Fetih 1453 filmini izlediniz mi? Rating rekoru kırar mı?

17 milyon harcanmış olan filmde ilk günden salonlar tıklım tıklım doluydu... reyting kırar mı?

Güncellemeler:
Öğrenci milleti olsakta gidebildik ilk günden:) fragmanda aksiyon yerleri konulmuş süs püs amacıyla ama her sahnesi bilgisayardan montaj yapıldığı o kadar belli ki yine de iyi bir başlangıç sanırım fena değildir 10 üzerinden 5 veririm heralde:)

0|0
1837

En İyi Erkek Görüşü

  • allah kahretsin bu günü iple çektim ama gidemedim :S

    1|0
    0|0
    • sen soruyu sordun ama filmi izleyenler büyük ihtimal daha evlerine bile gelmemiştir :))

    • Hepsini Göster
    • 1 defa okudum bişey anlamadım doğrusu :))

    • eh işte karıların aklı farklı çalışıyo ya ondandır:D:D:D doğruyu söylemek gerekirse bende yazdıklarımdan bişey anlamadım:D

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 36

  • Kurtlar Vadisi Irak gibi dünyanın en gereksiz filmlerinden biri bile rekor kırdıysa o niye kırmasın? Türk milleti gurur mastürbasyonunu sever. Kurtlar Vadisinde kölesi olduğun devletlere ayar veren yağız Türkü görüp efeleniyoruz. Burda da Bizans'ı deviren Türkü görüp gurur patlaması yaşayacağız.

    En azından diyorum 1453 filmi bazı tarihsel gerçeklerden yola çıkılarak yapılmış...

    Sonuç olarak 1 Türk dünyaya bedeldir temalı tüm filmler bu ülkede çok tutar. Çünkü kafa hala o yönde malesef.

    1|0
    0|0
  • Gitmek istiyorum ama sırf tembellik yüzünden gitmem diye düşünüyorum.

    Ama rekor kırar diye düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • Henüz gitmedim ama giderim yakın zamanda kuvvetle muhtemel..Fragmanı ve konusu fena sayılmaz rekor kırmasada iyi bir gişe yapar.

    1|0
    0|0
  • Arkadaşlar gelipte hep montaj full demeyin. Türkiye'nin en iyi filmi odur. Tarihin çarpıtıldığı felanda yok. Çarpıtıldı diyorsanız gidin Muhteşem Yüzyıl'a bakın. Gayet doğru güzel aksiyonu müthiş efektleri fevkalede harika bir film. Amerika filmleri eskisi gibi önemli değil. Ve bu film amerikan filmleriyle rahatça kıyaslanabilir. 10 üzerinden 8. Gayet güzel.

    2|0
    0|1
    • senın gıbı cemaatcı fettulahcıların sevecegı fılm o bakımdan haklısın fatıh hıc aklıyla ılmıyle,bılımıyle fethetmedı sadece dınle fethettı yazık ulan yazık harbı yazık

    • Hepsini Göster
    • adam almış mı almış çağı değiştirmiş mi değiştirmiş müslümanların eline geçip peygamber efendimizin hadisine layık görülmüş mü görülmüş daha da laf yapıp ölünün arkasından dedikodu yapıpta günaha girmenin lüzumu yok bugün peygamber efendimize bile laf yapıyolar daha ne tartışıyosunuz burda... fatih aldı süleyman sağolsun kaybetmeye başladık yavaş yavaş allah sonumuzu hayır etsin

    • Afedersin de o zamandaki cesareti çoğumuz gösteremeyiz.

  • Kırar kırması gerekir ilk fırsatta bende gidicem .

    1|0
    0|0
  • Gitmedim. Öğrenciyizzz korsanını bekliycez malesef.

    2|3
    0|2
  • Ben izlemedim ama kesin gideceğim.Herkesin gitmesi gerek çünkü böyle filmler çekilmeli onun için ne kadar çok giden olursa o kadar talep görür.

