Arap şükrüyü tanıyan var mı ?

Şarkıcı arap şükrü hakkında bilgisi olan var mı ? nerde doğdu nerede yaşıyor falan , internette kurtulus savaşına falan katıldı diyo yav bu adam genc değil mi ?

Güncellemeler:
Link veremiyorum puanım yetmiyo ama benim dediğim arap şükrü şarkıcı. ayrılacağız , sigarayı bıraktım , sırılsıklam vs vs youtube a bir bakarsanız anlarsınız. çok sağolun genel kültürle ilgili bir sürü şey öğrendim :)

0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu şarkı söyleyen şükrü,Kurtuluş savaşında ki adamın ismini sokağa vermişler bursada meyhaneler felan filan bu da demiş ben arap şükrü olacam yani mahlasım arap şükrü

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Senin o soyledıgın arap şükrü , şarkıcı arap şükrü değil bunu biliyorum ancak ..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • arap kadriyi biliyorum ama arap şükrü benim bildiğim bir iş adamıdır kurtuluş savaşı sonrasında yaşamıştır. yanlış biliyorsam arkadaşlar düzeltebilir ama kurtuluş savaşı gazisi arap kadridir, kendisi bombacı tayfasındandır. yakalanacaklarını anlayınca malzemelerle birlikte bir bölük düşman askerinide beraber patlatarak şehit olmuştur.

    0|0
    0|0
    • arap şükrü şarkıcı yanlız hala yaşıyor :)

    • Hepsini Göster
    • dediğin gibi doğru ama o kişiler bilmiyolar ki genel kültür olmadan hiç birisiyle ilgili birşey konuşamazlar o yüzden hep aynı şey etrafında dönüyorlar

    • genel kültürleri bitince küfür ve kavga başlıyor aynen :)

  • arap şükrü bursanın meşhur sokağıdır, kumkapısıdır :))

    0|1
    0|0
  • arap şürkü bir şahıs değil bir sokaktı galiba ordaki insanlar söylüyordu şarkıları

    0|0
    0|0
  • link

    bursa da ki arap şükrü sokağına adını veren arap şükrü işte bu linke tıkla

    0|0
    0|0
    • bende bunu kastetmiştim o arkadaş bunu okumuş olabilir ama benim dediğim arap şükru bu değil yanlız :)

  • off arap şükrü öldürüyo bitiriyo beniii :( baba bir büyük devirdim geçen :(

    0|0
    0|0
  • arap celal olsa bilirdim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...