'Kapak olsun' sözü argo mu yoksa günlük bir deyiş mi artık?

"kapak olsun" sözü argo mu yoksa günlük bir deyiş mi artık?


0|0
2313

En İyi Kız Görüşü

  • İstanbul rumlarına ait bir küfür olduğunu biliyorum , epeyde okkalı yani .Mama diye başlayıp

    kosta kapaki diye biter.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 22

  • her ikisi de

    0|0
    0|0
  • Argo ..

    0|0
    0|0
  • onceden belkı argoydu ama buzamanda solemeyen yoktr ben pek hatta hıc kullanmam ama cevremde kullanan cok .. agız alışkanlıgı olmus artık

    0|0
    0|0
  • Argo bir deyiş.

    0|0
    0|0
  • günlük

    0|0
    0|0
  • Argo .. İşyerinde kullanamam.

    0|0
    0|0
  • artık günlükhayatta o kadar argo kullanıyoruzki kapak olsun sözüde dilimize yatkınlastı diğer argoların yanında bir hiç kalıyr

    0|0
    0|0
  • argo bence

    0|1
    0|0
  • ne manaya geldiğini anlamış değilim bir türlü

    0|0
    0|0
  • Her ortamda kullanılamaz ama günlük oldu nerdeyse

    0|0
    0|0
  • Argonun kardeşi :)

    0|0
    0|0
  • Geçen demiştim :P Ama argo oLsun diye demedim Neysee Bence günLük yani:D

    0|0
    0|0
  • Günlük.

    0|0
    0|0
  • günlük deyiş olarak kullanılan argo bir deyim

    0|0
    0|0
  • Argonun Allahı hemde

    0|0
    0|0
  • Argo olmasa dahi kaba

    0|0
    0|0
  • tabiki argo , COk kaba ve asalayicii bir soz ..

    0|0
    0|0
  • Bence hala argo.

    0|0
    0|0
  • Arog ehe evet argo.

    0|0
    0|0
  • Bir kızın ağzına hiç yakışmaz. Bence küfür gibi.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    2

Erkekler Ne Diyor 13

  • Sonuçta küfür değil bişey değil argo olsa ne olacak zaten argo kelimeler,deyimler bi dilin zenginliğidir.Argo sözlükleri vardır türk dil kurumunun.başka ülkelerin benzer kurumları da benzer sözlüükler hazırlamışdır.küfür olmadığı müddetçe argoyu severim

    0|0
    0|0
  • Her fırsatta kullanılan bir söz artık . Yerli yersiz .

    0|0
    0|0
  • günlük hayattta herkes kullanıyo...

    0|0
    0|0
  • Bakıñ neymiş: link

    0|0
    0|0
  • argo belli bir topluluğa üye olan insanların anlamını bildiği herkesin kullanmadığı ve anlamını bilmediği kelimelerdir kapak olsun sözü herkes tarafından bilinen bişey olduğunda argo değil bnce

    0|0
    0|0
  • "günlük bir deyiş artık"

    0|0
    0|0
  • Argonun babasıdir

    1|0
    0|0
  • Post modern bir deyim sadece. Bu da argo ise...

    0|0
    0|0
  • absürd bir metafor. argosu "göt olmak" olsa gerek. muhallebi çocuğu ağzı işte.

    1|0
    0|0
  • her soruna 5 yıldız verip çoğuzaman cevap yazmadan giden benim :(

    1|0
    0|0
  • Argo sayılmaz pek .

    0|0
    0|0
  • argodur.buda sana kapak olsun :P

    0|0
    0|0
  • hangi sözün arkasından söylendigine baglı..ama etik olarak hoş cümle degil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...