Kadını vucudunu teşhir amaçlı kullanıyorlar

tvde nette dışarda çoğu yerde hep çıplak kadınlar nedir bu teşhircilik tvde klıp izliyorsun şarkıdan çok kadın vücudu önde nette bişey tanıtacaklar ya mini etekli kızlar


0|0
11|17

En İyi Kız Görüşü

  • aynen katiliyorum size +5 yildiz

    beyinsizler de kullandirmasin!

    2|3
    1|0
    • demi yani onlarınki kendi vucudlarını eşya ve görselllık olarak kullandırmak olmuyor sanat kapalı olanın ki ise gericilik

    • Hepsini Göster
    • Gönlu zengin olsun

    • şimdı burda herkese sorsan gönlü zengın çıkar yok sanırım daha gönlü zengın bırı

Kızlar Ne Diyor 10

  • Görsel bir malzemeyi yine görsellikle pazarlıyorlar izleyicilere.. Zaten televizyonun çok ciddi bir rakibi var artık o da internet. Dolayısıyla televizyona insanları bir şekilde çekmek adına kadınları cinsel obje olarak kullanıyorlar ne yazık ki ancak alan memnun satan memnun bu durumda bize televizyonun tuşuna basmaktan başka bir söz hakkı doğmuyor. Tek ve en etkili geribildirim o kumandanın sahibi olarak off tuşuna basmak. Dahası yok.

    0|0
    0|0
    • bendee bakmıyorum zaten ama bu sorun çözülmez eskıden daha kötü idi şimdı şifrelı kanallar var eskıden Show tvde gece çıkardı

    • gecesi gündüzü yok artık ahlak yerlerde. Aileyle oturup izlenebilicek dizi veya program çok az kaldı. O yüzden TRT iyi mesela biz kıymetini bilmemişiz yıllarca onu farkettik evde bir süredir. Çok kaliteli ve seviyeli yayınları var. Devlet kanalı olması dolayısıyla tabi bunlar.

    • doğrusun ben 1 kurtlar vadisi bir de karadayıya bakıyorum denk gelırse oda hele bu güldürü fılımlerı hep bel altı espırı ve harekerler

  • Arz talep meselesi.

    0|2
    0|0
  • erkek zaafından faydalanılıyorr siz de almayarak tepki gösterebilirsinizz

    0|1
    0|1
  • Bu tür şeylere erkekler tarafından zaaf var ve bunu sonuna kadar kullanıyorlar

    0|0
    0|1
    • evet onlarda bunun farkında ama bir güzzellık yarışması var vs var deyınce çoğu kızda ünlü olacağım dıye iç çamaşırı ile dıkılıyor milletın karşısına

  • Müjdeler olsun bu ahir zamanda tesettürlü genç kızlara..Bas tacısınız basss.

    0|1
    0|1
    • bunu dalga geçmek için söyedınse yazık sana sen gerçek bır Müslüman kızın tırnağı olamazsın yok deyılse çok güzel sçyledın

    • Hepsini Göster
    • benımle daha zor ben hiç bır kıza teklıf edemem konuşamam utangacım ıkı lafı bı araya getıremem heycanlanırım işte az bır işim var burda isen sohbet etmek isterım eklesem sakınca varmı

    • istemiyoruz sanırım hayırlı bayramlar dılerım sana

  • Evet malesef böyle ama buna tek kadınlar karşı çıkarsa çözülmez ve kaç erkek karşı çıkar sence?..

    0|0
    0|0
  • ahir zamandayiz cok birsey bekleme insanlardan

    0|0
    0|1
  • evet ar namus yerlerde. Ben giyimime dikkat ederim mesela. Dünyada vaziyet çok kötü çoook.

    0|0
    0|1
    • bence en güzel gıyım tarzı pardüse üzerine eşarp olanı içine kot gıysın ama dışarda pardüselı olsun başı kapalı

    • ben açığım ama kapanmak güzel bisey.

    • bır dene istersen dışarı çıkarken de pardüselı eşarplı çık ne dersın ben açıklar ahlaksız demedım dıyememde ahlak edep baş kapatmakla olmaz

  • Aynen öyle kardeşim, basit bir kraker reklamında bile cinsel içerik var... çok yalnış

    0|0
    0|0
    • evet demı dondurma çikolata reklamlarıda cabası bu düzelmezde en azından siz kızların onların yaptığını yanlış olduğunu anlayıp ona göre giyiminize dıkkat etmenızdır

    • tabiki de ama ilk önce erkek zihniyeti düzeltilmeli, kadınları yürüyen cinsellik olarak görüyorlar, kişiliği kim olduğu, ne yediği ne içtiğinin hiç önemi kalmadı..

    • erkek görügü ilede istek duyan bır varlık olduğundan görünce hissediyor düşünüyor hayal edıyor

  • artık tersi de mevcut

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Peki dorum bunda kadınlarında suçu yok mu sence yani kızların bir şeyi elde etmek için özellikle kariyerlerinde yükselebilmek adına bir an evvel para kazanmak adına kadınlıklarını kullanmaları ne kadar doğru ?

