The o.c dizisini izleyenler?

herkese selam.size sorum the o.c dizisini izleyen veya izlemiş olanlar varmı?dizi hakkındaki görüşleriniz neler ben izliyorum bu arada hatta bağımllık yaptı galiba:) 4 günde 30 bölüm izledim sadece izleyenlerinde görüşlerini almak istedim izlemeyenlere de tavsiye ederim


0|0
5|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Ah ah az izlemedim sabah kalkıpta tvde.Filmin sonu kötü bitiyor ama üzücü.

    0|0
    0|0
    • sonu derken 4. sezonun son bölümü demi

    • Hepsini Göster
    • ryan-marissa bencede öyle:)

    • He aynen. :) Marissaya uyuz oldum.Durmadan sevgili değiştiriyor

Kızlar Ne Diyor 5

  • güzel ama sonra ryan biraz saçmalıyor

    0|0
    0|0
  • Çok güzel bir diziydi sıkmıyordu insanı şu an medcezire bakıyorum resmen çalmışlar replikleri bile bende senin gibi günde en az 5 bölüm izlemeden bırakmazdım

    0|0
    0|0
    • aynen replikleri bile aynı ya inşallah tutmaz:) dizi o kadar güzelki bazen 4-5 bölüm izlediğime pişman oluyorum çabuk bitcek diye:)

  • Adını çok duydum ama izlemeye üşendim nedense

    0|0
    0|0
  • çokkkkkeski bir dizi...

    0|0
    0|0
  • Adı çok güzelmiş :D :D

    0|0
    0|0
    • açılımı the orange county düşündüğün şey değil yani:)

Erkekler Ne Diyor 4

  • Ben izlemedim

    0|0
    0|0
  • izledim beğenmedım bıraktım

    0|0
    0|0
  • ben de izliyordum hatta dizi müziğini bir zaman telefonumun melodisi yapmıştım

    0|0
    0|0
  • güzel mi bende izlicem güzelse :D

    0|0
    0|0
    • evet çok akıcı amerikan dizisi bu arada

    • Hepsini Göster
    • the orange county bizimkilerde uyarladı medcezir adıyla duymuşsundur belki

    • bu gece başlıcam kardeş eyw :D bakalım güzel mi

Yükleniyor...