Çok güzel olup hiç güzel fotoğrafınız yok mu? :)

Arkadaşlar çok güzelsiniz maşallah ama şöyle güzel sizi beli eden bir fotoğrafınız yok. Fotoğraf çektirmeyi sevmiyorsunuz... Ya da çevrenizdekiler güzel çekemiyor.Napmak lazım güzel bir fotoğraf sahibi olmak için :)


0|0
1115

En İyi Kız Görüşü

  • O işler biraz çekenle de alakalı aslında.

    Yapacağın ikinci şey fotoğraf çekinirken ışığı senin yüzüne gelmesini sağlamam.Işık ne taraftaysa sen oraya bak.Fotoğraf çekinmeden önce yüzüne makyaj yap.Fotoğraflar profesyonel

    fotoğrafçıların sağladığı ortam dışında en iyi gün ışığında iyi çıkar.Fotoğraf çekileceğin yer aydınlık olsun.Fotoğraf çekineceğin zaman pozitif ol. Çekinirken asabi üzgün durma mutlu ol.Birine kendini sevdirmeye çalışıyormuş gibi gözlerine o anlamı yükle.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 15

  • öyle herkes görmesin, özel kalmalı güzelliğim

    1|0
    0|0
  • en son ne zaman poz verdim hatırlamıyorum hiç resmim yok ya benim ölsem millete bakıp kendimi hatırlatacak bir resmim yok yani

    0|0
    0|0
  • ... Aklıma link bu geldi :)

    1|0
    0|0
  • i've never take a bad picture. link

    2|0
    0|0
  • o nasıl iş

    0|0
    0|0
  • bi fotoğrafçıyla anlaş güzel birkaç mekana gidin çekin.

    0|0
    0|0
  • güzel olan her türlü güzel çıkar. güzel çıkmıyorsan bunun tek bir açıklaması var çirkinsin. ama üzülme yalnız değilsin.

    0|0
    0|0
  • Bu palavra...

    Yok fotojenik değilim falan filann...

    Arkadaşım bu çirkinsin anlamına geliyor... Etrafındakiler seni doldurusa getiriyor işte.. Makinede yalan sölemiyor boşa poh atmamak lazım başka şeylere

    0|0
    0|0
    • inşallah arkadaşlarım , arkdaşlarımın arkadaşları ve tüm çevrem ve tanıyıp tanımadığım ve yoldakiler dahil herkes dolduruşa getiriyodur da bi nebze olsun egom insinn :)

    • Hayir kardesim bazilari valla hayatta hic guzel degiller fotoda masallah taniyamiyorum..demekki ne

      Fotojenik hem makina sayesinde guzel cikmis

    • evet öyle bi durum var..dönüp bakmıycağın tipler teknoloji sayesinde aşmış gibiler olayı fotoğraflarda:)

  • Guzel insan her kosulda iyi cikiyor ki ama pro cekim yaptirmayi dene daha iyi cikarsin.

    1|0
    0|0
    • güzel insan her koşulda iyi çıkmıyor malesef...ya da iyi çıkmadığını sanıyor:)

    • Hepsini Göster
    • Soran ben sana fotograf cek koy demedim :) pollyanna bir profesyonel fotografci ile anlasip cektireceksin.

    • tamam etmus teşkkr edrm :)mersi

  • Objektife poz vermeli eğer çok güzelse çekilen zaten pozun güzel olması bile gerekmez...

    1|0
    0|0
  • çirkin gudubet bir şeyim

    zaten foto çektirmiyorum

    0|0
    0|0
  • benim içn fark etmio :)

    0|0
    0|0
  • bana poz ver yeterr ;)

    0|0
    0|0
  • Bende öyleyim fotoğraf çekilemiyorum

    0|0
    0|0
  • ben tam anlatığın gibiyim ya ona fotojenik diyolar ama yaaaa

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • çok güzel değilim bu yüzden o sekil fotom olması imkansız:)

    0|0
    0|0
  • fotcuya gt canım

    1|0
    0|0
  • Yok oyle bisey ya bos ver onemlimolan gercek. Foto değil:)

    1|0
    0|0
    • fotoyla da desteklemek lazım sanki biraz ya :))

  • Güzelsen fotoğrafta da güzel çıkarsın ya hu.

    0|0
    0|0
  • makinada olanı çekio ama :DD

    0|0
    0|0
  • Çekmesini bilen birine çektir.

    0|0
    0|0
  • hönnkk:s nasıl bi soru bu:) güzel olan her türlü güzel çıkar

    0|0
    0|0
  • Böyle bir sorunum yok.

    0|0
    0|0
  • insanlar fotojenik olmayablrler ya önemli değil ki bu.. önmli olan senın güzel olmann

    0|0
    0|0
  • dudaklarını uzatıp biraz yukarıdan fotoğraf çekersen çok güzel oluyosun burcucum.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...