Tipim hakkında yorumlarınızı bekliyorumm?

sorumun silinmesini istemiyorumm arkdaşlar bir kere silinmişti yorum yazalara resim koy diyorsunuz sonra soruyu kaldırıyorusunuz ..evet foto benim ve merak ediyorumm sizce tipim nasıll 10 üzerinden oylarsanız sevinirim...

Güncellemeler:
yeni fotolar attım arkadaşlar bakarsanızz sevinirimm...

0|0
136

En İyi Kız Görüşü

  • offf çok fenasın sen rakamı roman harfleriyle yassam olurmuu ..

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 12

  • 6-7

    Bence biraz daha ciddiyet ve daha yakışan bir saç tipiyle 7 olur.

    Sakal konusunda karar veremedim.

    Neyse zaten bence demiştim.

    Hadi git açıl kıza :D

    1|0
    0|0
  • iyisin 10üzerinden 8

    1|0
    0|0
  • 10/6

    0|0
    0|0
  • İyisin bencede ama birkaç fotoğrafında olsaydı herkes daha rahat eleştirirdi kusurlarını falan söylerdik 10 üzerinden 8 veya 9 birkaç fotoğraf daha atsana :D

    0|0
    0|0
  • 10/6 tipime uymADgından belkıde

    0|0
    0|0
  • 10/7 :)

    1|0
    0|0
  • kaşların biraz daha ince saçlarında daha uzun olsa çok iyi olurdu

    0|0
    0|0
  • Bugüne kadar tanıdığım en yakışıklı erkeksin.

    0|0
    0|0
  • Yakisikli cocuksun 10/8-9

    0|0
    0|0
  • 10/6,5

    İyisin iyi.

    0|0
    0|0
  • tipim değilsin 10/2

    1|0
    0|0
  • İyisin bence.ortalamın üzerinde.8 iyi gelir sana :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Çoktandır tipim nasıl sorusu görmemiştim :) özlemişim sizi keratalar :) link

    1|0
    1|1
  • olumsuz yorum yapacak arkadaşların ilk önce bir aynaya bakmalarını rica edeceğim . senin sorunada gelirsek kardeşim tip konusunda bu kadar takıntılı olmamalısın .

    0|0
    0|0
  • anime kafası gibi saçı 3 numara yap o alt kısımda sakalı fazla bırakmışsın çok orantısız düzeltirsen 10 üzerinden 4lük bir tipin olur

    0|0
    0|0
    • 3 numara yap dememin nedeni saçın dökülmüş fazla açık var çok kötü duruyor komple 3'e vurdur

  • bence kötü tipsin..benim fikrim..nolur sen kendine bak,aynaya bak falan yazma..ben sormuorum,sen sormuşsun..

    0|0
    0|0
    • teşekkürr kardeşimm yoo sorunn değill :D

    • zaten tipin yüsde 98i boydur.sende o yok bir kere.1.78in altının iyi tip olması mümkün diil cok cok istisnai bir tipin artı vücudun yoksa..bide gördügüm kdrıyla iri ypılısın çok o boya göre..tam tıknaz tipsin yani (yanlış anlama bnde malesef cok kötü herifim) Allahın takdiri,zaten herkes dalyan gibi yakışıklı olsaydı o tiplerin bir önemi klmazdı...sen para katsayını arttır abicim top class bir hatun istiosan..

  • 0|0
    0|1
  • yorum yapmayayım ben

    0|0
    0|0
Yükleniyor...