Perfume the story of a murderer (Koku) filmini izleyenler açıklayabilir mi?

arkadaşlar izleyenler için soruyorum.sonu çok anlamsız bitti.sonunu anlayan ve anlam verebilen biri açıklayabilir miiii ?

teşekkürler :)


0|0
9|9

En İyi Erkek Görüşü

  • yoo ters yorum yapanların aksine sonu çok güzeldi bence..

    yani tüm dünyayı önünde diz çöktürecek bir güç olmasına rağmen elinde, sırf o güç için ilgi gösteriyorlar , kendisini kendisi olduğu için sevecek kimse olmadığını anladığı için.. o gücü kullanarak intihar ediyor işte..

    1|0
    0|0
    • Doğru yorumlamışın.Ben de aynı yorumu yazmak için girdim ama gerek kalmamış.

Erkekler Ne Diyor 8

  • Ağır spoiler var.Millet bir de hiç sıkılmadan sonunu yazmış.Peh

    0|0
    0|0
  • korku filmi cidden mi?

    0|0
    0|0
  • elemanı, üzerine döktüğü kokunun çekiciliğiyle yamyamlar gibi yiyor açlar...

    0|0
    0|0
  • hayalgücünü kullanman için film öyle bitiyor.

    0|0
    0|0
  • Kokuyu döküp yediriyor kendisini..

    0|0
    0|0
  • Adam kendi nirvana sına ulaşıyor işte sonunda

    0|0
    0|0
  • adamın kadınları öldürüp elde ettiği parfümlerin kokusunu hep merak etmişimdir acaba nasıl diye

    0|0
    0|0
    • ayneeeeen :) ben de merk ettim

  • güzel film

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • güzel filmdi yaa kadınlardan parfüm yapıyodu yaa fenaydı da tam hatırlayamadım

    0|0
    0|0
  • bugune kadar izlediğim en kötü filmdi..baya bi zaman önce sinemada izlemiştim..zamanıma ve parama çok acımıştım.sonunu hatırlamıyorum bile.bence sen de kafayı takma.çok dandik bi film)hiç izlemedin farzet..

    0|0
    0|0
  • Adam amacına ulaşıyor yapacak başka bir şeyi kalmıyor zaten öldürüleceğini biliyor ,herkes onun peşinde çünkü o da kendi yarattığının etkisiyle ölmeyi tercih ediyor.

    0|0
    0|0
  • okumuştum. sonra filmi yapıldı, izledim. adamı yiyorlar

    0|0
    0|0
  • Filmde tek hatırladığım şey ozaman ki fransa nın pisliğini ört bas etmek için insanları kokuya ihtiyaç duymasıydı o dönemi güzel yansıtmışlar onun haricinde bence de sonu saçma bitti.

    0|0
    0|0
  • filmini izlemedim kitabını okudum.

    0|0
    0|0
  • bastan ızle

    0|0
    0|0
  • kaybolmuyor ki adam sonunda

    0|0
    0|0
  • filmi izledim ama sonunu hatırlayamadım şimdi :s

    0|0
    0|0
    • doğduğu yere dönüyor.. tüm parfümü üstüne boşaltıyor.herkes melek diye üstüne geliyor.peki yaaa sonrasıııııı ?

      nereye kayboldu o adaaam ?

Yükleniyor...