Kapat

Dgs yi kazananlara sesleniyorum

Nasil kazandiniz ve hangi bolumleri kazandiniz nasil calistiniz


0|0
1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Hiç çalışmadım.

    Çok kolay bir sınav niye yaparlar hâla anlamadım . Zkü Makine müh. 2007

    0|0
    0|0
    • son 2 yıldır zormuş ama bide benim bilmediğim ortaokuldan kalma konular var ya onları halletmem gerek şu anki derslerim bir yandan zorlanırmıyım acaba diye düşünüyorum İstanbul istiyorum illa o olucak

    • ozaman mı kolaydı acaba hala bu sınav size kolay geliyor mu? bende inşaat müh. için giricem inş.

    • Bu sene sınava girdim hiç çalışmadım sürede sıkıntı yaşadım bilgiden ziyade bir soruya 1 dk. fazla süre ayırdım unutmuşum haliyle seneler geçti buna rağmen 275 kusur puan aldım .

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 1

  • Arkadaşım Malzeme ve Metalurji Mühendisliği'ni kazandı. Dershaneye falan gitmişti.

    0|0
    0|0
    • Dershaneye gitmicem ben

    • Ben onun dershanesine gittim, deneme sınavlarına falan baktım. Çok fazla kolay. Dershaneye gitmene gerek yok bence de.


      Bakırköy'de bi' yere gidiyordu o.

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 1

  • dershaneye gitmedim bir ay çalıştım sonra çalışıcak bişy bulamadım sınavda ki süreden haha az zamn verip geçmiş yılın sorularını deneme olarak çözdüm kazandım ilk bine girdim oldu bitti :) dershane falan hikaye

    0|0
    0|0
    • 1. sınıf genel not ortalamam 2.61 İstanbul üniversitesi işletme bölümünü istiyorum yapabilirmiyim dershaneye gitmeden sen hangi bölümü kazandın

    • Hepsini Göster
    • aöf ben bizde sınıf yok :(

    • sen yne de yüsek tut :)

Yükleniyor...