • annem ile sorun yokta öpüşme sahneleri için geçerli babam dalsa odaya ihhh :S çok utanırım evet aynen hemen kanalları zap zap geçerim :D

  • İzlerim görselerde sorun yok.. kimse kapıyı çalmadan dalmaz zaten bizim evde

    0|0
    0|0
  • İzlerim değişeni döverim.

    0|0
    0|0
  • Rahatlığımdan ödün vermem.

    0|0
    0|0
  • Evde bir babam değiştirir kanalı öyle sahnelerde :)

    0|0
    0|0
  • Izlemiyorum onun icin..

    0|0
    0|0
  • izlemeye devam ederim kasmam

    0|0
    0|0
  • sırf bundan dolayı kuzey guneyı her ızledıgımde babam kızar :D

    0|0
    0|0
  • Telefonu elime alıyorum o sahnelerde üç maymunu oynuyorum. Onlarda öyle yapıyorlar. Ehe.

    0|0
    0|0
  • hiç olmadı öyle dertlerim. kapıyı çalıp, kafayı uzatıp gider bizimkiler.

    0|0
    0|0
  • evet kesinlikle bir de tam o sahnelerde giriyorlar nasıl denk getiriyorlar anlamıyorum arkadaş :) bir de kitap okurken tam öyle yerler pat biri içeri giriyor rahat rahat okuyamıyorsun ya :))

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • İzlemeye devam kasmıyorum babam laapp diye daldığı için alıştım banyoya bile laap diye dalıp seslendim ses vermedin napıyon lan diye soruyor adam

    0|0
    0|0
  • öpüşmeyi izleriz de yatağa geçerlerse başka kanala geçeriz..

    0|0
    0|0
  • Ben değiştiririm .

    0|0
    0|0
  • anında değiştirilen, sonu hiç görülmeyen sahneler:DDDDDDDD

    0|0
    0|0
  • Şakirtle malum sahne gelince ekranı zaman gazetesi ile kapatıyorlarmış, film boyunca elinde zaman gazetesi bulunan görevli tv nin hemen dibinde sükunetle beklermiş :(((8888

    0|1
    0|0
  • Küçükken nasıl bastırırdı süperego o durumlarda kaskatı kesilir saçma sapan muhabbetler bulmaya çalışırdık ve kumandayı elinde bulunduran kişiye de garip bir donukluk gelir öyle zamanlarda "şimdi biter sahne" düşüncesiyle o el dokunmaz kumandaya. Bitmeyince de ortada ne film kalır ne huzur filmin sonuna kadar gerim gerim gerilirdik ha geldi ha gelecek cıbıldaklar diye :))

    0|0
    0|0
  • saçmalık işin şurasında ki öyle bir sahne gördüklerinde aaaa çocuğa bak erotik film izliyo demelerinde sayın ebeveynler çocuk erotik film izlemek istediğinde %70 sansürlü bir film mi izler hiç mi dünyadan haberiniz yok ?

    0|0
    0|0
  • filmleri odamda izlediğim ve kapı sürekli kilitli olduğu için öyle bişi yaşamadım henüz..ama kapı neden kilitli oğlum sorusuna cevapta veremiyorum orası ayrı :D

    0|0
    0|0
  • benim de başıma geliyor ama bizim hiç erotik kanal çeken bir televizyonumuz olmadığı için rahat yani:)

    0|0
    0|0
  • kendine ait bir tv'nin olmasının avantajları :D

    0|0
    0|0
  • bende erotikçi film izlerken biri gelirse tek sahne bu panpa o da sana denk geldi minakoyi diyom :(

    0|0
    0|0
  • o anki duruma bağlıdır :)

    0|0
    0|0
  • valla odaya isterse obama girsin filmi durdudum ne var la derim aile yasantım olmadı :)

    0|0
    0|0
  • evet ya hiç sorma berbat bi durum,bazen kanal değiştirmek zorunda kalıyorum..

    0|0
    0|0
  • yalnızsam evet, ama misafir ve aile büyükleri varsa ilgilenmem es gecerim :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...