İzdivaç (Evlendirme) programlarına katılmayı hiç düşündünüz mü? / düşünür müsünüz?

İzdivaç (Evlendirme) programlarına katılmayı hiç düşündünüz mü? / düşünür müsünüz?

  • Asla düşünmem
    60% (9)100% (2)65% (11)Oy Ver
  • Bazen düşünmüyor değilim
    27% (4)0% (0)24% (4)Oy Ver
  • İzliyorum beğendiğim biri olursa çıkarım
    7% (1)0% (0)6% (1)Oy Ver
  • Programlardan haberim bile yok
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Ben katıldım
    6% (1)0% (0)5% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
19|6

En İyi Kız Görüşü

  • A asla derim.. neyse devam etmeyeyim :))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • asla öyle bir şey aklımdan bile geçmedi çok mantıksız geliyor oradaki insanların içten ve samimi bir şekilde hareket ettiğini düşünmüyorum.

    0|0
    0|0
  • bakkal, kasap, manav vs herkesin koca aradığımı bilmesine gerek yok

    0|0
    0|0
  • kısmetin nereden çıkacağı belli olmaz

    0|0
    0|0
  • düşünmedım.ızdıvaça cıkan arkadasımda oldu,hatta dun bugun ne gıyseme cıkan bır arkadasımda oldu.genelde boyledır bır programa katılırsın devamı gelır.hıç dusunmedım eger bıgun soytarı olmaya karar verırsem kesınlıkle katılıcam

    1|0
    0|0
  • Asla düşünmem

    0|0
    0|0
  • Asla sadece izleyici olarak katılmayı ısterdım

    0|0
    0|0
  • Asla. Zatn o programlara baktigim zaman sasiriyorum. Gayet guzel ve yakisikli insanlar var. Disarida cevrelerinde bulamayip oraya mi gdiyorlar. Sasiriyorum gerçekten.

    0|0
    0|0
  • Düşünmedim. Ki zaten yaşım erken.

    İnşallah öyle bir durumum da olmaz. Ama ayıp bir şey değil. Soğuk bakmıyorum.

    0|0
    0|0
  • hayır..dengesiz değilim ben.

    0|0
    0|0
  • Asla düşünmem

    0|0
    0|0
  • Asla düşünmem

    0|0
    0|0
  • 80 yaşında tonton bi teyze olunca katılmayı düşünmüyo değilim:)

    0|0
    0|0
  • kafayı yemedim henüz

    0|0
    0|0
  • Olabilir... Niye olmasın. Ama normal dünyadan umudumu kestiğimde ancak.

    0|0
    0|0
  • asla asla ve asla düşünmem

    0|0
    0|0
  • Daha evlenmeyi düşünmüyorum ki izdivaça çıkmayı düşüneyim.

    0|0
    0|0
  • Bazen düşünmüyor değilim

    0|0
    0|0
  • reddedilmek de onu kabullenemem ben

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • 1 son model arabam, 1 evim, 1 yazlığım, Bankada param yok.. Bu yüzden o sisko ama cirkin kadınların beni kabul edeceğini sanmam...

    0|0
    0|0
  • Düşünmedim düşünmem

    0|0
    0|0
  • Bazen güzel hatunlar gidiyo acaba gitsem mi bende :P

    0|0
    0|0
  • evlenmeyi düşünmüyorum ne programla ne programsız

    0|0
    0|0
  • 30umdan sonra belki

    0|0
    0|0
    • o ne demek :) 30 dan sonra işim yaş zaten ancak orası paklar beni dersen fena bozuşuruz haberin olsun :)

    • sırf cevap vermek..itiraf ediyorum :D

  • düşünmemm

    0|0
    0|0
Yükleniyor...