Türkiye nin politik yapısı

Arkadaşlar Türkiye sosyal bir devlet mi yoksa kapitalist sistemle yönetilen bir devlet mi ? Ben kapitalizmin dünyayı sardığını düşünüyorum sizin düşünceleriniz nedir


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • bugünlerde faşist takılıyor

    1|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • sorulması bile saçma tabiki kapitalist

    0|0
    0|0
    • saçma mı AKP ye oy veren kesim var onlar sosyal devlet olduğunu savunuyor saçma mı yine ?

    • akp liler ayrıca kendilerine oy vermeyenleri hain olarak görüyor,"siz,biz"diyor.bir ara tayyip bunlar terörist gibi laflar etmişti.kapitalisttir bugünün yapısı maalesef.gerçekler acıdır.

Erkekler Ne Diyor 6

  • tabii kapitalist herşeyiyle onlara çalışıyoruzzz demekki bu devran böyle dönüyor bütün gelenlerin hepsi aaynı

    1|1
    0|0
  • Aslında sosyalizmde kapatalizmde aynı kökenin düşünceleri herzaman üst kademe götürüyo malı onun için artık yeni bir akım çıkmalı ortaya cumhuriyetin gerçek yapısı olan halk yönetimi başa çıkanlarda halktan geldiğini unutmıcak ve okumuş insanlar geçicek başa siyaset okusun sosyoloji okusun tarih okusun böle dallardan daha iyi idareci olur...yani iş adamlarını milletvekili yapıyoz sonra adam servetini servet katıyo

    0|1
    0|0
  • valla Türkiyenin ne olduğuna ben bile karar veremedim

    1|1
    0|0
  • Kapitalist olunca sosyal devlet olunmuyormu? yani iki bir arada olunmuyormu sence? Soru yanlış bir kere.. :)

    Ayrıca kapitalizm zaten bütün dünyayı sardı sarmaladı bugün çin halk cumhuriyetinin yönetim şekli bile tek partili kominist sistem olarak geçiyor ama adamlarda bildiğin kapital düzen işliyor.

    Kapitalizmin en az işlediği ülke kuzey kore.. oradada ülke kendi kendine yetemediği için açlıklardan dolayı ölümler oluyor.

    0|0
    0|0
  • aynen.Türkiye artık kapitalisttir:S

    1|0
    0|0
  • özelleştirme idaresi var devletin :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...