    1|1
    0|0
  • ben bu bir saat önce ankamalde ist 1453 ten geldim .film tek kelimeyle harika.amerikalılar gibi çekilmiş film.kalite.herkese tavsiye ederim

    2|0
    0|0
    • bana göre amerikalılarınkinin yanında biraz basit kalır sonuçta elbet ilk film:)

    • Hepsini Göster
    • o amerikan savaş filmlerine benzetmişler

    • ya da benzetmeye çalışmışlar:)

  • dvd sini merakla bekliyorum maalesef ulubatlı yı cenabet göstermişler

    1|0
    0|0
    • evet o saçma olmuş zaten... çok iyi değildi daha iyilerini gördük sonuçta:) başlangıç için iyi denebilir

  • ortaokul tarih kitaplarında anlatılan abartılı savaşları okumakla aynı şey.o yüzden gitmeye gerek görmüyorum.

    1|0
    0|0
  • çok para harcamak veya çok reklam yapmak filmin iyi olduğunu göstermiyor maalesef.. biz türkler tarihimizle ilgili daha iyi yapıtlar yapmalıyız yorumunu dikkate alacağım ama yinede izlemeden birşey diyemem..

    1|0
    0|0
    • aynen haklısın bende filmi o yüzden çok ilgi çekici bulamadım maalesef

  • gitmedim ama anlattığın gibiyse kırar

    1|0
    0|0
  • korsanı çıksın izleyelim sonra birdaha sor yorum yaparım :D

    1|2
    0|1
  • Filmin rezalet olacağı fragmandan belliydi kaç ay öncesinde söyledim ama yine de arkadaşların ısrarı üzerine izlicez her ne kadar işkence çekeceğimi bilecek olsam da yeni film sadece o gelmiş o açıdan gidecez.

    1|1
    2|1
    • ayrıca 17 milyonu bu rezil efektlere harcadılarsa yazıklar olsun.

    • dostum allah askına yarın ızledıgınde anlat dedıgım gbı degılse soyle sana katılıyorum bu fılme 17 mulyon yazık carptrılmıs bır tarıh resmen

    • ben şişirme olduğuna inanıyorum bu sayının olamaz böyle bir maliyet. Galiba elin ergen efektçisi baya iyi para kazanmış gibi duruyor. Bizimkiler de spartacus ve yüzüklerin efendisi karışımı (ama yanına yaklaşamayan) bir görsel görünce hemen bayılmışlar parayı ülkemiz seyircisine güvenerek. Malum hemen bir coşarız gaza geliriz. Yazık ya öyle bir olay böyle bir filmle rezil edilmemeliydi.

  • herkez meth ediyor ,sanırım bu gidişle Yüzüklerin Efendisi gibi bir popülerite yakalıyacak :) hayırlısı bakalım :)

    1|0
    0|0
    • yok canım o kadar olacağını hiç sanmıyorum:) gidenlerde ilk defa böyle bi film çıktığı için gitmiştir ben şahsen yabancı olanını bekliyorum bu filmin:)

  • Izleyecem

    2|0
    0|0
  • benim gitmek için heyecanlanmadığım bir film tutmaz

    1|0
    0|0
  • yrn gidicem ins :) zmn bulamıyorum ya :S

    2|0
    0|0
  • Gitmedim gitmem de... Çıksın indiririz...

    2|0
    1|2
  • En çok izlenen türk filmi oldu çoktan kırdı rekoru

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 18

  • Bu hafta sonu izleyeceğim ve inşallah iyidir.

    1|0
    0|0
  • Yoğun bir beğeni almış kırar mı bilinmez.

    1|0
    0|0
  • O kadar istediğim halde fırsat olmadı bugün gitmek ama en kısa zamanda gidicem. Fragmanına bakılırsa bizde şimdiye dek görülmemiş kalitede bi filme benziyo kaçırmak istemem doğrusu ve hasılatta hüsrana uğrayacağını hiç sanmıyorum bu filmin.

