Herkes neden tek takılıyor?

aynı konu binlerce kez açılıyor..yani aynı başlıktaki sorualra yorum yapmak yerine bende sormak istiyorum diyoruz bunun sebebi nedir..? turk halkı ortak işe yatkın değil galiba..:)) herkes nezle olduğunu buraya yazıyor ama aynı başlıktaki sorulara cevap vermiyor..bu formun bir espiriside kalmadı..


0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

  • Yeni malzeme üreticek kapasiteye sahip olmayanlar onlar takılma sen onlara ;) Soru arasında ki kelimelere değiştirince ç/alıntı olmuyor onlar gündem neyse herkesteki soru o amaç soru sormaktan çıkmış yani.

    1|1
    0|0
    • form çok saçma olmuş herkes ben ben ben diyor..aynı saatler arasında aynı soruyu tekrar yazıyorlar amk bir turlu bıkmadılar..açılmış bir soru yaz ne olacak yani illa sen açınca bir yerlerin bir yerlere mi gelecek..

    • Sonunda soru işareti olan her cümle soru sayılmaz ;) Göğüs bedenini vücuduna uyumlu olup olmadığını kendi kestiremeyip burda soranlar varken çok fazla bişey beklememek gerek ;)

    • o kadarını bilemiyecm senin meme ölçülerin kaç..ama en azından yukarda herkes neden tek takılıyor diye sormuşum turkçesi orta derecede olan biride neden olduğunu uyazabilir..mesala turk halkı çok artistir..ya da insanımızn götü çok kalkıktır kimsenin sorusuna tenezzül etmez kendi sorar cevaplarını verebilir..

Kızlar Ne Diyor 4

  • Yorumları uzun uzun cevaplamışsın harbi takmışsın sen bu konuya yazık ya cidden bu kadar yalnız mısın yoksa hasta mısın ?

    Sanane ufaklık kim ne sorarsa sorar herşeyi bu kadar ciddiye alma sokağa çık şimdi oksijene ihtiyacın var.

    1|0
    0|1
  • bu çocuk çok haklı (:

    0|1
    2|1
  • soruyu anlamadım

    0|0
    0|1
  • anlamadı ben

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bu bir cevaptir. Baska hic.bir amacla kullanilamaz

    0|2
    0|0
  • belkide bunun nedeni insanların kısa süreçler içinde iletişime geçme isteğidir ? bir de nezle oldum başlığı aramak var o da ayrı bişey yazarsın cevap gelmez :)

    0|1
    0|0
    • aramasına gerek yok her ks fgormuna baktığımda aynı ekranda 3 tane dötünü kaybetmiş kişi başlık açmış..peki bu iletişime geçme kaygısını neden..aynı başlıktada çok güzel iletişime geçilir sorular cevaplar sohbetler edilebilri..ben bzane 2 hafa soru sormadığımı bilirim sorualra cevap yazarım..soru sormak bir farkındalık mı oluyor..

    • bende aynıyım.Açtığım başlıklar sınırlıdır. Belkide ilgi toplamak için açıyorlar anlamıyorum tabiki.

      tek anlam verebildiğim nokta cinsellik bölümündeki başlıklar azıp azıp buraya yazıyolar

      -"hadi kızlar - erkekler nasıl bu böyle oluyo "gibi.Sanırım hava atıyorlar bu facebooktaki beğenme oranı gibi falan herkes kendi içinde bir yarışmadaymış gibi düşünmeden edemiyorum :D

  • Herkes sorununun cevabının googlede buluyor...İş olsun diye burada soruyor...

    0|0
    0|0
  • TAMAM fredy

    0|0
    0|0
Yükleniyor...