Babamin telefondaki resim!??

Moralim cok kötu ve ne dusunecegimi bilemiyorum!

Benim babam genc birisi, 41 yasinda daha. Mutfakta telefonunu görunce bir resimlerine bakiyim dedim, icinde ben varmiyim diye ve bakmaz olaydim!

Babamin telefonunda bir kadin resmi vardi ve bu kadinin ustu ciplakdi, g*gusleri gözukuyordu!

Bu olay beni cok rahatsiz etti ve 2-3 gun sonra telefonunu yine aldim ve internette girdigi gecmis sitelerine baktim ve s*x, p*rno gibi seyler buldum!

Tamam erkekdir bakar diye kendimi avutuyorum ama olmuyor.

Sizce cok mu abartiyorum yoksa babamin yaptigi gercekten yanlis birsey mi?

Yardim edin lutfen :((


0|0
1329

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben babamın p*rno CD'lerini bulduğumda şok olmuştum. Gerçekten moralim bozulmuştu hatta kırıp çöpe attım hepsini. Babamla da kavga etmiştik.

    Tuhaf bir duyguydu. Ama şimdi olsa anlayışla karşılarım. Sonuçta ben de izliyorum, neden adama kızayım ki? Babam olduğu için adamın cinsel duyguları olmayacak mı? İyi bir şey değil ama hayatın gerçekleri.

    0|1
    1|1
    • Hadi ya sende mi böyle birsey yasadin. Evet zaten anlayisla karsilamaya calisiyorum, hic görmemis gibi yapiyorum.

    • Unutursun zamanla. Çok acayip bir şey değil ama insan tuhaf oluyor işte. Kötü bir durum ama hemen hemen her erkek yapıyor zaten. Bunu bilerek canını çok sıkma.

    • Bunu duyduguma sevindim, hic olmazsa cogu yapiyormus :) tskr ederim

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 28

  • Şu açıdan bakman lazım

    Her ne kadar olgun yaşlara gelinmiş olsa da insan geçmişten parçalar taşır her zaman, bu alışkanlıklar olur, huylar olur...

    Elbette ki hoş bir durum değil, fakat babandan tiksinme bir genç neden bakıyorsa o da aynı sebepten bakıyor...

    Baba olunca bir garip geliyor insana fakat umursamamaya ve görmezden gelmeye çalış çok sorgulama.

    1|0
    0|0
  • Annenden ayrıysanız veya anneni kaybettiyseniz normaldir...

    0|0
    0|1
    • Yok hayir evliler

    • O zaman bu durumdan duyduğun rahatsızlığı babana farkettirmelisin... Doğrudan söyleme ama imasını yaparak utandırabilirsin...

  • baban 41 yaşında mı yavrucum sen kaç yaşındasın peki o zaman.benimki bile 46 yaşında :D

    0|0
    0|0
    • 18 yasindayim

    • Hepsini Göster
    • çok mu saçmalamışım :) bu aralar böyleyim kusura bakma :)

    • Evet en buyuk benim, bir kucuk kardesim de var

  • ya benim babama pc yi versen ortalağın anasını ağlatacak yani her erkekte oluyor işte yapacak bişey yok

    0|0
    1|0
  • erkek en azından

    0|1
    0|0
  • Kendi adına düşün; Sen çıplak bir erkeğe baktın diye (p*rno veya değil) kötü bir insan mı oluyosun?

    Gidip anneni aldatmasından iyidir...

    0|0
    0|0
  • Benim sınıftan kız arkadaşım da aynı şeyleri yakalamış ama annesi yaşamıyor yaptıgı bu drumsa normal oblir

    0|0
    0|0
  • annen başım ağrıyor demişse o da girmiştir.

    0|0
    0|0
  • abartma yav baksın nolck

    0|1
    0|0
  • Annen ilgiyi tam göstermiyorsa bundan dolyı olabilir

    0|0
    0|0
  • erkekler yapar böyle şeyler bence babanı rahat bırak oda hayatını yaşasın.sonuçta onunda mutlu olmaya hakkı var ve o bir erkek zaten gayet normal kafana takma yani:)

    0|0
    0|0
    • Zaten hicbirsey olmamis gibi davraniyorum, tesekkur ederim takmamaya calisacam

    • iyi olur boşu boşuna huzursuzluk çıkar yani.

  • erkeklerde normal olan bişi bu

    0|1
    0|0
  • kaçak et kesmesinden iyidir,bırak adamcağız baksın :D onlarıda yapmasa pavyondan cıkartamazsınız vallaha sonra

    0|0
    1|0
  • annene belirt durumu baban yoldan cıkmıs

    0|0
    0|0
  • Arayış içinde anlaşılan ve bu rahatsız edici..Bir süre sonra resimler ve siteler kesmez birilerini düşler ister..Anne'ni aldatır...Kapınızda sizi bekleyen bir mutsuzluk var..

    0|0
    1|1
    • Yok hayir öyle birseyi yapacagini hic sanmiyorum, allah korusun.

    • Hepsini Göster
    • Playboy mu? Whaaat? yokya sacmalma

    • Hade lennn..uğraşamayacam sizlerle,ileride beni hatırlarsın...Arayış içinde bir erkek düşlediği kadınlar var daha neyi tartışıyorsunuz...

  • ben bir yaştan sonra bakılmıyor sanıyordum ama işte asıl o yaştan sonra bakılıyormuş.

