Konuşma veya yazışma dilinde insanların hatalarına dikkat eder misiniz?

Bile bile veya kısaltma olarak yapılanlardan değilde bu ''yüreyim'' ''sevdiyim'' tarzı konuşan insanları hiç hazzedemiyorum.Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler:
Arkadaşlar soruyu yanlış anlayıp bu kadar üstüme gelmenize gerek yok ben ufak hatalardan bahsetmiyorum bariz insanı rahatsız eden hatalardan bahsediyorum soruma tepki gösterenlerin hiçbiri eminim ki normalde bu kurallara dikkat etmiyordur.

0|0
20|24

En İyi Kız Görüşü

  • açık açık cahil , eğitimsiz gibi geliolar bana , kuzenmn nişanlandıgı çocuk facede bişeyin altına yiyenim yazmış mesela yegeninden bahsederken hemen orda notunu verdim yani, bitti benm için bazı küçük sanılan seyler çok büyük şeyleri ele veriyor bence

    1|0
    0|1
    • Aynen kesinlikle katılıyorum.

Erkekler Ne Diyor 24

  • "Haz etmiyorum" dur doğrusu. İnsanları değil "insanlardan" olacak. Şimdi git buradan.

    2|1
    1|0
  • dikkat ederim ama söylemem

    0|0
    0|0
  • Soru içeriğinde yazım hataları yapmışsın. Başkalarının hatalarına dikkat çekeyim derken kendin aynı hatalara düşmüşsün.

    -"değilde" yerine "değil de" olacak. -de bağlaç çünkü.

    -"insanları hazzedemiyorum" değil "insanlardan hazzetmiyorum" olacak.

    -Ayrıca cümlelerde noktalama işaretlerinden sonra yeni cümleye başlarken bir karakter boşluk da bırakılması gerekir.

    1|0
    1|0
  • sempatik bulurum ben neden öyle düşünüyorsunki ?

    0|0
    0|0
    • yok gerçekten dikkat ediyorum ama sempati oluşturuyor bazı insanlar içinn

  • dikkatimi çeker takılırım bazen de gülerim ve karşıdakilein de hoşuna gitmiyor sanırım karışılmak kimsenin hoşuna gitmez ama ne bilim kötü bir amacım yok yani kendim de yazarken dikkat ederim kendini tam ifade edebilmek için.

    0|0
    0|0
  • Ederim. Mesela cümle sonlarında noktadan sonra boşluk bırakılır ikinci cümle için. Sen bırakmıyorsun. Ayrıca verdiğin tırnak içindeki kelimelerin arasında virgül, yine, virgülden sonra bir boşluk ve yazı gelir. :)

    0|0
    0|0
  • "Değil" yerine "deyil" yazanları öldürmek istiyorum. Bir çok yazım kuralı görüyorum, hatta bende zaman zaman farkında olmadan yapıyorum. Ancak bu hata beni nedense çıldırtıyor.

    0|0
    0|0
  • Çok dikkat ederim bende. Mesela senin yazında bir hata çarptı gözüme hiç hazzedemiyorum demişsin hazmedemiyorum yahut haz etmiyorum demen lazımdı kanımca ya da sayende bilmediğim bir kelime öğrendim =)

    0|0
    0|0
    • TDK'ye girip bakarsan ne demek istediğimi gayet iyi anlarsın.

  • Samimi olduğum bir insansa çokta takmam. Hatta makara yapar dururum. Ciddi meseleler konuşacağım, yeni tanıyacağım biriyse onun hakkında not vermeme yardımcı olur. Enteresan ama dürüstçe fikrim :D

    0|0
    0|0
  • Yazım ve imla kurallarına çok dikkat eden bir insanımdır. Doğruluğundan emin olmağım sürece bir cümle söylemem veya yazmam.

    0|0
    0|0
  • evet kesinlikle tikkat ederim çok itici

    0|0
    0|0
  • Yooo takıntısı değilim

    Ama abartı boyuta ulaşırsa sarı kartı çıkarırım :)

    cut.

    0|0
    0|0
  • cahil kalmış kesim.olabliir hayat bu.herkesin imkanı aynı deyil :Sfsdf

    0|0
    0|0
  • ederim ve anında soğurum karşı cinsse hele arkadaşımsa yüzüne çarparım hiç tahammül edemem ...yani dünyanın en güzel kızı dahi olsa soğuma sebebim...soğumuşluğum vardır...

    0|0
    0|0
  • yazışmada ederim daha çok, konuşmada zaten herkes bozuk konuşuyor.

    0|0
    0|0
  • "değilde" yazmışsın "değil de" olması kazım

    0|1
    0|1
    • "kazım" "değil de" "lazım" olması lazım :))

    • Hepsini Göster
    • tebrikler çok araştırdın mı ?

