Kapat

Kimlikten din hanesini sildirme

Arkadaslar kisisel inanclarımdan dolayı kimligimden din hanemi sildirdim.

Kpssye giricem atanmama söz konusu olabilir dediler .malum hükümet...

Sizce boyle bisey var mı? Ben yuksek puan aldiktan sonra atanmama gibi bir ihtimal var mı.sonucta inanc ozgurlugu en demokratik haklarımdan.


0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Öyle bir şey olamaz merak etme.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 5

  • Senle kafa yapmislar.

    0|0
    0|0
  • işe girdikten sonra sildirseydin ya

    0|0
    0|0
  • atanabileceğini sanmıyorum...

    0|0
    0|0
  • seni keklemişler panpa :D

    0|0
    0|0
  • merkezi atamada sorun olmaz, mülakatta falan olabilir o da yerine göre.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • saçmalamasınlar kimlikle mi atanılıyo puanınla atanıyosun doldurduğun formlarda bile dinle ilgili seçim yapman gereken bir hane olmuyor. insanlar kafayı mı sıyırdı bu nedir abi ya!

    2|0
    0|0
    • Tesekkur ederim canimi sıktılar benim de . Ama devlet kadrosuna birini alırken herseyi inceleniyormus falan dediler .bu da sana sorun cikartir. Dediler

    • bebişim çok önemli pozisyonda mülakatla girilen torpil gerektiren bir yere girmiceksen kimse senin hiçbir şeyine bakmaz

    • Sosyolog olucam

  • Akp li olmayanlar atanmadı diye bir haber çıkmıştı ama bilmiyorum. Yine de doğru bildiğini yapmak en önemli şey. Sen bunun için endişelenme, onlar da takılmaz takılacakları da varsa.

    1|0
    0|0
  • Yok öyle bir şey ya

    0|0
    0|0
  • oha öyle bişe yapılabiliyormuyuz? nası yaptın nere nasıl başvurdun?

    0|0
    0|0
    • Nufus mudurlugune gidiyosun. Fotograf goturuyosun.5 tl ödeme yapiyosun dilekce veriyosun.gerci artik dilekceyi senin yazmana gerek yok onlarin elinde hazir var imzalayip gecersin.yine de gotur istiyosan. 5 dkda yeni kimlik hazır

Yükleniyor...