    1|0
    0|0
    • ama bilgisayardan olduğu çok belliydi çoğu sahnesi fragmanına kanmamak lazım bazen:)

    • Hepsini Göster
    • Neden hıyarlık olsun yahu adamın tutkusu bu demek ki :) Herkesin hayatta belli hedefleri, hayalleri vardır bunun için de başkalarının aklının hayalinin almayacağı hatta çılgınlık gibi görünen şeyler yapabilirler bu uğurda, saygı duymak gerekir :) He ben yapar mıydım böyle bişeyi ? Hayır yapmazdım ama bence iyi ki yapmış yeni bi çığır aştı bence :))

    • haklısın sinema kalitesini arttırmış oldu bir nebze:)

  • gidicem en kısa zamanda

    1|0
    0|0
    • inşaallah:) yorumunu da o zaman yapabilirsin artık:):) güzel mi değil mi

    • Hepsini Göster
    • diyolar işte:) banada demişlerdi:D ilk yarısı biraz zaman kaybı sonlara doğru güzel:D ama ben tom cruise nin oynadığı filmi merak ediyorum fatih sultan mehmed olarak:)

  • Ben de merak ettim. Bir yıldır sinemaya gittiğim yoktu. Bu hafta sinemada olacağım.

    1|0
    0|0
  • yeni çıktım ve çok beğendim herkes gitmeli bence

    1|0
    0|0
    • adam para kazansın en azından:D filmin sonunda alkışlayanlar oldu mu:D

    • aynen .hayır olmadi :)

  • yaa anlatmayın filmi :( yarın izleyeceğim..

    1|0
    0|0
    • istanbul'un fethi işte..neyini anlatıyolar:D

    • Hepsini Göster
    • bende abd yi feth ettik sanıyordum tüh..arkadaşlar bu ruh(suzluk) ile siz zaten izlemeyin bence =)

    • amerikalıların yaptığı istanbul fethi filmini gördükten sonra kıyaslicam:)

  • bende bu hafta gidecem

    1|0
    0|0
  • Cumartesi gitmeyi düşünüyorum inşallah aksilik çıkmaz da gidebilirim fakat fragmanlar yeter zaten güzel olduğu aşikar.

    1|0
    0|0
  • Yarın izleyeceğim inşallah. Beklentim büyük.

    1|0
    0|0
  • İzlemeyi düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • yarın gıdıyorum begenılmemıs fazla ama ben cok merak ettım

    1|0
    0|0
  • Türkiye için rekor kırar bence ama yurtdışı için bilemicem

    1|0
    0|0
    • recep ivedik kırabiliyosa buda kırsın canımmm:D yurt dışında etki yapmaz bu film onlar için önemli bir konu değil ki hatta onlar kendileri bitane film çekicekler fatih sultan mehmedide tom cruise canlandırıcakmış:) filmin yapımı için türk tarihinden bilgiler bile alıyolarmış haberlerde göstermişlerdi bence o heryerde tutar:)

    • bahsettiğin filmi merak ettim en kısa zamanda girer umarım vizyonada izleriz :)))

    • aynen işte o zaman kıyaslama şansımız daha yüksek olur:)

  • gitmedim.belki ilerde izlerim..

    1|0
    0|0
  • Gideceğim.

    1|0
    0|0
  • prş günü gcntrkclle gider tabi öğrenciler ohh :)

    1|0
    0|0
    • biliyor musun aslında yalan o kazıklandık be:D gerçi benimkini arkadaş almıştı beleşe gitmiş oldum şimdi harbiden ohh:D:D

    • Hepsini Göster
    • kolay gelsin :)

    • kolaysa başına gelse mi acaba:D

  • Gitmedim henüz.

    2|0
    2|1
  • Gitmedim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...