    0|0
    0|0
  • belki de gay dır takma kafana çok

    0|0
    0|0
  • Bunun babası yoldan çıkmış mk liseli sanki :D

    1|0
    0|1
    • Ya öyle deme :(

    • Öyle kızım ben lisedeyken telefona çıplak kadın fotosu atiyodum sence normalmi? :)

  • Yasi onemli degil 18-24 yasinda kizi olan bir babaysa yapmamali hos degil

    0|0
    0|0
    • Evet 18 yasindayim :( bencede hos degil

  • sana ne allah askına ben onu anlamıyorum

    0|0
    3|0
    • Nasil banane kardesim, o benim babam!

    • BABANSA BU NORMAL ANORMAL BİRŞEY DEĞİL ANLADIN MI pardon capslook acık kalmıs.

  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 13

  • erkek bakar mı ?

    bu düşünce tarzını değiştir annene söyle durumu

    0|2
    0|1
    • Anneme söyliyemem, yapamam

    • Hepsini Göster
    • Yav he :D

      Bu sitenin şu olayını çok seviyorum; Level arttıkça bilgi azalıyor.

    • biligymiş. sapık zihniyetlisin. kılıf uydurma gelipte

  • erkek bakar yapar cumlelerni hiç azetmem annene durumu oldugu gibi anlat bilsn babanın ne mal oldugunu tlfdaki seyler hiç hos değil almıs yasını basını ...

    1|1
    0|0
  • Bende öyle birşeyle karşılaştım oyüzden babamdan nefret ettim biraz .Zaten sohbetim yoktu artık hiç muhatap bile olmak istemiyorum.Babam biryere gitmişti sanırım telefonla uğraşırken telefonu bırakmış öylece biyere gitmişti annemde babanın telini al bak bakalım rehberinde kimler var demişti afrikadan yeni gelmişti ozaman.Bende telefonu elime aldım başımdan aşağıya kaynar sular döküldü zenci adam zenci kadın bildiğiniz p orno yani.video kalitesiz bide telefonda dandik.Annemde başımda bekliyodu bak dedim oda o ne diye anlamaya çalışıyodu gözleri tam net görmediği için yaşlılık.Ama anladı sonra uuuu dedi ben sorarım ona kaç yaşında adam terbiyesiz falan dedi söylemiş ona bide çocuğunun eline geçer diye düşünmüyomusun terbiyesiz falan demiş.Oda yok iş arkadaşları atmış telefona bilmem ne e attıysa sil yalanlara bak ne izliyon.Ay aklıma getirdin .Bilgisayarımın özgeçmişine baktığımdada görmüştüm ayıp şeyler yazıp aramaya çalışmış.O girdiği zamanlar bakmıştım ne yaptı diye

    0|0
    0|0
    • Bende videolar felan buldum, cok kötu oldum :( Seninde durumun kötuymus uzuldum :(

    • Evet ya aslında normal bir durum ama edebiyle yaşaması lazım.ama bizim görmememizde lazım.Bide benim babam 57 falan yani.Prostatı vardı bide adamın nelerle uğraşıyodu

  • Birincisi babanın telefonunu karıştırman çok yanlış. İkincisi bunlara erkek milleti diyoruz. Üçüncüsü bence babanla ikisinin resmi olmasındaysa ulaşamayacağı şeylere bakması daha iyidir en azından göz zinası sadece.

    1|1
    0|0
    • kesinlikle katılıyorum bir çocuk babasından habersiz telefonuna veya özel eşyasına bakmamalı ve dokunmamalı

  • hoş değil ama abartıyorsun bence. aman ben p*rno izlemem, aman kadın resimleri dikkatimi çekmez diyen erkek yalan söyler.

    0|0
    0|0
  • bu durumda dolaylı yollardan anne ve babanın birbirleri ile ilgilenmeerini söylemen anneni işkillendrip babanıa mahçup etme bence

    0|0
    0|0
  • fazla abartıyosun bnce

    0|0
    0|0
  • babanla konuşmalısın bu konuyu

    0|0
    0|0
  • Ya bide sen babanla mı yaşıyorsun? Annen yokmu ya da neoldu ayrıldılar mı.Tek çocukmusun bide

    0|0
    0|0
    • Hayir annemle babam evliler, 15 yasinda erkek kardesim var

    • hı pardon ben bakar kısmını bekar olarak okumuşum.d ozaman annene söyle canım uyarsın babanı

    • Yapamam, cok utanirim hem nasil söylerim ben bunu? Of bence en iyisi unutmak...

  • bılemedım kı valla ://

    0|0
    0|0
  • erkek sonuçta

    0|0
    0|1
  • Bende babamın telefon gorusmesini yakalamıstım.. Her baba yapıyor yapacak bısey yok gidip soramıyo insan

    0|0
    1|0
    • Evet soramiyorumda, hic görmemis gibi devam ediyorum :((

    • Unutucaksın mrk etme

  • Kırkından sonra azanı teneşir paklar.. Normal falan değil annene söyle saklama sakın... Başka şeyler yapmadığı ne malum...

    0|0
    1|0
    • Anneme söyliyemem ben böyle birseyi :(

      Yok baska birseyler yaptigini zannetmiyorum (insallah)

    • o zaman babanı takibe al emin olduktan sonra söyle.

Yükleniyor...