    0|1
    0|0
    • onlarda bunu bıldıklerı için yapıyorlar zaten

    • bu biraz yumurta tavuk ilişkisine döndü aslında her iki tarafta arz ve talebi oluşturuyor. Buna yasal olarak dur denmezse işiler daha da karmaşıklaşır ve bu toplumun psikolojisine de yansır.

  • insanıın, insalığından kaynaklanan bir zaafı var ve reklmcılar bu zaafı başarılı bir şekilde kullanıyorlar... Kadınlar buna itiraz etmeli, vucudumuz kapitalst bir meta değildir, demeliler...

    0|2
    0|0
  • Bir kadın çırılçıplak olsa bile bence ortada cinsellik söz konusu olmayabilir. En azından daha önce bu tür ortamlarda bulundum, cidden ortada "seksi" olmak gibi bir durum yoksa herhangi bir etki bırakmıyor.

    Ama reklamlarda kadınların satılık bir mal gibi gösterilmesi gerçekten de çirkin. Pisuarda işerken bile karşımda kadın resmi gördüğüm oldu (reklam ajansı reklamı), rlaşırı itici bir durum. Ayrıca bu sıfır bedenli kadın figürleri bence kadınların da psikolojisini bozuyor.

    Reklamcılar için durum basit, kadın resmi kullanırsan erkeklerin de kadınların da ilgilisi çeker bu diye.

    0|0
    0|0
  • Kadın dondurma mı yiyor yoksa töbe ya. Daha yabancıların ülkemizde oynatılması yasak olan çok reklamı var onlar oynasa var ya halimiz nice olur. Para için yapılıyor her şey. Bu dünyada tek anlamadığım şey zaten para. Ya kağıt ya bildiğin kağıt hiç bir değeri yok . Altın gümüş desek neyse onların zaten doğa içinde değerleri mevcut. Ama kağıt garip geliyo keşke Lidyalılar parayı bulmasaymışta al gülüm ver gülüm diye takasa devam etseymişiz hem böylece kimse fakir olmazdı herkesin elinde hiç değilse yiyeceği olurdu. Düşünsene sana 1 kilo patates lazım adamda var adamında soğana ihtiyacı var. Sende soğan var ama kullanmıyorsun zaten soğanı ver patatesi al bence daha mantıklı :)

    0|0
    0|0
  • biz de mal mal bakıp ''ooooo karıya bak, analar neler doğuruyor'' demesek en azından daha az olur diye düşünüyorum

    2|1
    0|0
  • sende elinde kumanda cevir televizyonu bitsin ben öyle yapıyorum bakan bakar bakmayan bakmaz bu tercih meselesi

    0|0
    0|0
  • arkadaşım öyle duyarlı filan olmaya gerek yok. yani hassas adam moduna girip kız kaldırmaya çalışmak ve buna cevap yazanlara da ayrı bir parantez açmak şart ama nerde :) gerçekci tarafından bak bu dediğin arz-talep meselesidir, budur değişmez. herkes hayatının bir evresinde bunu yaşar, söylediğin sadece bedene yansımış bir tutumudur sadece.

    Nihayetinde erkeğiz yani maymunlara mı iştah kabartılacak ? estetik altında gidiyor işte..

    0|0
    0|0
  • laf ettın sen kotu oluyosun

    0|0
    0|0
  • Geçen gün futbol maçlarına bakarken youtubeda bı anda kadın videolarına danslara kadar gitmişim durum vahim:)

    0|0
    0|0
  • sadece erkekler değil kadınlarda kadın vücudu görmekten hoşlanıyor. kadın vücudu çok estetik tabi teşhircilik hoş değil bazen işin ... unu çıkarıyorlar

    0|0
    0|0
  • para için yapıyorlar ama milletin ahlakı bozuldu dizilerde hep açık sacık sahneler millette hep onları izliyor kimse izlemese hep şikayet etse ama nerde miilet yasak aşkların büyüsüne kapılır olmuş

    0|0
    0|0
  • Bir yerden sonra sıkıyor.

    0|0
    0|0
  • senin gibi abazalar tanıtılcak mala bakmayıp kıza bakıyorsa o senin sorunun

    0|0
    0|0
  • Malesef kadınlar erkekleri etkilemek için kullandıkları en büyük yöntem ...

    0|0
    0|0
  • o zaman türbanlılarda olmasın kardeşim o türbanda siyasi kimliğini öne çıkarıyor

    0|0
    1|1
    • ne alaka ki türbanlı olmak türban demıyelım eşarplı olmaları daha güzel kızların

  • dikkat çeksin diye ama haklısın bu konuda

    0|0
    0|0
    • bu kadın haklarıı savunucuları kadını ticaret malı olarak kullanılmasına neden karşı çıkmazlar

  • ibretlik bir noktaya parmak bastın, tebrik ederim

    0|0
    0|0
    • alan memlun satan memnun hesabı desene

    • o konu ayrı da, senin bunu yeni farketmiş olman ibretlik bir olay

Yükleniyor...