    • Yav he he hadi git buradan senle uğraşamıcam.

  • Daha kısa sürede yazmak içinmiş. 2 saniye erken gönderince dünyaya çarpacak olan göktaşını kurtaracak sanki anasını satayım:)

    0|0
    0|0
  • sokağa çıktığımda doğru dürüst türkçe yazı tabela görmüyorum artık bunlar onun yanında çok masum canım yaaa :)

    0|0
    0|0
    • örnek verdim sadece aklıma gelmeyen daha beterleri de var tabi :)

    • aslında türkçe diye saf bir dil yokki içinde arapça farsça lehçe ingilizce bir sürü karışık kelime var

  • Yapıyom ediyom diye yazanların konuşanların ağzına kürekle vurmak istiyorum.

    0|0
    0|0
  • insan artığı onlar hacı=)

    0|0
    0|0
  • abartı olmadığı sürece sıkıntı yok :))

    0|0
    0|0
  • Türkçe'yi doğru kullanmaya özen gösteririm.

    0|0
    0|0
  • Takılmam ama ben yerine bn senin yerine snn diyen insanlardan soğuyorum.

    0|0
    0|0
  • yapcam, etcez filan kullanıyorum azcık

    0|0
    0|0
    • onlar sıkıntı değil bence.Nepıon diyen sevgilim vardı ayrılma sebebi ya :D

    • :D şeylerden nefret ediyorum karşim, canıms filan var ya

Kızlar Ne Diyor 19

  • aynen aynen bende nefret ediyorum hem konuşmaları hem yazmaları çileden çıkartıyor. en nefret ettiğim yanlış yazımsa benzeşme yapılmaması.. gitdim gibi.. bide or.sbu yazıyorlar ya or.spular s.ksin seni diyesim geliyor sdasdas :D

    0|0
    0|0
  • Kelimelerdeki yanlışlar katlanılabilir de, cümle kurmayı bilmeyenler çok acı :(

    0|1
    0|0
  • hayır eğitim almamış olabilir ya da aklında tutamıyor olabilir :))

    ama gözümü tırmalayan 3 kelime var

    değil - deyil

    yanlış- yalnış

    yalnız-yanlız bunlar rahatsız ediyor :D

    0|0
    0|0
  • Ben yapmamaya özen gösteriyorum.

    Yapanlar da umrum dışı.

    0|0
    0|0
  • konuşma dilinde çok dikkat etmem ama yazışma dilinde gözüme acayıp batar en nefret ettiğim "anlamıycam" tarzındakiler :)

    0|0
    0|0
  • bazılarında ozellıkle cok takılıyorum;

    herkes yerıne herkez

    yalnız yerıne yanlız

    şey kelımesının ayrı yazılması gerekırken bırlesık yazılması

    ya da yerıne ya da yazılması

    yapıyom tarzında konusanlar...

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle.böyle itici hataları görmeye devam edersem bunu takıntı haline getireceğimi biliyorum ki sanırım getirdim bile.

    0|0
    0|0
    • Hayır anlamıyorum hangi kitapta yazıyor bu saçma evrimleşmiş kelimeler :)

    • Hepsini Göster
    • Hhahah :)) çok iğrençti di mi :))

    • nickin güzelmiş :D

  • Cok sinir oluyorum ya herkese herkez diyen insanlar soğuğa sovuk diyen tipler bile gordum . cok sinir bozucu bence

    0|0
    0|0
  • bende öyle ya hiç ısınamıyorum öyle insanlara.

    gidiyom yapıyom deyil yanlız diyenlere falan. onun haricindee bişey yazarken ben de yapacağım değil yapıcam falan yazarım mesela.

    0|0
    0|0
  • Ben çok dikkat ediyorum elimde değil... Ğ kullanmaları gereken yerlerde Y kullanmıyorlar mı sinir kat sayım 500 oluyor. :)

    0|0
    0|0
  • rahatsiz olurum ama lise veya universite mezunu biriyse uyaririm.

    0|0
    0|0
  • Sevmiyorum bu tür şeyleri

    0|0
    0|0
  • bence ne yazdıgını anlayabildigim yazılar beni sinirlendirmez. yeterki seri bir şekilde yazabilsinler.

    0|0
    0|0
  • ederim etmez olur muyum?

    0|1
    0|0
  • Konuşmada evet ama yazışmada çok bariz şeyler olmadıkça önemsemem

    0|0
    0|0
  • çakma tikky can onlar...:)

    0|1
    0|0
  • Sevgilim bana sevdiyim, yureyim derse ayrilirim.

    0|0
    0|0
  • evet .

    0|0
    0|0
  • Evet ederim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...