Depresyondayım :( aynaya bile bakmıyorum....

kendıme bakınca korkuyorum boyle ne bılıyım tıpım meksıka daki gangaster kartellerıne benzıyor gıbı hıssedıyorum :(

link

link

link

link

Güncellemeler:
uniye de gıtmeyı dusunuyorum aslında meslekı lıse 2 sene gecıs hakları var ya ama ıste kontajyan da sıkıntı olurmu yanı ne bılıyım yerlestırmeye gırer mıyım ki :S 2senelık gecıs de yuzde yuzde unı buluyor mu bu konularda hıc bır bılgım yok danısıcak ınsan da yok

0|0
9|2

En İyi Kız Görüşü

  • kendinle barisik olmaya calis, korkunc bir tipin yok kesinlikle, gulumse hayata, kendine guvenmeye calis, belki saclarina biraz jole surebilirsin degisik bir tarz yaratmak icin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Abartıyorsun bencede,bakımlı ol,kendine güven.

    Asıl anlamadığım şey soruyu gizliden sorup foto paylaşıyorsun bu nasıl bir çelişki :D

    0|0
    0|0
    • bilmem :D sıkıntı yok profılı de acarız yanı :D oyle tıklamısım anlık yani çelişkiye dusmem burası sanal yanı :)

  • okul notunu olabildiğince yükselt...

    0|0
    0|0
  • meksikada böyle gangsteri vururlar :))

    0|0
    0|0
  • nasıl bı benzetme o be :S

    0|0
    0|0
    • meksıkalı gıbı hıssetırıyor tipim benım dövmeler felan var gıyınce tişört cok kotu oluyorum tipim de bozuk dimi :S

    • nıye yaptırdın o z aman dövme hayret bısey ya:D

    • seviyorum :) dövmeyi her zaman da yaptırırım para olsn yeter ki :D

  • Daha yeni biri daha tipini sormuş onun tipinin yanıdna yakışıklısın bence ahhaha :D :D

    link

    0|0
    2|1
    • intihar mı ettırcen bana :S

    • et ölmezsin korkma tanrı bile kabul etmez seni bu tiple ahahaha :D :D


      Tamam bu biraz agır oldu yaa.. Üzme yaa kendini o kadar herkes yaşlanıp çirkinleşcek senin fizigin düzgün en azından o çocuk cidden beterdi onun tipe bak bir kendine bak..

    • anladım bb

  • Abartma o kadar ya,kötü değilsin. Kendine güvenmen çok önemli. Aynaya bakamamak da ne demek.

    0|0
    0|0
    • guven sıkıntım yok her turlu kızla konusurumda ne bılıyım kendımı begenmıyorum :S

  • Normalsin bence

    0|0
    0|0
  • Hiç depresyonda gibi gozukmuyorsun.

    0|0
    0|0
    • dimi hep guluyorum cunku onlar eskı fotolar 2sene oldu yanı anlatabıldın mı ?

Erkekler Ne Diyor 2

  • 2.Link hariç diğerleri gayette güzel.

    İçkinin önünde fotoğraf çektirip bunu koyan insanlar çok tuhaf.

    0|1
    0|0
    • moruk foto yoktu 3 5 tane vardı onları yukledım pc format :S gmaılden aldım bunlarıda :S

  • aga son fotoğraf çok güzel wallpaper yaptım

    asdpasdasd

    0|0
    0|0
Yükleniyor...